< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

JA....ŠTO VOLIN...A ŠTO NE VOLIN....

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

Add Glitter to Images
Make your own Glitters

E ovo je precool....baš san se uživila....
Satvila san moju faniku i sandrissu...ipak...zaslužile su..
Otiđite i vi i napravite ovo....




Koliko vas ima, ooo koliko vas ima....
Free Website Counters
Free Website Counters


E sad bih malo o meni.....
Ovaj blog san odlučila pisat jer mi se piše....Već san imala jedan ali ga dugo nisan pisala i tako....
Uglavnom biti će ovdje svačega....najviše moje priče iz mog ludog života....ludog na kvadrat........
Čitajte, komentirajte, čitajte, komentirajte.....hehehehh
kisssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiii
E sad prezentiram SEBE!
1. Zoven se Paula

2. Iden u srednju školu,1 raz., grafička, smjer web-dizajn

3. 15 godina iman, stara, hah....lol.....XD..XD

4. Bebasta san po ponašanju, ali mislin da san simpa osoba, iako znan nekad biti malo-previše histerična....nekad san i čudna, ljudi se zapitaju je san li malo-puno luda??

5. Išla san 6 godina u glazbenu školu, i svirala...khm....harmoniku....

6. Jednog dana želin posjetit London i Pariz, London posebno jer taj grad mi je jednostvano savršen, a sta mislite ko je tu...pa daniel radcliffe, moja ljubav....

7. Ako ikad dođem u London, Daniela Radcliffa moran uživo vidit!!

8. Još uvik pronalazim sebe, te se pokušavam naći, koji san stil, kakvu muziku ću slušati i sl., u fazi san metal-iako san to i prošla, rock, punk, pop, jazz....ma svašta....cajke nikad nisan slušala niti ću slušati....
uglavnom sam se prije oblačila u crno...a sad mi je malo to dosadilo, volin glamuroznu lipu robu, u svin bojama.....

9. E sad šta ja volin a šta ne....
VOLIN:
-Daniela Radcliffa, ah obožavan ga......
Evo malo sličica.....njega i njegove ekipe....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Super su mi Emma watson i Rupert Grint pa ću stavit malo njihovih sličica.....
Emma
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Rup
Image Hosted by ImageShack.us


Eto to bi bilo to od Harry Potter ekipe....
a sad nastavljamo sa onim što ja volim a što ne....

LINKOVI

A ovo su vamneki ludachi blogovi obavezno ih posjetite::::::

MOa FAni

marrriana

tttooootttteeeee

EMiCa

BEEEllllleeeeee

DoRaaaAAaaa

MARINche
a ovo vam je i od marinche blog samo što je sa dizajnichima:
marina

RooooZZZZZZZaaAA

andrea....

teaaaaa

antoniaaaa

ASTRID-Ženska je zakon...piše u ok!....

Ovo je Tena, iz ZG.....

A OVO SU VAM NEKI BLOGOVI SA DIZAJNOVIMA:
bahatooo

dizajnići

Ovaj blog je presavršen u njem vam ima svačega

kattteeee

hippi

rizle i strudle

A sad neke stranice:

SVAŠTARIJA-uglavnom slike

ORIflame

NIVEA

Moja jubaw daniel

za sličice

videa

slike

SVAŠTARIJA....I...JA....

LOVE HURTS....

Zašto ljubav tako boli.....Zašto je tako komplicirana,

i zahtjevna, zašto....Želim nekog voljeti, želim uživati u

ljubavi, a ne patiti.....Što da učinim, kako da nešto popravim,

kako, zauvijek ću se pitat...Da li nam treba uopće ljubav,

hoće li nam ona poboljšat život....Ljubav....Ljubav....Tako

čudna pojava...Važno je da je osjetimo...Važno je da znamo

voljeti bilo koga, a pogotova samu ljubav i sebe...

Da tu su jako lijepe strane ljubavi....ali ima tu i loših strana...

A loše strane su boli,tuga,usamljenost, ili bi čak mogli reći da su

to posljedice ljubavi....

Dani prolaze, vrijeme tako brzo teće....a bez ljubavi vrijeme i

dani bi prolazili bezvrijedno i dosadno....ljubav nam je sve...

Čak i bol, koju moramo preboljeti....Bez ljubavi ne možemo

živjeti.....naime živimo ljubav....ljubav...ljubav....osjetite je....

BY PAULA=)sretan


OWO SU VAM NEKE ŽIVOTINJICE, ZAR NISU SLATKE....


adopt your own virtual pet!



adopt your own virtual pet!



adopt your own virtual pet!


JOŠ MALO SLIČICA MENE..HEHE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

SLIKICE.....

Evo stavit ću vam sad neke sličice.....mog društva....i tak....smijehwink

Evo Fani.....She is moja best friend...stvarno je cool....išla je s menom u osnovnu...uvik mi pomaže u svemu....sve bi učinila za nju....baš je vojin....hihih....također ide u grafičku-grafički tehničar....trenira rukomet....ima veliku macu 'Alfa'....uuu...kako je sladak....thumbup
Fani kao lutkica....hehehh

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Avatars


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Avatars


A i evo njezine prave slike...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


This je Sandra.....ona je isto moja best prija....i nju isto puno volin....isto je išla s menom u osnovnu...trenira Trbušni ples....preeeeedobro....ima isto macu....ali je zločesta...virujte mi na riječ....ide u građevinsku...u istu školu di smo ja i fani samo drukčije zanimanje....sluša metal....ma zna i poslušat druge stvari...a i mene isto...lol....heheh...
zwani.com myspace graphic comments
Myspace Avatars


zwani.com myspace graphic comments
Candy Bar Dolls


slika....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo i ostalih frendova.....
Dame imaju prednost.....
Marina....kraljica teška....zauzeta je....s njon ti nikad ne može bit dosadno....živi na visokoj....trenira kick-box....to san van i ja prije trenirala.....baza.....
Image Hosted by ImageShack.us


Neda...ona je isto super...ali njezinih slika nećeš puno nać....hehh.....ima super momka....sa pujanki je....ima lipuuuuuu ricavu kosu....po tome je nemoš falit...a....nadan se da se neće naljutit ako owo widi....ma zakon je....
Image Hosted by ImageShack.us


Gaby...cool je....upoznali smo se u glazbenoj.....na zboru...ah....zbor....kad se sitin....bilo je super.....ugl. sluša metal, rock i te sheme.....bili smo zajedno za novu...bilo je super.....svira klavir, mandolinu, gitaru, lipo piva, sta njoj fali u životu....
hehehe.....živi na šinama.....i tak.....
Image Hosted by ImageShack.us


Ivana....gabyna best prija....i ona je isto super...nju san upoznala priko gaby...bila je isto s nama na novoj.....sluša također metal.....slatka mala....
Pošto neman njezinu samu sliku...stavit ću van da su gaby i ivana zajedno....ivana je desno.....
Image Hosted by ImageShack.us


Ove curke su iz novog razreda...
Ana...ona je iz novog razreda kao i neda i marina....ženska je stvarno super, samo šta sluša cajke, ali nema veze....zgodna, lipa.....cool....
Image Hosted by ImageShack.us


Ana E...e to je druga ana u razredu, ima ih tri....to van e mala slatkica...na brdima živi....sluša svašta.....
Image Hosted by ImageShack.us


Antonia....zovemo je tote....i ona je mala slatkica ka i ana...trenira sa mojon fanikon rukomet....sluša svašta...na prvi pogled će te je vidit kao malu, dobru dušicu, ali kasnije pazite se...ma zezan se....dobra je ona....
Image Hosted by ImageShack.us


Marijana...e i ona je super ka i ostale ženske....trenirala je hip-hop....baš cool....dobra je u školi....i ima momka iz razreda...i ona i on su zakon...baš mi je drago radi njih, baš su par....
Image Hosted by ImageShack.us


Božena....ajme a sta da van drugo kažena nego da je i ona zakon, lipa, slatka, itd....
Image Hosted by ImageShack.us


Roza....ona je kraljica....cila je živahna....a dobro ko se javlja...ali ono....uvik je happy.....sluša cajke...
Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 25.11.2007.

A evo me nakon 100 godina

HEEEEEEEEEEEELLLOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wavewavewave
Ljudovi moji, pa kao ste mi....a stvarno sory sta me ovako dugo nije bilo....
1.Nisan imala internet
2.I da san imala mater mi ne bi dala...zbog ocjenaheadbang
I tako....ugl...sad sam tu i pisen post....ajme da znate koliko se stvari u mom životu dogodilo u ovih misec dana....puuuno...pokušat ću ja vam to ukratko ispričat...hehe....
Prvo da vam kazen nesto o dosadnoj, odvratnoj, najmučenijoj skolimad....iman puuuuuuuuno aseva....bang....npr...14...hehe...ajme crnjaka....a jbg...tesko je....zuboi ugl....najgore mi ide englenski, a tzamislite ovo lito san čitala zadnji dio harry pottera (deadly hallows) na eng....700 strana...i ja ovako...užas...a pisala san neki ispravak pa se nadan da ću ispraviti....i tako....Dosta o jedinicama...da van kažen nestoo raz...mome...razred je presavršen...baš mi je drago sta san upala u tako dobar raz...sve ženske su odlične (možete pogledat slike)
....i tako...a muški...muški su isto super...legende teske...(također mozete pogledat slike)....ima dosta njih koji imaju pločice i tako...no dobro, dosta o mojoj skoli....e ako san nesto pisala u vezi mršića...sve to zaboravite jer je to jadnik koji ne može biti veći jadnik....to je ružni peder kojeg se nadam neće niko volit u životu....
Dosta i o njemu, jer je on debil....
eeeee....evo ovako nisan bila na treningu 3 puta...2 puta mi se nije dalo...a 1 put san rekla materi da iden na tren...a zapravo san isla na prokurativu...na neki koncert hdz-a....bolesti...bila san sa nedon i marinon...i u početku je bilo tako dosadno...jer je onaj sanader svasra sra...tako je dosadan....ajme....a poslin je doslo prljavo kazalište pa je bilo super....i tako...to je bilo u četvrtak a u petak umisto tren...san isla isto sa nedon i marinom u pegaz(n)a u solin kod ove roze iz raz...a ono...bilo je dobro i nije....onako...malo je bilo dosadno...jer su vam tamo svi cajkaši pa onda...a to nije baš moj đir...
E a jučer san sa sandron isla u jokera...srele smo čikesku iz bivšeg raz...a nju nisan vidila tako duuuugo....i bilo mi je baš drago sta san je vidila...i tako ona rekla da joj se javimo kada budemo isle u kafić gori na zadnji kat, pa da dođe...posto je njoj stan odma kraj jokera..na brodarici...blago joj se...jer da ja tako živin blizu jokera...ne bi mene ni bog moga odvojiti od njega...ja bi samo visila i kupovala u jokera,....hehehe
yes...i ugl...sandra kupila 3 knjige a ne bi joj ja trošila lovu na to...e da i izaša je najnoviji dio harry pottera....mama mi ga možda kupi za svetog nikolu!!!naughty
i tako poslin otišli na zadnji kat na piće...baš je gori lipo...bili pričali 2 ure sa čikeskon...i eto tako proša moj vikend...sad kad ovo napišen iden učit....bila mi mama na primanjima...ali dobro...nije nista toliko srala...ali malo je...ali ispravit ću ja to, kažen joj ja...pa sve bude 5....pjeva
I da....počela san slušat baš svašta....naravno sve osim cajki...ali bas slišan svasta....connect mi je npr....super grupa....rap...tehno...i tako...
I nisan vam još rekla da mo je 5.11. bia rođ...nisan ga slavila ali san tila ali eto...nisan....btw...dobila san marte za rod od tate!!!
baš baza....To bi vam bilo to....javiti ću vam se uskoro....veliki BAAAA....kisswave
P.S. pozdravljan sve moje prijatelje, a pogotovo moje dvi best friend!!

eVO VAM PREDOBRA PIsMA i spot od my chemical romanse: I don't love you


I OD CONNECTA: Nebo


| Komentari (100) | Print | #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.