Lice tvoje, Gospodine, ja tražim...


05.03.2007., ponedjeljak

Otajstvo

Posve slučajno hodam svojim dubinama, bez traženog cilja. Do sad neviđeni putovi odvedoše moje korake njezinim prostranstvima. I nisam siguran bojim li se... Ili je to samo drhtaj nad otajstvenošću koja prožima moje biće?! Da, otajstvo sam! I sebi i drugima. Zbilja me jedine Tajne proniče i unosi mir u moje dane. Prožet Tajnom i sam bivam dio tajnovitosti koja odijeva svaku svečanost. I, što mogu?! Znam, i zato šutim. Kroz šutnju se propinjem novom jutru postojanja. I kao da se preobražava moj svijet, kojeg ipak grli odveć poznati zakon smrtnoga...

Opet se usuđujem ne bojati i udisati svetost Tajne... Opet izmoren svojom čovječnošću prizivam nebo da me ne mimoiđe dažd milosti... Opet, po tko zna koji put, grlim svoju tajnu i odvažno koracam koracima smrtnim u susret Otajstvu kojeg i ne znajući dišem... Opet shvaćam da živim. I svejedno mi je hoću li to već sutra zaboraviti!

U meni živi Otajstvo i onda kad mi je zemlja svojom surovošću dala okusiti svoju smrtnost. Dio mene živi u Njemu, a dio se još uvijek bori.

Znam, bit ću pobjednik! Obećano mi je!

- 10:30 - Ti kažeš: (1) - Ponesi sa sobom - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DA/NE?

Napisah: