petak, 06.04.2012.

Odmak

Sa strane vidim sjenu i obris kristalno jasno
sa odmakom gledam svoj nemir
da li mogu biti bliska s njim?
izdaleka promatram svoje riječi
izgledaju mi moje...


sa strane kada napravim korak, dva
promatram sebe i vidim disproporciju
kontradikciju koja služi svrsi
dosta bora na čelu
a zjenice ispunjene sjajem
popriličan broj sijedih u naziranju
a lepršavost u koraku
ide li jedno s drugim?

kupovala sam riječi i davala sebe
da li se imam manje ili je manje zaista više?
kupovala sam nježnost i plaćala žudnjom
da li sve ima svoju cijenu?

nakon svih nemira sustigla sam mir
a sada mi nedostaje
da li se stvori ovisnost?
ili sam samo puna želje i gladi
za životom?

mislila sam da moram naći ljubav
i shvatila da sam ovisnički zaljubljena u nju
i da je tu.. u svakoj mojoj pori
u svakoj vlasi kose i na noktima
pomalo lomljivim od grebanja ispod površine



mislila sam da kada nađem mnoge odgovore
doći će kraj traženja i samo bivanje
no oni kao da donose samo dvostruko više pitanja
da li je čar u istraživanju života?

Mislila sam da se stvari najbolje vide s odmakom
ili kada ostave pisani trag
no one su najuočljivije u srži zbivanja
u prisutnosti situacije

mislila sam da je zanimljivo biti neobičan
a sada smo težim iskonskoj jednostavnoj običnosti
naći sklad u neskladu
radovati se novoizrasloj biljci, posaditi drvo, čuti što više smijeha
naći medij za izraziti sebe
biti prisutan i svoj, uživati...

uskoro ću 35...



- 16:04 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos