Vakula, snijeg, gripa i Booksa

03

ožujak

2018

Vakula je rekao da je padao veliki snijeg 1955. godine u ovo vrijeme. Za tu godinu ne znam, jer tada još nisam bila ni rođena. Moje rođenje je uslijedilo dvanaestak godina kasnije. Slijedeći veći snijeg u ovo vrijeme godine, pao je 1986. i tada sam imala 18 godina. Bila sam počela raditi u Ferimportu na današnji dan, kada je taj snijeg i padao. Slijedeći veliki snijeg u trećem mjesecu pao je baš ove godine, dakle sve nekako u razmaku po tridesetak godina.

Nisam znala da ću ove godine dobiti gripu, a uhvatila me pošteno i oborila u krevet s visokom temperaturom, kihanjem i kašljem, te preznojavanjem. Nisam imala gripu sve tamo negdje od završetka osnovne škole. Tada me liječila mama, a sada suprug i sin. Pila sam dosta čaja, lupoceta, vitamina C i malo po malo prizdravila uz pad temperature i kašalj, protiv kojega uzimam sirup od suhog ekstrakta bršljana.

Nakon dva tjedna mogu reći da sam se izvukla, a drago mi je da sin Bojan nije obolio od gripe, jer je prošlog utorka imao čitaonicu poezije kao autor. Pomagao je meni, a i ocu kojeg je također uvatila gripa s još većim tjelesnim temperaturama nego sam ih ja imala.

Bojan je rekao da je na čitanju poezije bilo jako dobro, te su ga pozvali da i ubuduće sudjeluje na sličnim događanjima, kada ćemo vjerojatno i mi roditelji moći doći, jer nećemo biti bolesni.



Na slici je Bojan prvi s lijeve strane, a u društvu kolega pjesnika koji su te večeri čitali poeziju u Booksi.

<< Arhiva >>