Mellona

25.01.2006., srijeda

Ovo je naslov..

Hm puno novih stvari se dogodilo ovaj tjedan...tj od subote..
U subotu sam bila u Močvari na Rock te jebo ..
sa frenodovima..bilo je urnebesno zabavno i jebeno..
ustvari da si probate zamisliti negdje oko 100 rokera sa
predugim čupama plešu na La Bambu..ha ha


Image Hosted by ImageShack.us


Do 12 sati su se puštale stvari tipa..La Bamba,My Sharona,
Born to be wild, neki grčki nešto...u 12 su počele karaoke
i fakat likovi su super pjevali Sweet child o mine i od
Metallice Unforgiven...e u tome vremenskom razdoblju več smo svi
iscrpljeni pivom i prevelikim skakanjem i ubijanjem ljudi oko
se be sa čupom..pa smo izašli van i smrzavali se ...ali bilo je
predobro...

Eh da upoznala sam preko bloga sasvim slučajno curu iz moje škole
ful je simpa...i da i nju vidjeh u Čvari..pozdrav Kate

I da svi su osjetili onajj famozni potres osim mene..
uglavnom blia je to vrlo komična situacia...


Image Hosted by ImageShack.us


Once upon a time
moja majka je sjedila na kauču u dnevnoj sobi ja sam
drkala po televizoru u svojoj sobi a glava kuče je
naravno spavao a kaj drugo...otac..

I kad bi mi moja voljena majka uletila i rekla mi
da misli da je imala infarkt jer se jako tresla i
tak se tresao krevet ..moj odgovor je bio...da i kaj
bi ja sad trebala...

Ali za 5 minuta zvoni telefon i zove susjeda kat iznad
mene ..koja se isto usrala i misli da je ĐAVO npada ha ha..
ali dvije babe tračare došle su do zaključka
da je zgrada stara oko 40 godina i da se temelj zgrade
urušio ii da bi bilo dobro da izgade novo naselje da se
preselimo..ha ha

Ujutro je moja voljena majka skužila da je to bio potres
i da nije imala infarkt,i da se zgrada ne urušava...

Eh da Voodoo se napokon vratila ..to znači smjeh se napokon vratio u Zapruđe...
Lolim te...

Hm ovo je dosta dugačak post..a kaj sad ..kaj je tu je...

Pozdrav svima.

<< Arhiva >>