Image Hosted by ImageShack.us

petak, 23.06.2006.

Kraj?!

Halleyev komet

Moram priznat da sam još pod dojmom fima "Deep impact" pa sam stoga bio prisiljen napisati ovaj post još jedanput priznavajući da je udar kometa na zemlju moja najveća fobija.Armaggedon,potpuno uništenje zemlje kakvu pozanajemo.Ako dojuri komet veličine manjeg grada npr. Dubrovnika na zemlju postoji mogučnost da će uništiti sve oblike života koje poznajemo.Malo strašljivo zar ne.No postoji i ta mogučnost.Kometi su maleni i neprevidljivi te iako se NASA i ostale svemirsko-istzraživačke organizacije na tom polju jako razvile još uvijek mi ne možemo sagraditi letjelicu koja bi bila tako suvremena i napredna da ima mogučnost uništiti komet jedanput zauvijek.Jer ovo nije film moji ljudi ovo je stvarnost,a što ćete vi učiniti kad komet stvarno bude jurio prema vama.Ne možete bježati zbog silnog straha.Vi samo stojite i čekate kraj.Razmislite o tome.

Image Hosted by ImageShack.us

Kometi su nebeska tijela koja se kreću oko Suca i sastoje se od silikatne prašine i smrznutih plinova u obliku raznih vrsta leda (inja) koji čine poroznu jezgru.Kad se previše približe suncu sav taj led isparava i stvara se reo koji se zove koma(Prašina i plin koji okružuju jezgru aktivnog kometa)Svi znamo Halleyev komet koji je vjerovatno najpoznatiji komet u cijelom ljudskom stanovništvu.Otkrio ga je Edmondu Halleyu pa je logički dobio ime po svom otkrivatelju.Kometi su preljepa svemirska tjela no sve dok se ne nađu na ruti sa Zemljom.Sam pad bi razrušio bi cijelo tlo tako nas izbrisajući isto kao dinosaure.Ako padne u vodu stvara se Plimni val ogromne visene i brzine veće od svjetlosti.Mislim da će se svi složiti da ne bi bilo pogdno da se to dogodi.Nadam se da vas ovim postom nisam uplašio i da sam s njime samo iznjeo činjenice koje će nekima biti zanimljive.I ne brinite se postoje minimalne šanse da će u zemlju udarit komet.

- 23:00 - Predloži (1) - Isprintaj - #