subota, 25.08.2012.

Trenutak...

Nekako smo se našle u toj vrelini ljetne večeri kada je ljeto u odumiranju kao da nikada ne želi otići pokazivalo svoje najžešće boje
I tada.. uz zvuk gitare i neke dobro znane stihove, lagano prebirući po događajima koji se i nisu dogodili već su se razotkrili i uz tople ljetne osmijehe, očarane trenutkom jer se jedino on računa i opijene samozaljubljivim ljetom koje ne želi ustupiti svoje mjesto kišovitoj jeseni
Pomislila sam..ovo ljeto je zaista bilo moje i ne dam ga kiši, niti oblacima, ne dam ga riječima koje ništa ne govore, iluzijama koje se rasplinju poput mjehurića ..
To je ljeto kada sam se zavela..a to se ne zaboravlja nikada

Ali ja volim jesen još više nego ljeto
I zavest ću se njenim bojama
Još uvijek ne znam kako je to kada se spoje kasnoljetni nokturno i ranojesenja sonata ali... vrijedi probati
I hoću.. jer moram...

Ali ta jedinstvena večer, smijeh i pogled duše koja me nekako osjeća oduvijek i vjerujem zauvijek..bili su predivan dodatak ljetnom tihom odlasku
A ja sam ga poželjela zamoliti, primiti za ruku, potrčati za njim, preklinjati ako treba ..da ne ode..jer je moje prvo...
A prva ljubav se ne zaboravlja
Tako zaljubljivo i zaneseno...zavodljivo i podatno...nježno i strastveno..moje...
I osjećam taj zov slobode u svakoj svojoj pori..u kosi..koraku...u svom glasu..
I osjećam ga u svom koraku nježno ljetnom kako kročeći u jesen u dolasku dobiva sve boje hrabrosti, odlučnosti, jačine..
A one su tako stvarne..opipljive..šuškaju pod mojim stopalima..


Kraj ljeta je početak boja..kupujem ih u zamjenu za sve velike riječi ovoga svijeta
Kraj ljeta je početak plesa s kišom...
Ispisivanja stotinu stihova koje ću spremiti u onu svoju točku na ramenu gdje spavaju leptiri..
I vode svoj ples kada noću spavam
I pletu mrežu u mojoj kosi..snoliku ljetnojesenju zavodljivu mrežu


Postoje rijetki trenuci kada ugledate čistu radost u nečijim očima..
I osjećate život u svom punom i neporecivom obliku
I zahvalni ste..i volite neizmjerno...
Nečiju predivnu tišinu duše...



- 23:45 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos