Kako mi je cimer postao bisex

18 kolovoz 2005

Za one koji su me čitali od ranije, ovo je već stara priča, i znaju da živim u stanu s još tri persone: cimericom i njena dva brata (rođenim i nerođenim). Inače oni su pravi dokaz da ako prvo dijete u porodici se rodi ok (radi mozak, razmišlja i sl.) da se na drugom obično podbaci :)

Sama saga o biseksualnosti se stvara već neko vrijeme, u nekom serijskom izdanju poput Star War-sa, on je bisere nizao, a ja i cimerica samo ih preoblikovali i preradili u oblik pogodniji za smijuriju.

  • Ljubiš li šta?
    Znate one koncepte na selu kako vas stariji uvijek smaraju s pitanjima opšte prakse "Ljubiš li šta?"? Pa moj "naj boljši" cimer je jednom vidno iznerviran tim pitanjima u napadu revolta u nadi da će se riješiti smornog sugovornika i odagnati bijedu s vrata rekao nešto što je smatrao veoma pametnim: "Ljubim, kurac..." Efekat je stvoren, međutim i ne baš onakav kakvom se nadao :)

  • Izlazak iz ormara
    Sjedimo jedno veče nas dvojica. On bulji i Tv, a ja čučeći u gaćnoj varijanti - popunjavam formular na web formi dejting sistema koji razvijam na kompu i u jednom momentu skontam da bi bilo ok i njega ubaciti kao korisnika da imam više likova za pretraživanje... I predložim ja to njemu na šta je on naravno pristao, kad u jednom momentu nakon niza pitanja o mjestu stanovanja, broju godina i znaku u horoskopu te mase drugih shitova, odgovara on na pitanje u vezi s sexualnom orijentacijom... "Pa ja sam biseksualac..." oki doki... nisi moj tip :) Sutradan, pogubljeno uz kafu pričam s cimericom i ona ne registruje... kaže: ne zna on šta je lupio... Sticajem okolnosti on nastavlja par dana nakon toga razgovor s njom i isto se deklariše kao "bi". Na njeno pitanje "A zašto se ti meni ispovjedaš?" on se pogubi i poče se gubiti: "Ispovjedam? Pa, stani - bisex: bi kao dvoje, kao muško i žensko". U pola daha oduzetog od smijeha cimerica svom dragom braci odgovara "Nije, nije, i muško i žensko" :).

  • Noge u vis, ruke u džepove...
    Dolazim jedan dan s posla i pored Tv-a na zidu primjećujem otisak stopala. Neki debil je gledajući Tv stavio nogu i to prljavu na zid. S obzirom na veličinu iste, ona nije, što znači da je muško, a kako to nisam uradio ja, onda je jedan od njih dvojice. I ja tu izvršim atak na "biseksualca koji ljubi znate već šta" zašto diže noge na zid... I nakon nekog dužeg prepucavanja on se "odade" još jednom legendarnom izjavom "Ma nisam ja, ja noge dižem samo u svojoj sobi!". Ma samo tako, legendo :)

  • Boli, boli...
    Za ovaj biser je zaslužna cimerina, jer je ona napravila ovaj piš s njim. Valjda je "nogodizajući" išao doktoru da primi inekciju u injektivni dio tijela, pa ga boli dupe kao posljedica... i tako on non stop skakuće okolo, ne može sjediti od bolova i slične priče i tu počinje cimerica s ludovanjem.
    Ona: "Jel te boli dupe?"
    On: "Malo..."
    Ona: "Pa gdje si ga primio?"
    On: "Pa u dupe..."
    Ona: "Pa jel boljelo?"
    On: "Malo ispočetka al poslije je bilo ok..."
    Naravno ona se odvalila od smijeha i počela ga zezati, naravno uz prijetnju smrću s njegove strane meni je ova priča ispričana, tak da mu ja i ona krv pijemo svaki put pomalo... da ne presuši :)


Lično mislim da mi je sve jasno sem kako neko u 21 godini ne zna razliku između biseksualnosti i heteroseksualnosti... Bilo bi zanimljivo da je do te spoznaje došao u vojsci :)

<< Arhiva >>