Naslovnica
SADAŠNJOST Kronologija mog života u Njemačkoj Bokuni bodulskog života
ARHIVA PUTOVANJA Portugal Malta Nizozemska Strasbourg x 2

Dobrodošli! Ugodno se smjestite. Kokice spremne? Pazite da se ne zagrcnete od silnog smijeha. Not.

četvrtak, 15.12.2016. u 23:08

Nose Job

"Doktore, što mi je ovo na nosu?"
"Ma ništa strašno. To je pora koja je izgubila svoju elastičnost?"
"Pa sada izgleda ko prištić koji ne prolazi već godinu dana?"
"Da. To možemo lako skinuti na jesen. Samo ostružemo."

I eto jeseni. I eto mene na struganju nosa. Legnem kod dermatologa u njegovu mini operacijsku salu i čekam. Eto njega dolazi. Pričamo sada na 2 jezika, a otkrili smo da oboje znamo nešto talijanskog pa se tu i tamo razmećemo na sva tri jezika.

"Dat ću Vam lokalnu anasteziju. Moglo bi vas malo boljeti pa se pripremite."

Nasmiješim se ja onim smješkom nesvjesne (ok, glupe) osobe koja ne zna što joj slijedi i misli da je na visini zadatka.
Opuštena tako dočekam doktora koji dolazi s iglom. I onda opet ode i u hodu mi kaže: "Ma mogao bih vam malo zalediti nos da manje osjetite bol. Nije bol kao kad ste rađali, ali svejedno..."

Bogme je bolilo. Od toga ima već 2 tjedna pa sam potisnula detalje kakva je to bila bol, koliko blizu poroda a koliko daleko od stiskanja najkompliciranijeg prišta, ali u svakom slučaju - boliloooo je.

I vraga je strugao. Otkinuo mi je pola nosa. I priča mi kako sada ima puno iskustva, ali da je na početku zaista bilo teško. Da je radio operaciju nosa prijatelju i da mu je prijatelj rekao da je mogao "čuti njegov znoj" (pritom ne misli na onaj dalmatinski đir da se "mirisi čuju", već više jedno sinestezijsko humoristično iskustvo).

I tako on meni rovari po nosu kao da sutra ne postoji. Zakrpa mi nos, stavi flaster i kaže da se vidimo za 8 dana na skidanju šavova. Prije toga mi kaže: "Vidite, nisam puno skinuo." A ono komadina mesa stoji u posudici. Ne znam ja što njemu struganje znači.

I tako ja po putu idem i svi mi gledaju u flaster. Ali svi.
Dođem doma, mislim se hoću li sutra s flasterom u školu ili ne.
Skinem flaster, a ono nešto kraste i šavovi izgledaju kao da mi se zalipila muha na nos i ostala tako spljoštena.

Za 8 dana otišla sam na skidanje šavova. Opet ležim i čekam ga. Eto njega s nekoliko skalpela. I ne idu vani. Donese još skalpela. Nikako da ih izvadi. A meni se spavalo pa mi se nigdje nije žurilo.

Sad mi je na nosu križić. Još mi treba jedna neelastična pora pa mogu igrati križić-kružić.

Kommentar (7) - print - #

<< Arhiva >>