četvrtak, 16.07.2015.

Nevinost koja odlazi

Ona je sa svojih nepunih osam, stavljala zubić pod jastuk. Sada im više ne znam broj.
Ona mnogo starija i potpuno šutljiva u zadnje vrijeme, jučer je upisala srednju.
A ja...ja sam na nazovimo godišnjem odmoru završavala i rješavala sve one nakupljene i nedovršene stvari, one koje se ne stignu.
I promatrala ih mnogo..

Osjećam nesigurnost u očima one koju čeka velika promjena. Još ne zna da su promjene ono najbolje u životu. Najgore je kada stojiš na mjestu
Draga L., želim ti još mnogo promjena
Mnogi zubići su iza tebe, mnoge divne stvari su ispred tebe.
Što ti želim? Da budeš sretna. Da živiš ispunjen život. Da ne šutiš previše.

Gledamo zajedno fotografije zadnjih dana, slažemo albume i bacamo mnogo toga. Nekih stvari se najbolje riješiti.
Pa ne vjerujem fotografijama, mora da su lažne, jer..kuda su samo odletjele godine? Gdje sam, kuda idem?

Ova borba za preživljavanje često je jako teška. Pa zaboraviš tko si i koji je tvoj put.
Zaboravim ponekad pa se vraćam svom putu.
Nalazim se u nekoj rečenici koju čujem onako usput, koja mi se čini poput putokaza na mojoj cesti.
Ili se pronalazim u nekom čudnovatom nebu ili jutrima ispunjenim savršenom tišinom.

Ili u tom tako malom zubiću, mliječno bijelom i krhkom, koji me rasplače, jer je samo podsjetnik na...nikada više.
Jer on ima čitavu priču. Cijeli jedan život.
I izaziva u meni cijeli splet emocija od kojih se izgubim, jer su prejake.

Moja najdraža prijateljica uskoro odlazi daleko odavde. Jer mora, jer nema drugi izbor.
Netko koga sam nekada jako voljela i vjerojatno ću uvijek na jedan poseban način, također planira odlazak. Još dalje.
I onaj mali zubić, kao da mi govori kako je mliječno bijelo vrijeme završeno.
Jer ga je pobijedio život. Težak i mukotrpan. Koji ne pita ništa.

U meni..kao da je jedan period života gotov.
Bez mnogo riječi i oproštajnog pisma.
Kao što će otići i oni.
Otići poput snježno bijelog zubića ispod jastuka moje kćeri...

- 00:14 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos