Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

subota, 26.08.2017. u 08:52

Život u Njemačkoj

Kronologija postova o životu u Njemačkoj i učenje njemačkog jezika...

Travanj - Lipanj, 2016.
Sprehen Sie Deutsch
(M)učenje njemačkog
Da mi je umrijeti da se riješim ovih škola
Kava na somalijski način
Numa Numa
Kit-Kat i Purple Rain
Kako je kaput ubrzao učenje njemačkog
Kitara
PinselstrICH
I tako...
Wie spät ist es? Vrime za spati
Vremenske (ne)prilike
Duže mi treba da smislim naslov nego post
Dolores Darcy
Koliko??
Modul završio, što sad?
Širimo se, lijevo-desno
Dan kao nijedan drugi
Još malo pa gotovo (a nije post o Vladi RH)
Već me pere nostalgija
Planet Earth Oddity

Listopad, 2016.
Priprema za pripremu
A2.2
Snail Mail
Prvi dan škole
Der Duft
Karma iz a bič iliti Der Duft 2
Novi razred
Pogledi i susreti
Prison Break
Ich lasse
Dogovoreno
Boli duša
Was ist höflich?

Studeni 2016. - Veljača, 2017.
Hallo B1!
Ich kann nicht
Ruhig vs laut
Tipični hrvatski doručak
Obična kurvet'na
Imam želju za tobom
Nose Job
2016
Taxi u Münchenu, bodulica u srcu
Krivo je sunce
B1 fertig. Ich auch

Ožujak - Svibanj, 2017.
Das Ende
Fitness - kao
Blic teretana
Minga iz mog S5 kuta
Zumba pa ja
Ja bih opet u školu
Komadić Vijetnama u srcu Münchena
Krupni kadar Münchena
Zalutali post

Kolovoz, 2017.
Njemačko ljeto

Rujan, 2017.
B2
Kako rezervirati cipele
Kakav dan!
Mirna ko bubica
Papirnate maramice

Kommentar (0) - print - #

<< Arhiva >>