†Metal Creature†

04.05.2005., srijeda

Hello....

Evo me nakon dugo vremena (čak skoro pet dana) nepisanja postova ponovo ovdje.

Obećao sam vam reć kako je bilo za 1. maj pa evo....
Od svega onog što sam rekao da će se dogodit (u postu prije ovog), većina se i ostvarila. Dakle, napili smo se ko majke, izrigali pošteno, ja i frend smo pekli čevape na raštilju i uživali. Bilo je mac poznatih, i nešto sitno trebi (naravno, nisam ništa zbario) al nisam puno ni izgubio. Ma ionako je bio cilj dobro se zabavit, a sve ostalo kako bude.
Došli smo tamo (na Lisinu) već u 7 ujutro i dok su drugi još spavali mi smo počeli s oblokavanjem. Do 12 smo već svi bili mrtvi,a onda smo se otrijeznili i išli jest. Ma u biti...nakon toga i nije više bilo fora, samo smo se izležavali i slušali muziku i čekali da prođe dan. Tako da bi se moglo reć da je i neko vrijeme bilo malo dosadno.
U 22h smo išli doma na spavanje, i to bi bilo to, ukratko.... Uglavnom, ništa posebno, ništa specijalno...

Ovih zadnjih dana nisam mogao na net (sankcije kod kuće) tako da nisam ništa ni pisao, a i da jesam ne bi bilo ništa pametno tako da niste puno izgubili. Trenutno se osjećam nekako posrano, sumorno i šta ja znam kako još. To je djelomično kriva moja bivša. Zadnjih dana često razmišljam o njoj i moram priznat da mi fali. Bili smo godinu i deset mjeseci skupa a onda sam ja odlučio prekinut. Zašto? Neam pojma. Tada mi je bilo dosta svega i želio sam nešto novo. A sada nisam siguran dal' sam dobro postupio. Nedavno (2.5.) bi nam bilo dvije godine, tako da je i taj datum "kriv" za prisjećanja na stare dane koja su me tako sjebala. Čak sam ju i kontaktirao preko por da vidim dal možda još negdje unutra sjaji nekakva iskra, ali ona me lijepim riječima odjebala. Ne mogu je ni krivit, ipak sam joj slomio srce... Sad napokon mogu reći mirno da je to poglavlje mog života sad definitivno iza mene i sad treba okrenut novu stranicu. Već tražim potencijalne žrtve, al' bojim se da ONA nije bila ona prava,a da sam ju ja odjebao praktički bezveze. Ah, vidjet ćemo.

Tako vam je to kod mene. Uvijek nešto sjebano, bilo škola, bilo ljubav...
Neznam šta bi vam još napisao pa bi to bilo sve za večeras...pozdrav...

p.s. Još je bilo nekih dogodovština vezanih uz prometnu s busom, i kako me danas sjebao frend, al to mi se neda pisat, pogotovo zato što je to već napisao moj drug Perman pa odite na njegov blog čitat.
- 22:31 - (ne)Komentiraj (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Blog se vidi najbolje pri rezoluciji 1280x960!

Komentari On/Off

Evo šta možete pročitat na mom blogu...

Na ovom blogu ćete naći razne gluposti o meni, mojim frendovima, muzici koju slušam, o (ne)zanimljivostima iz mog života i sl. uglavnom same gluposti, možda ubacim koju pametnu riječ... :)

Inače, zovem se Dražen, živim blizu Opatije, imam 18 godina, slobodan sam (ako koga zanima, vjerojatno nikog,al nek se zna), (ne)redovito pohađam školu (ElektroTehničku u Rijeci)...i to je najvažnije što vam imam za reći o sebi..eto...

ICQ#: 219173349

Send mail to Metalhead !

Linkovi koji bi vas mogli zanimati....

Nekolicina meni najdražih bendova....

Carcass
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting
Image Hosted by Free Image Hosting

Neke od stvari koje posjedujem....

narukvica koju sam kupio nedavno.. jebena je...

ovu sam kupio još prije par godina, nedavno sam ju raskomadao tako da sad više neam ovih tzv. piramidalnih zakovica...


a ovo mi je prva "metalna" majica koju sam kupio...da stvar bude bolja, tada nisam ni slušao metal, jednostavno mi se sviđala pa je kupio....i sudbina je uzela stvar u svoje ruke i ja posto metalac....


a najaktualnija (najnovija) trenutno, i moja najdraža majica je ova...




Top tri najbolje knjige koje sam pročitao u životu...

1. "Anđeli i Demoni" - Dan Brown
2. "Ispričaj mi svoje snove" - Sidney Sheldon
3. "Gospodar prstenova" (sva tri dijela) - J.R.R. Tolkien



....................................................................................

MEGADETH
A Secret Place

There's a secret place I like to go
Everyone is there but their face don't show
If you get inside you can't get out
There's no coming back, I hear them shout

Welcome to my hide away, my secret place
How I arrived I can't explain
You're welcome to, if you want to stay
But everyone just runs away

Let me in, get me out
Can't do more then twist and shout
Lost my soul without a trace
Found it again in my secret place
In discrace

I hide from those that try to find me
Scary things that's right behind me
I lost myself, I must confess
I can't explain how I got this mess

....................................................................................




....................................................................................



....................................................................................


SLAYER
Jesus Saves

You go to the church, you kiss the cross
You will be saved at any cost
You have your own reality
Christianity
You spend your life just kissing ass
A trait that's grown as time has passed
You think the world will end today
You praise the Lord, it's all you say

Jesus saves, listen to you pray
You think you'll see the pearly gates
When death takes you away

For all respect you cannot lust
In an invisible man you place your trust
Indirect dependency
Eternal attempt at amnesty
He will decide who lives and dies
Depopulate Satanas rise
You will be an accessory
Irreverence and blasphemy

Jesus saves, no need to pray
The gates of pearl have turned to gold
It seems you've lost your way

Jesus saves, no words of praise
No promised land to take you to
There is no other way

....................................................................................