Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

srijeda, 19.07.2017. u 13:13

Bokun iz života #1

Ono kad odeš na pijacu kod provjerene babe-prodavačice i zatražiš 200 grama badema (tražila sam 20 deka, ali ovog dek ili dag mi u pisanju baš nekako ružno izgleda) i ona ti kaže 30 kuna jer je, valjda, krivo čula 300 grama i nadoda ponosno i u žurbi da je stavila i više od 300* i onda joj platiš sa 100 kuna, a ona ti vrati 20 kuna i nakon par sekundi pauze u kojem ona čeka da ja odem a ja umjesto odlaska pitam di je još 50 kuna, kaže "evo samo malo - nisam još završila" i onda dođem doma, sva znatiželjna koliko mi je to više dala, a vaga beskompromisno pokazuje 290 grama.


*naivno sam mislila da mi je to nagrada jer sam joj pokupila luk kojeg je prethodna baba-kupac porazbacala sa svojom torbom.

Kommentar (6) - print - #

<< Arhiva >>