Magic Hogwarts diary

19.07.2006., srijeda

Dreams come true

«Čistokrvnost.» izrecitirala sam stigavši do ulaza u Slytherinski dom. Ušla sam u društvenu i sjela u naslonjač. Agatha, Keira i Irma su mi se pridružile i pritom sjele na kauč ispred kamina.
«I što mislite, kakav će biti taj turnir?» upita Irma.
«I mene to strašno zanima!» nadopuni Agatha.
«Ja se ipak najviše veselim balu.» romantično će Keira.
«Blago vama, ti i Agatha se smijete prijaviti! Meni i Irmi fali još jedna godina.» rekla sam razmišljajući kako bi to izgledalo da se ja prošvercam na turnir.
«Hoće li se koja od vas prijaviti?» upita Irma.
«Pa, ja ne znam baš koliko je to sigurno, ali bih svakako voljela iskušati nešto takvo.» zamišljeno će Agatha.
«Ja ne znam. Vjerojatno se neću prijaviti. Premalo znam o tome. Možda razmislim ako nešto više saznam.» reče Keira.
I ja sam razmišljala tko će se sve prijaviti. Heh, Leonardo samo što nije odjurio predati svoje ime. Draco je bio smrknut jer je još premlad za turnir. Većinom su petaši bili smrknuti jer im fali toliko malo da se i oni prijave. Polako mi se spavalo.
«Cure, ja idem na spavanje. Ne mogu više izdržati budna. Laku noć!»
Sve su kimnule glavama i ja sam ih napustila. Čim sam legla u krevet, utonula sam u san.
Sljedeće jutro me probudila Agatha.
«Ajde, sad će doručak!»
Presvukla sam se i pojurila u predvorje gdje sam ugledala Mary, Harrya, Lunu, Kiaru i Ami kako već spremno čekaju moje i Irmino društvo. Ostali su već doručkovali. Nakon svih današnjih satova i koji su većinom dobro prošli, pošla sam van kod klupica u dvorištu pronaći Michaela kako bih konačno s njim sve riješila. Pročistila sam grlo i pošla do našeg uobičajenog nalazišta. I imala sam što vidjeti! Da, Michael je tamo, sjedi i ljubi se s Lindsay!burninmad
«Michael!!!!!!» zaderala sam se iz petnih žila.
Sve mi se okrenulo, sav mi se bijes nakupio. Skoro sam pregorjela! Michael se naglo odvojio od Lindsay i pokušao srediti situaciju.
«Diana, nije ništa, samo smo...!»
«Znam ja dobro što ste vi pokvareni jedni...!»
Okrenula sam se na peti i potrčala koliko su me noge nosile. Michael je jurio za mnom, ali ja se nisam obazirala. Prošla sam kraj zbunjene Mary i odjurila do predvorja gdje su Fred i George naveliko pričali s Ronom i Harryem o njihovoj zabušantskoj zbirci.
«Diana stani, daj da ti objasnim!!!» pokušavao me odobrovoljiti Michael.
No, ja se uopće nisam dala smesti. Toliko sam bila bijesna što mi je to učinio i to još s najgorom curom svih vremena (osim možda Pansy). Mržnja prema svemu što sam imala s njim zahuktala je i pretvorila se u lavinu slijevajući se niz moje srce i utrobu. Harry i Ron su upravo odlazili prema Gryffindorskoj kuli znatiželjno gledajući prema nama, a ja sam dojurila do Georgea, snažno ga zagrlila i poljubila naočigled zapanjenog Michaela koji je dojurio i stao par metara dalje. Fred je također stajao ukipljen nekoliko sekundi bez ikakvog traga smijeha na licu. George je prvo djelovao zatečeno, a zatim je uzvratio istom mjerom. Dam se kladiti da sam iznad Michaelove glave vidjela nekoliko žutih munja. Nakon, otprilike, jedne minute, George i ja smo se razdvojili. Još je uvijek izgledao zatečeno. Dobacila sam Michaelu zajdeljiv pogled, prije nego što je stigao išta reći. Primila sam Georgea za ruku i povukla ga prema izlazu iz dvorca, dobacujući Michaelu još jedan prkosan pogled. Fred je ostao stajati na mjestu zblenuto gledajući u mene. Michael nije dopustio da tako završi, pa je potrčao za nama. Zapuhano je stigao do nas i bijesno rekao:
«Možeš li ti meni sad objasniti o čemu se radi???!»
Pogledala sam ga još jednom i odlučila mu sve reći.
«Slušaj me, ovo ti govorim prvi i zadnji put; ne želim imati ikakvog posla s tobom više, jel' ti to jasno?!»
«Ti njega samo iskorištavaš jer si ljubomorna na mene i Lindsay, ali to je bilo samo...khm ništa.» uzrujano je rekao.
«Ništa???! Pokušao si joj izvaditi krajnike i ti na to veliš ništa?! Ja znam što sam vidjela i vjeruj mi, ono malo ljubavi što sam imala prema tebi je splasnulo!»
«Malo ljubavi?»
«Da Michael, MALO! Uvidjela sam da ti nisi onako dobra osoba kako si se činio. Preko praznika sam se zaljubila u Georgea!» odbrusila sam.
George se naglo trznuo. Michael je izgledao zatečeno.
«Pa dobro ako ti je Weasley draži...»
To me tako razljutilo da sam jednostavno učinila ono što sam još prije trebala. Izvukla sam štapić i svom snagom zavikala:
«Furnuculus!»
Michael je pokušao uzmaknuti, ali isto bezuspješno kao što sam ja nedavno pokušala izmaknuti Georgeu. Izbili su mu čirevi i gnojni prištevi svuda po tijelu. Zadovoljna svojim postupkom, namignula sam Georgeu i zajedno s njim otišla do jezera ostavljajući bijesnog Michaela iza sebe. Sjela sam uz vodu. George me upitno pogledao.
«Vidjela sam Michaela i Lindsay kako se ljube na klupici i ...hmh. Ma, išla sam k njemu, da mu objasnim kako mi se više ne sviđa on, već ti! I tako sam imala dodatan razlog da te poljubim!» nasmijala sam se.
George je odjednom izgledao strašno samozadovoljno.
«Onda, hoćeš da hodamo? Mislim ti se meni sviđaš od ovog ljeta, pa....»
«To je izvrsna ideja!» nsamiješila sam se i još jednom ga poljubila.cerek
Nastavlja se...
PS. komentirajte! Riješite kviz o meni! I molim vas odite OVDJE, to mi puno znači!
10:53 - Your magic (53) - Save magic - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Magic links

Likovi:

Moja obitelj