nedjelja, 16.12.2012.

Stvari kojima sam rekla..nikad više

I rekla sam da se nikada više neću zaljubiti, onako predano i lomno, odlučno i fragilno nježno
A onda sam na svoje iznenađenje uspjela prekršiti sve svoje zavjete ali sam sklopila vječni zavjet sa svojom mekoćom.
I ponizno kleknula pred njom, jer..ona me sačuvala
I krhko sam sagnula glavu pred postojanom prisutnošću jer...ona me spasila


I zaista me se ne može više impresionirati riječima
One su samo zbroj slova kojima pridajemo značenje
I ne može me se impresionirati velikim gestama
Impresiji je mjesto na platnu, ona traži poteze kistom, boje i tehnike meni nedokučive
Ali možeš me impresionirati svojom postojanom prisutnošću
I u nekom trenutku vremena uspio si me impresionirati svojom strpljivošću i mirnoćom koju sam uzdisajima kupovala od tebe
Nisi ništa tražio za uzvrat

.......







Mjera za sreću je nadrasti svoju mjeru, pomiješati boje i slikati akvarel..
Ljepota je u miješanju i traženju okusa sreće..
Vidjeti onaj drugi pogled, osjetiti slobodu pomicanja granica...dodirnuti sjaj..
i sjaj sam dotakla u najvećoj nagosti sebe


Kada odeš u svoje hladne krajeve sjevera u koje si tako zaljubljen, ispiši svaki moj stih ledenom svježinom inja
I ne briši moj potpis na svojoj koži
I moj pogled iz svakog fluida svog bića









Ja sam ti davno napisala stihove...




..........



Mogu li ostati molim te
još samo malo..
u tvojoj želji i žudnjama
u nepropusnim dodirima
i čvrstim mislima koje čuvaju...

Molim te...samo još malo..
stanovat ću u postelji tvojih snova..
pokrij me i bit ću postojana
govoriti ti vjetrom i šaptati
mjesečevim sjajem...


Mogu li biti ...još trenutak vremena
ona ruka..u tvojoj ruci
onaj glas kojeg želiš čuti
mir i nemir koji trebaš
oči koje voliš gledati..


Voljela bih ostati još malo..
vrhovima prstiju dodirnuta
viteškom odlučnošću slomljena
tvojim mirom umirena
sjedinit se s tvojim tišinama
samo još malo..

Ako ćeš me morati pustiti...
znati ću i prije toga
pročitat ću iz tvog daha
noć će imati miris rastanka
i otići ću sama..vjeruj mi..

Ali sada...samo još trenutak
želim disati s tobom...
putovati mislima
reflektirati se
u tvojim očima
tražiti sjene u tvom koraku...



....i disat ću s tobom u onom vremenu što nam je ostalo...






Postoje mjesta gdje se sastaju duše...tamo ćemo se naći....






- 00:17 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos