Lice tvoje, Gospodine, ja tražim...


22.05.2006., ponedjeljak

Tragom mijene...

Mijenjam se... I to je jedino postojano u mojim danima! Budim se svakog jutra, pogled bacam kroz prozore duše, radujem se novom danu koji mi već izmiče… Primijećujem da je u novom danu sve drugačije – osim mijene. Ona je tu, ona je moja stara znanica… Uvijek je tu: ista danas kao i jučer.

Ipak, ono što me čini, kao da se ne mijenja?! A tako bih htio… Htio bih da se moja ćud promijeni, da vuk se pretvori u janje… Htio bih da srce od kamena postane srcem od mesa… Htio bih da moje ruke budu otvorene za zagrljaj i moja suza da bude isplakana nad bijedom bližnjega. Tako bih htio biti zraka dobrote Prisutnoga u našim svagdanima. I pronijeti glas Vječnoga našim životima… Htio bih, ali ne nalazim snage doći do Izvora. Jer… Samo na Izvoru napajam se vodom koja mijenja smrt u život, koja je kadra opiti vječnošću… Samo na Izvoru mogu biti zahvaćen novošću života i biti nanovo rođen. Samo na Izvoru, u luci koja nudi smiraj mojoj ćudi i srcu…

- 00:05 - Ti kažeš: (4) - Ponesi sa sobom - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DA/NE?

Napisah: