body Praznici - Dnevnik Melanie Hunter - Blog.hr body

Praznici

Prvi dan praznika probudila sam se kasnije nego obično. Kad sam otvorila oči ugledala sam Amelie i Irmu. Bile su već potpuno obučene i stajale su na sred sobe valjda čekajući da se probudim.

˝Uhh... mogle ste me probuditi. Koliko dugo čekate?˝ upitala sam još polu zatvorenih očiju. Tek sam tada primijetila torbe i kovčege na podu oko njih. U sekundi sam se ustala i sjela na rub kreveta.

˝Čemu sve ovo?˝ upitala sam pokušavajući izbaciti iz glave očit odgovor na ovo pitanje.

Amelie i Irma se gledale u pod.

˝Hoće mi netko odgovoriti?˝

Amelie je bila hrabrija. Pogledala me očiju punih isprike.

˝Ujutro smo primile sovu od bake i... želi da provedemo praznike s njom˝, počela je.
˝Stvarno nam je žao, mislile smo da ćemo ostati ovdje s tobom...˝ nastavila je Irma tiho.
˝Nema veze˝, prekinula sam ih.
˝Melanie...˝
˝Stvarno, u redu je. Annabelle ostaje, samo vi idite, zabavite se s bakom˝, rekla sam sama sebi zvučeći neuvjerljivo.

Na spomen Annabellinog imena opet su pogledale u pod.

˝Što?˝

Nema odgovora.

˝Što se dogodilo Annabelle?˝ upitala sam s panikom u glasu.
˝Ma ništa joj se nije dogodilo. Otišla je rano ujutro, Hermiona je došla po nju. Ona i Ron će se vjenčati za dva tjedna i želi da Annabelle bude na pripremama za vjenčanje. Jako joj je žao što ti se nije stigla javiti.˝

Ostala sam buljiti u ormar iza njih.

˝Melanie?˝
˝Dobro, ostaje mi još Melissa˝, rekla sam prkosno očekujući pogled u pod koji je ovaj put izostao.
˝Sigurno se ne ljutiš?˝ upitala je Amelie.
˝Naravno da ne, pa niste vi krive. Uostalom nije da se nemam s kim družiti.

***

Nakon tjedan dana praznika požalila sam što nisam nagovorila Irmu i Amelie da ipak ostanu. Moj plan od druženju s Melissom nije išao najbolje. Nakon prva dva dana koja smo provele u knjižnici, rješavajući zadaće da ne moramo na kraju praznika, znala sam da to tako neće funkcionirati.

Melissa je stvarno super i sestra mi je, ali jednostavno nemamo iste interese. Ona može satima brbljati o knjizi otrova koju je zadnju pročitala, a meni se nakon prvih pet minuta počne spavati.

Spas je došao u obliku May Stox, Andrewove nove cure. Tog jutra, trećeg dana praznika, sjedila sam u Velikoj dvorani i nabadala vilicom po kajgani sa slaninom. Velika dvorana je bila poluprazna jer su svi koji su namjeravali otići kući, otišli.

Već sam htjela odustati od zadnjeg komada kajgane koji nisam mogla uloviti kad sam čula nečiji veseli glas kako se približava. Okrenula sam se i ugledala djevojku svijetlo smeđe kose koja je poskakivala dok je ona rukama pojačavala dojam onoga što priča Andrewu. Znala sam da ima novu curu, ali je još nisam upoznala pa sam im prišla.

˝Ej Andrew!˝ pozdravila sam ga.
˝Bok, Melanie˝ rekao je još pospano, a onda shvatio da bi nas trebao upoznati. ˝Ovo je May, May, ovo je Melanie.˝

Ubrzo smo ja i May shvatile da imamo jednak problem. I njene prijateljice su otišle kući za praznike tako da je jedina razumna solucija bila da se nas dvije počnemo družiti. Bila sam uvjerena da Melissi to neće smetati. Njen Will je, za razliku od mog Michaela, ostao u Hogwartsu i mogla je jednako tako uspavljivati njega.

May je bila vesela i vrckava. S njom nikad nije bilo dosadno. Kad više nismo imale što raditi prijavila nas je za ukrašavanje škole za Božić. Umirale smo od smijeha dok je Peevs pokušavao srušiti sve ukrase koje smo postavile, zezale smo se na račun knjižničarke i grudale smo se po hodnicimi umijetnim snijegom proizvedenim magijom. Jednostavno smo uživale. Toliko da sam skroz zaboravila na Melissu.

Kad sam se tu večer vratila u Društvenu prostoriju ondje sam zatekla Willa i Andrewa kako igraju čarobnjački šah. Will me pogledao kao da nešto očekuje.

˝Gdje je Melissa?˝ upitao je.
˝Nije sa mnom˝, otgovorila sam.
˝Kako nije? Pa gdje je onda?˝
˝Ja sam mislila da je s tobom.˝
˝Onda je vjerojatno u knjižnici˝, zaključio je Andrew.

No Melissa se nije pojavljivala. Nije bila u ni u knjižnici ni u spavaonici. Kad je nisam našla u ženskom wc-u počela sam paničariti. Melissa je nestala.



Evo post, nakon duge pauze. Nadam se da vam se sviđa. U međuvremenu, dok nisam pisala Angie i Irma su otišle.

Stvarno ne znam što da kažem.

One su me, uz Amelie, čitale skoro od samog početka.

Samo se nadam da će se vratiti.

Volim vas sve.

11.03.2008. | 18:01 | | 17 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Voldemort je napokon ubijen, no njegova moć još nije uništena. Prije smrti svu svoju moć stavio je u jedan predmet – kamen. Kamen je pronađen i mnogi čarobnjaci su ga probali uništiti, ali ga je Voldemort zaštitio tako da je to nemoguće. U isto vrijeme Školu vještičarenja i čarobnjaštva pohađa jedna djevojčica Melanie. Ona još ne zna za svoje posebne moći. Ona može pročitati tuđa sjećanja pa čak i sjećanja neživih stvari i tako može saznati kojom čarolijom je Voldemort zaštitio kamen. Jer kamen isto ima sjećanja. Melanie ima važnu zadaću, ali netko drugi se želi dokopati moći kako bi vladao svijetom. Hoće li Melanie uspjeti uništiti kamen?

+Kad nekoga ubacim u priču onda očekujem da me posjećuje i ostavlja komentare kako mu se sviđaju postovi, inače ću ga izbaciti iz priče. Ovo nije nikakva prijetnja ili tako nešto nego samo napomena.

+Ne primam više likova u priču. Ja želim u svačiju priču i ako me netko želi ubaciti neka samo ostavi komentar i ja ću mu ostaviti opis.

+Ako vam se ne sviđa slika koju imam na blogu za sebe, možete staviti neku drugu od Mandy Moore.

+Molim vas nemojte mi ostavljati dugačke komentare bez razmaka jer mi to skroz raširi blog, a žao mi ih je izbrisati.












Koliko znate o meni-test
link


Najbolje priče na svijetu:
Brigita Aurora Lunaris
Corvus Corax
Donna Laura Davidson
May Stox
Pia Poulain

Nadam se da će se vratiti:
Della Cecilly Tandemn
Irma/Joy Delacour

Likovi

Gryffindor

Melanie Hunter (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Melissa Alisson (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Michael Jakobs (6. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



William Rodgers (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Andrew Summer (5.godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Amelie Delacour Austen (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Irma Delacour (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Annabelle Granger (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us




Ravenclaw


May Stox (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Halle James (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us




Slytherin


Ella Evans (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Corvus Corax (7. godina)

Image Hosted by ImageShack.us

Copyright

Ovu priču sam ja izmislila i time je ona moj copyright. Ovdje neću sad pisati bezvezna upozorenja tipa ako primjetim da me netko kopira posljedice će biti gadne ili svaki pokušaj kopiranja prijavit ću blog administratoru. Mislim da kopiraju oni ljudi koji nemaju vlastite ideje ni mašte, a onda ih ja žalim i nema smisla da ih prijavljujem tko zna kome.