Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

četvrtak, 30.03.2017. u 12:36

Blic teretana

Brzopotezna pitanja o teretani:

1. Najdraži trenutak u teretani?
- Kad idem doma.

2. Kome najviše zavidiš u teretani?
- Onima koji upravo izlaze iz teretane.

3. Najdraža sprava?
- Ona s kojom sam završila.

4. Najbolje vrijeme za odlazak u teretanu?
- Što ranije, dok još nisam svjesna gdje sam i što radim.

5. Koliko dugo ostaješ u teretani?
- Jedan sat. Naravno, školski, ne sunčani.

6. Je li teretana pomogla oko problema sa spavanjem?
- Kako ne, prije nisam mogla spavati ni popodne ni navečer. Sad ne mogu samo navečer.

7. Je li teretana pomogla oko prehrane?
- Naravno, jedem više.

8. Kako ide odricanje od slatkiša?
- Koje odricanje? Već sam se odrekla sat vremena života u teretani, nešto mi treba vraćati smisao životu.

9. Jesi li upoznala koga u teretani?
- Kako ću upoznati kad ne mogu do zraka doći niti da svoje ime izgovorim.

Eto... to su moja iskustva.
Sad odoh popiti kavu, slatkiš i idem spavati.
(Napisano u 12:40)

Kommentar (15) - print - #

<< Arhiva >>