Djevojački ugovor...

30 rujan 2005

Ugovor za djevojke koje ulaze u vezu ili brak :)

Ovo Ja, ispd potpisana, prihvatam da...
  • U malo vjerovatnoj situaciji da ne svršim kada se pijan strovališ na mene i pumpaš me pet minuta (šišteći pri tom kao neki matori astmatičar), ljubazno ću odglumiti orgazam. I to na vrlo uvjerljiv način, uzdišući "Kakvo dobro tucanje" i sl., i zavijajući kao mačka u februaru.

  • Ako mi Tvoja majka pokaže neke slike iz Tvog djetinjstva, kao one sa tetkinih svadbi na kojima si uredno zalizan kao da su Te krave lizale, neću to nikako komentarisati. Nikada. Niti ću Te gledati tako da se na bilo koji način shvati da su slike živi piš.

  • U potpunosti se slažem da je ženina primarna uloga da bude kriva.Prema tome, kad razvališ palac o dio namještaja, ili Tvoj tim izgubi utakmicu, prihvatam da - po nekoj kompleksnoj naučnoj formuli nedokučivoj za ženski mozak - to bude moja krivica. Čak iako nisam bila prisutna.

  • Kad god budem ćaskala sa svojim prijateljicama, pričaću im sa strahopoštovanjem kako si pravi pastuv u krevetu, sa "alatkom" abnormalnih dimenzija.

  • Spominjaću to podjednako i Tvojim prijateljima. Stalno.

  • Posle tucanja (o kojem se nikada neću izražavatie kao o "vođenju ljubavi") neću očekivati niti tražiti da me mazis i miluješ satima dok Ti ruka ne otpadne. Niti ću dozvoliti da Ti moja kosa na bilo koji način zagolica lice.

  • Apsolutno nikad neću tepati Tvom penisu.

  • U krevetu ću biti apsolutno prilagodljiva da isprobam svaku pozu koja Ti padne na pamet. Naročito one gdje ja sve radim, a Ti samo ležiš i ceriš se.

  • Nemilosrdno ću ispitati sve svoje zgodne drugarice i izvjestiti Te da li neka od njih pokazuje i najmanju biseksualnu zainteresovanost. Onda ću ih pozvati kod nas na sjedeljku... I sakriti im ključeve od kola tako da moraju da prenoće kod nas.

  • Nakon što raskinemo, nikada neću spavati ni sa jednim od Tvojih drugova ili kolega. Niti sa bilo kim drugim koga poznaješ. Ili ćeš eventualno upoznati jednog dana. Uopšte, ako neki muškarac i pokuša da mi priđe, svečano ću mu izjaviti da su mi, nakon Tebe, svi drugi muskarci nezanimljivi.

  • Potpuno prihvatam činjenicu da su mehanički objekti kao kola, kompjuterske igre i daljinski upravljači, iznad skromnih mentalnih moći žene. Ispala bih smješna u pokušaju da ih koristim, pa to prepustam Tebi do mile volje. Sa izuzetkom pegle i mašine za pranje veša, naravno.

Potpis: ____________
Datum: ___________

<< Arhiva >>