Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 29.06.2006.

Sex sells

Sex je najstariji oblik tjelesnog užitka i kao takav je danas postao najdraži objekt prodavanja i izlaganja javnosti radi veće popularnosti.Sex je danas jedan od najprodavanijih marketinških trikova u našoj okolini pogotovo u medijima.Pretjerana golotinja kojom nas bombardira javnost je dosegla nevjerovatne ratmjere,a svi znaju da će još više rasti.Pogledjmo samo TV reklame ili pak video-spotove od poznatih umjetnika u glazbenom svijetu.Mislite da bih se jedna pjesma ,uzmimo kao primjer, 50 centa dobro prodala da on nije prakticiro golotinju u svojim spotovima.Još jedna važna činjenica jest da sex u medijima praktircira stav žena kao da su one seksualni objekti.

Image Hosted by ImageShack.us

Tako možemo vidjeti žene u svim poznatijim dizajnerskim reklamama,npr.Gucci,kako izlažu svoje golo tjelo za prodaju proizvoda ne znajući da time u maloj količini prodaju sebe.U jednoj od najkontroveznijih reklama (Gucci) čovjek kleči pored žene i skida joj donje rublje tako otkrivajući ženske stidne dlačice obrijane u obliku slova G.Danas se glotinja najviše može viditi u reklamama za duhan i pivo.To čovjek podsjeti na seriju "Bračne vode" u kojem glavni lik Al Bundy podržava javnu golotinju i stavljanje žene u poziciju objekta.Nažalost kao što sam rekao ovoga će biti još više i mi to nećemo moći sprijećiti.Možda feminiskinje koje se godinama bore za zabrane ovakvih javnih ispada nešto promjene.

- 13:13 - Predloži (12) - Isprintaj - #