petak, 19.10.2012.

Sjaj, boje i nagost

Uvijek sam tražila taj neki sjaj i obično sam bila uspješan tragač
Pronalazila sam ga u nečijim očima, vjetru, stihu i rukama koje grle
Pronašla sam ga nakon mukotrpnog traženja i predivnog samozavođenja u sebi samoj
U svojoj sjeni od koje sam predugo bježala
Duša najljepše sjaji...

Uvijek sam tražila boje
I slijepo i beskompromisno vjerovala da su u svemu, svima, ispred, iza, u, onkraj...
Bila sam onaj koji vjeruje da svaka riječ, misao i slovo posjeduje onu neku sasvim svoju boju
I da svačije oči, uz onu vidljivu svima, imaju i onu neku dublju koja se krije tako vješto
A tu tajnu treba otkriti..ili ne?

I u svim tim traganjima, nemirima , slobodnim padovima , ogoljenjima
U svim čežnjama za onim komadićem neba koji stalno nedostaje i kojeg moram imati i u najvećoj nagosti slobodnoj od sebe same
Usudih se odbaciti sjaj i boje i vidjeti što ostaje
Usudih se odbaciti svoje misli, riječi i odjeću duše
Zaroniti tamo gdje nikada nisam bila
U nagosti do kostiju...u kamenu bez boja
U granama bez sjaja i blještavila
U šumu vjetra koji ostavlja dušu...bez svih nepotrebnih slojeva

A grane su postajale sve ljepše
Krhke a tako snažne u svojoj nagosti
I shvatih da i kosti mogu zaslijepiti
Polomljeno nježne, jesenje obojanih boja

I ogoljenost nije ranjivo rasipanje u prah koji nestaje plamteći strahom
Ono nije nagost od ljepote
Ono je nagost u sjaju



- 16:28 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos