ponedjeljak, 30.07.2012.

Biram Ljubav

I dok su suncokreti pokraj moje kuće otvorili oči a ljeto je vrištalo
svom svojom  puninom, moje biće  se punilo svojim ljetom, nemjerljivim
pomirenjem i radošću..
Pismo je poslano na pravu adresu, divljenje životu je bilo iznad svih misli, svakog osjeta, svih mogućih riječi
Mjerim samo ono neizrecivo i odlučujem izabrati radost...
U svakom trenutku imamo upravo ono što nam treba, mada često biramo gledati drugačije

I
dok sam se posve stopila sa svakim titrajem ljubavnog u sebi, dok sam
pronalazila radost u svakoj svojoj stanici,  dok sam trgala svoj život
iz svih onih ruku koje su ga htjele lomiti, igrati se i poigravati njime
, svojatati...ja sam ga odlučila uzeti jer..on je samo moj, kao i
svaka  misao koju ću misliti, svaka riječ koju ću izgovoriti ili neću,
svaki osjećaj, dodir..moj je...

Kada jednom osjetiš i znaš..kada jednom saznaš i dotakneš svim svojim bićem..kada upoznaš svoju Dušu....natrag se ne može..
I ja grlim svaku tugu, svaku borbu, svaki svoj pad,  slomljeno tijelo i izborano lice..
I ja ljubim sve one zbog čijih sam riječi, postupaka i nepostupaka ležala u tunelu tuge...
I zahvaljujem svima...jer bez njih ne bih postala Mir...bez njih sada ne bi osjećala predivnu Ljubav u sebi
Ljubav
od koje se osjeća neizmjerna strast prema životu, ljubav zbog koje
grliš tešku i bolnu prošlost, ljubav zbog koje  beskompromisno vjeruješ
životu
Jer znaš....Da je tvoja duša čista i izvorna Ljubav
Možda
prekrivena mnogobrojnim slojevima koje moraš strgati, pokrivena  teškim 
slojevitim plaštevima koje ju zasjenjuju i zamagljuju
Ali..osjećam ju svakim djelićem tijela, svakom svojom misli, svim što ja jesam


I odjednom...vraćam se ženi koja je bila Ja
Znaš..gledam te, vidim i  osjećam..
Znam da ne možeš znati ali ja ti dajem ruku i ja te grlim...grlim tvoju tugu, tvoje suze i čežnju
Ja te čvrsto  privijam uz sebe da  me osjetiš
Frekvencije izvorne čistoće, jedne jedine istine, jedinog ispravnog puta i života
I ja grlim svoju prošlost i dajem joj ruku pomirenja
Je znam da je  trebala biti upravo takva kakva je bila


I sva ona sjeta, žudnja za nekim onim malim djelićem koji postoji na tankoj liniji između Sunca i Mjeseca..
I svo ono traganje i traženje svog odraza u sjaju Mjeseca i vibraciji vjetra
Nestalo je  poput praha, lakog koraka i bez ikakvih dokaza da je ikada postojalo
Kada se probudiš...ne trebaš odraz..
Kada se budiš..ne tražiš svoju sjenu

I ja biram...biram radost... čistu, izvornu, jedinu istinu i jedini pravi put..
I biram mir..sa svim onim što sam bila , što jesam i što ću biti...
I biram biti u ljubavi..sa svima i u svemu...


- 22:56 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos