Božićni domjenak DMSGZ

17

prosinac

2017



Jučer, u subotu, bili smo kao i prije 4 godine na božićnom domjenku kojeg priređuje Društvo multiple skleroze. Vidjela sam Zdravku, Carmen, Sandru, Žarka, fra Ivicu, Sinišu i ostale kolege po bolesti. Antimon je i ovoga puta priredio ukusnu zakusku za sve prisutne članove. Meni je najbolje pasala rikola sa sirom. Nekim čudom, ove godine nismo načinili zajedničku fotografiju pa objavljujem ovu staru. Upoznala sam i jednu imenjakinju mog supruga - Vedranu, također kolegicu, koja živi u našem kvartu, ali se prije nismo susrele.

Zdravka i ja smo razgovarale o njezinim macama. Kibica, koja je bila stara 19 godina je nažalost preminula. Njezina kći Buba je još živa i ima 18 godina. Više nije živahna kao nekada, ali se drži. Kibicu su uspavali da se više ne muči, jer bila je uistinu na kraju snage. Zdravka nije mogla ne pustiti suze i rekla je da nakon Bube više neće imati mace.

Obje smo plakale za Kibicom.

Zdravku može utješiti što joj se nedavno rodila unučica Sofija i njezino odrastanje će joj svakako biti radost.

Fra Ivica je jučer bio prvi puta u kolicima na domjenku, jer više ne može hodati. Sjećam ga se kako je živahno plesao 2003. godine u Hotelu Minerva u Varaždinskim Toplicama, uvijek sa ženama koje su bile mlađe od mene, jer sam ja bila "prestara" , a zapravo on i je dosta mlađi od mene. Jučer je bio u pratnji starije gospođe, koja je izvrsno izgledala i razgovarali su na talijanskom jeziku. Upoznao me je s njom i kratko smo razmijenili misli o učinkovitosti terapije kanabisom kod oboljelih od multiple skleroze.

<< Arhiva >>