nedjelja, 22.04.2012.

35

Blogerski tjedan poklopio se sa mojim tridesetipetim...
Dvije godine bloganja predstavlja mi lijepo iskustvo
Sretna sam što sam tu...

Osjećam se nekako na prekretnici
Dosta toga je iza mene a želim jako puno ispred
Mudrima nas ne čine godine već sve što smo uspjeli naučiti iz iskustva
Koliko smo uspjeli doći do srži, do sebe, do svega što jesmo
Da li smo budni i koliko smo svjesni sebe, drugih, života u nama i oko nas

Prečesto uzimamo stvari i ljude kao da se podrazumijevaju same po sebi
Prečesto vidimo samo površinu, bojimo se kopati ispod
Stvari puno puta nisu onakve kakve se naizgled čine

Mislila sam da svoj mir mogu naći na nekom mirnom nestvarnom mjestu
A pronašla sam ga slušajući dah svojih kćeri dok spavaju
Kada sam tužna osluškujem svoj i onda znam da sam tu
Dišem...i jesam
Mislila sam da se ljepota treba tražiti a zapravo ju samo treba znati vidjeti
Mislila sam da postoje oni koji znaju, učitelji sa znanjem
A najbolji učitelj je iskustvo
I mi sami..

U životu ne postoje veliki trenuci
Postoje oni naizgled mali koji postaju veliki našim pogledom na njih..
Stakalce kroz koje promatramo svijet i unosimo svoje boje, svoju ljepotu, smisao
Ne postoje niti velike riječi
Smisao i veličinu im daje duša koja ih piše ili govori
Ne postoje niti velika razočaranja
Pitanje je perspektive


Ljubav je osjećaj potpunosti i cjeline sa sobom i sa životom
Čežnja je glad i želja za smislom
Tuga je nešto što moramo dotaknuti da bi poštovali radost
Suze su znak da smo živi
I neopisivo iscjeljenje

Biti prisutan u svemu i kroz sve..velika je životna radost
Biti promjenjiv znači rasti duhom, ne bojati se istraživati život
Oprostiti je najveće oslobođenje a baciti teret prošlosti je nužno da bismo krenuli dalje


Uvijek sam bila zanesena životom
Zaljubljena u ljubav i u zvijezde
Gladna oblaka i mjesečeve haljine
Tragajući za leptirima ulovila sam sebe
Sve moje metamorfoze uvijek se nastavljaju na neke druge, nove..
I mijenjaju moj svijet..

Volim ovaj naš mali blog svemir
To sastajalište duša
Klupicu gdje se smijemo i plačemo, tragamo i nalazimo..
Čitamo se i pišemo jedni druge
Ulazimo u svjetove gdje riječi vode igru i gdje se dodiruju duše
Hvala vam svima što ste dio ovog mog malog svemira

Grlim vam duše...



- 09:00 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos