"Potepuh" - male šale iz "Potepuha"

15

ožujak

2012

Zagorka Narcisa danas mi je vratila "Potepuha" kojega sam joj posudila za Dan žena jer ga nigdje nije bilo za kupiti.
"Potepuh" je hrvatski - satirički časopis koji me je nasmijao do suza već u kiosku kada sam ga prvi put vidjela. Dok sam ga čitala sama u parku, ljudi koji su prošli pored mene mora da su mislili da sam ja prolupala. Danas se očekuje da smo svi namrgođeni, loše volje i bezvoljni. namcor
Koliko nas se danas smije? sretan

NOVA DIJETA
Kaže prijateljica prijateljici: - Kako si lijepo smršavila? Je li ti to neka nova dijeta?
- Mrkva, cikla i krumpir! - Jesi li kuhala ili pržila? - Kopala sam!

PJESNIK
Voditelj: Znači, vi ste pjesnik? Gost: Da, ja sam pjesnik. Voditelj: Amater?
Gost: A mater nije, ona je domaćica, malo oko vrta i tako.

U KREVETU
Sexaju se Mujo i Fata, a Fata će: - Znaš Mujo,ti si u krevetu k'o mobitel! Mujo sav sretan: - Šta tako dobro vibriram?
- Ma ne, nego gubiš signal kad si u tunelu!

ALKOHOL
Bilješke američkog biznismena s puta po Europi:
- Jučer pio s Rusima -skoro sam umro.
- Danas pio sa Zagorcima - bolje da sam jučer umro!

SALON
Izlazi žena iz salona za uljepšavanje i čeka ju muž. Kad ju je vidio reče: "Jebiga, barem si probala!"

Evo, tako sam i ja probala vas malo razveseliti!:-))

Šalica
Šalica kupljena u Zadru prije par godina.

Photobucket
Imam bušu jer nosim male mačiće!:-)) sretan
Tu sam slikana po zimi dok još nije bilo buše!

<< Arhiva >>