ponedjeljak, 14.08.2006.

Majka Crkve



Image Hosted by ImageShack.us


Majko moja jedina.
Koja si me protiv moje volje izbavila iz ralja grijeha i praznine tame.
Samo grešniku znane i opipljive dubine ničega. Propasti.
Lažnih bogova i vrijednosti. Naivnosti prihvaćanja površnih teza i stavova.
Svega osim sv. Crkve. Tu mi nisi dala sumnje. Taj autoritet koji svi toliko žele srušiti jer sv. Crkva je jedini i posljednji pojas za spašavanje na brodu propasti zvanom život.
Jedini pojas za koji se svi mogu uhvatiti.
Koji iako jedini, kao Kristov poput riba i hljebova se umnaža toliko koliko ima potrebnih i još preostaje.
Alo zlo ne spava. Kada čovjeku uništi i zadnje moralno etičke vrijednosti. Ostaje samo Majčica Crkva.
Marija preko koje idemo samom Isusu. Gospodinu našem i Bogu našem.
Zlo zna da kada sve propadne ostaje taj posljednji pojas za koji bi se mnogi uhvatili da znaju.....samo da znaju....i zato napada sv. Crkvu da otme čovjeku taj posljedni bastion nade.
Da se utopi u besicljnim tokovima rijeka grešnosti kojima su sve brane uništene, svi morani okviri Bogom dani....čije su hridi i nasipi samo lažna obećanja, bogovi, prilagodljive duhovnosti čovjeku koji ne prihvaća trpljenje i žrtvu...
Da izgubljen u morama i rijekama grijeha, užitka i potrage za više i više ispraznih i prolaznih, brzo istrošujućih i izlizivih osjećaja....ostane na kraju sasvim sam.

Isuse, obećao si našoj sv. Crkvi koju si sam sagradio na svojim apostolima, da ju nit vrata paklena neće nadvladati jer ju vodi sam Duh Sveti.
Pod križem, kada su te gotovo svi napustili, Ivanu si rekao " evo ti Majke ".
Hvala ti za Nju Isuse, Gospodine moj i Bože moj !
Hvala ti za Majku Crkve.
Hvala ti što si mi milošću ostavio povjerenje u taj posljednji pojas na prelomnici života...
Hvala ti Majko što si me dovela k Isusu.
Nikada ti to neću zaboraviti.
I neka me zvijeri rastrgaju, neka me svijet pljuje, neka me gaze....sve bih pretrpio ali nikada nebi moje srce izdržalo kada bih tebe Majko iznevjerio....kada darovan život nebih ti vratio....Majko moja jedina...
Što znači volim te kada riječi ne poznajem kojima bih ti iskazao što ti želim reći....
Da li bih šutnju prihvatila kada bih ti njom otšutjeo da bih radije umro isti čas dok ovo pišem nego te razočarao.
Kada je već Isusu srce puklo na križu zbog naših grijeha, ne želim dozvoliti da pukne i Tebi radi moje nezahvalnosti.
Molim te Majko samo još jedno, prati me na svim mojim putevima i očuvaj me od grijeha da jednoga dana budem dostojan pogledati ti u oči presvete, ako uopće budem mogao i ako meni srce ne pukne od divote....i svoje sramote što sam te ikada povrijedio...Majko moja jedina....


- 22:35 -

Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image and video hosting by TinyPic




" Dragi Bože,
nemam pojma kamo idem.
Ne vidim put ispred sebe.
Ne znam zasigurno gdje će to završiti.
Niti zaista poznajem sebe,
a činjenica da mislim da
slijedim tvoju volju
ne znači da zbilja tako i činim...

Ali ja vjerujem da želja da Ti ugodim,
Ti već ugađa....

I nadam se da imam tu želju...."

Thomas Merton OCSO

Image and video hosting by TinyPic

Free Web Counter





Lako je teoretizirati o kršćanstvu i ushićivati se za Gospodina Boga, kad On od nas ništa ne traži, ali biti praktičnim katolikom mora biti moja svrha.

Bl. Ivan Merz


Image and video hosting by TinyPic

Linkovi


Molitva

Trapisti
Kartuzijanci
Hrvatski Karmel
Karmel
bl. Ivan Merz
Misionari Krvi Kristove
Kap dobrote
Zaklada Biskup Josip Lang
Udruga bl. Ivan Merz



Blogovi koje posjećujem češće nego druge


Ossimpleljubica
Ema
Magdalena
Dido
Cruce
Boljun
UPS!D
Monasticism
Timotej
Osmijeh
Masora
Davor
Julijana
Zaljubljena u...
Dori

Kratki espresso
Don Blog



Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ovi gore su sveci s kojima ponekad pričam. Naravno da su mi uzori, svatko na svoj način sa svojim jedinstvenim posebnostima. Sv. Josip ponizan i vrijedan zaručnik Isusove majke, potomak Davidov. Sv. Mala Terezija od Djeteta Isusa, svetica koja je zadnje godine života živjela u velikoj vjerskoj suhoći, primjer predanosti Bogu i kada nema nikavih osjećaja, nevjerojatno Božje djelo. Ovaj bradati je sv. Charbel Makhlouf, monah koji je većinu života proveo u samoći - legenda, baš kao i bl. Ozana Kotorska koja je oko pola stoljeća provela kao "zazidana djevica" u samoći svoje sobice, moleći se Bogu za spas mnogih duša.


Biti monah znači ne o Bogu propovijedati, već Boga živjeti i životom ga svjedočiti. Biti molitelj, onaj koji neprestano slavi i posreduje Božju milost nebrojenim ljudima koji u tmini hode..


Žetva je velika, a radnika malo. Molite, dakle, Gospodara žetve da radnike pošalje u žetvu svoju ! (Mt 9, 37-38)


Pati bez suze, živi bez psovke i budi mirno nesretan. Tašte su suze, a jadikovke neće ublažit gorki san. Podaj se pjanom vjetru života, pa nek te vije bilo kud; pusti ko listak nek te mota u ludi polet vihor lud. Leti ko vihor što vir ga vije, ZA LET SI, DUŠO STVORENA ! Za zemlju nije, za pokoj nije cvijet što nema korijena.

Tin Ujević



Plod tišine je molitva.
Plod molitve je vjera.
Plod vjere je ljubav.
Plod ljubavi je služenje.
Plod služenja je mir.

bl. Tereza iz Kalkute



I pustinjak ima svoje getsemaske casove, jedan više, drugi manje. Nitko tko se odlučio poći za Isusom, nije pošteđen od njih. Kršćanstvo je vjera križa, put prema uskrsnom jutru ide kroz mrak Golgote.

O kartuzijancima
.


Jedno molim od Jahve,
Ovo tražim
Da stanujem u domu Jahvinu
Sve dane života svojega,
Da gledam draž Jahvinu
I razmišljam o hramu Njegovu.

Psalam 27, 10




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Hermano Zacarias