Mellona

11.02.2006., subota

Pa evo mene...


Nisam išla v školicu u četvrtak
i petak jer sam imala tehničkih tegoba.

I tak ....malo sam u bedu ..kojeg mi
je priuštila moja srećica ali sutra
bu mo se vidli pa bu valjda sve bilo
v redu..

I tako...jučer sam bila sa mojom lepom
Voodoogirl i Born to be wild vani..
ali završili smo na ulazu u Velesajam
upoznavavši EHV...

I tak...večeras idemo v friends..
voodoo,bobek,sofek nadajmo se i EHV...

Eh da sjetih se ...na onom testiranju
smo imali jedno pitanje...

Uglavnom ovak ide..probajte ..zanimljivo
je...

Napiši tri životinje koje ti prve
padnu na pamet i pored svake od njih
napiši zašto?

npr..
pas - ima lepe okice
mačka - oblizuje se poslje sranja
glista-jer volim špagete

STOP nemojte čitat daljnji tekst ako
mislite to isprobat zato...sad brzo po
papir i škrabaj..

i uglavnom fora je u tome što
prva životinja pokazuje : kakvom osobom
sam sebe doživljavaš
druga životnja pokazuje: kakvom te osobom
doživljavaju drugi
treća životinja pokazuje: kakva si osoba u stvarnosti...

Pa ak nije problem napišite mi koje
ste životinjice izabrali...

Pozdrav

<< Arhiva >>