Jegyezd meg jól míg a Föld kerek,mindig lesznek rockerek!

07.05.2006., nedjelja

Auróra: ...és múltak az évek / Kifacsart citrom /

...és múltak az évek

Kiégett fűre hull a harmat,
halottak napján születtem.
Rajzoltak homlokomra szarvat,
vakított vörös macskaszem.
Késett az 56-os járat,
levettek rólam minden lét.
Kokárdát tépett szét egy állat, ünnepnap volt november 7!

ÉS MÚLTAK AZ ÉVEK A GYARMATON
Ó ÉS MAJDNEM ÚGY MINT MOST
SZÉLCSENDBEN VÁRTAM A VILLAMOST!

Naponta készült rólam karton.,
zajlott a táncdalfesztivál
Elcsattant pár pofon a yardon,
azt mondták röhögve ennyi jár.

Szenteste Templar volt az anygal,
nyaralni idejárt Belfegor.
Álmodtam mézízű naranccsal,
hagytam , hogy győzzön az almabor.

ÉS MÚLTAK AZ ÉVEK A GYARMATON
Ó ÉS KEMÉNY VOLT A TÉL
ZSEBEMBEN NEM VOLT ÚTLEVÉL.

Jól élt belőlem néhyány spicli
mesélni bőven lene mint.
Nem volt a jéghez dupla whisky
Kun Bélák ittak martinit.



Kifacsart citrom


iszom a kávét hidegen, átsuhan a bánat a szívemen
nem jöhet vissza a pillanat, '89-ben a híd alatt
Nem zavart minket senki sem, holdfény táncolt a hűs vízen
Ki hitte volna, hogy így alakul, vártuk a hajnalt a rakpart kövén
gyanútlanul

Kihull kezemből az üres pohár,
vállamra fekete lepke száll.
Kiszáradt mederben araszol az éj
életem huzatos váróterem hamis lapokkal játszik velem
a rovott múltú jelen idő
nem vési kőbe nevemet
a savas eső.

Ó Ó Ó SZÉP IDŐ, SAJNOS KIFACSART CITROM
ÓÓ A FÖLDGOLYÓN ÉN MÁR NEM VAGYOK ITTHON
ÓÓ NÉHA JÓ, NÉHA ROSSZ A VÉGE
ÓÓ EGY LÉGHAJÓ
NÉMÁN ZUHAN A MÉLYBE

Tolat a remény a síneken
átsuhan a bánat a szíveme
a fénysorompó vörösre vált
pengeti egyedül a halál dalát
saját magának az ágyamon
a szavakon túli fájdalom.

Sötét szobámban a szél zenél
a séta a falnál véget ér
unalomig ismert képeket
vetít az égre a képzelet.
Belőtt magának egy töltetet
elzúg egy meteor a Föld felett
Az ötletet tőlem lopta
de én már leszoktam róla
hogy szkafander nélkül
repüljek vele turistaként a holdra...

ÓÓ SZÉP JÖVŐ, SAJNOS KIFACSART CITROM
ÓÓ EZT DALT MÁR CSAK MAGAMNAK ÍROM
ÓÓÓ NÉHA JÓ, NÉHA ROSSZ A VÉGE
ÓÓ EGY LÉGHAJÓ
NÉMÁN ZUHAN A MÉLYBE
- 07:07 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ide várom minden kedves barátomat, ismerősömet!
Véleményeitekre vagyok kíváncsi, minden ami a rock-punk-metál zenével kapcsolatos!
Együtesek, bulik,koncertek egyszóval MINDEN!
A METÁL LEGYEN VELETEK!!

üdv by piri

Linkovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us