body Tajna - Dnevnik Melanie Hunter - Blog.hr body

Tajna

Primio me za nadlakticu i povukao u praznu učionicu.

˝Mogu i sama hodati, hvala˝, rekla sam sarkastično.

Corvus se očito pravio da me nije čuo. Zatvorio je vrata i sjeo na klupu. Ja sam ostala stajati. Zatim je iz pelerine izvadio kutiju cigareta.

˝Znaš, ako ti popušiš pet takvih dok ja stojim pokraj tebe bit će kao da sam ja popušila jednu˝, rekla sam. To sam znala jer je moj tata pušio kada su se on i Melissa doselili k nama. Mama mu je svakodnevno prigovarala sve dok nije prestao.
˝A znaš ti da starogrčki jezik ima pet padeža?˝ upitao me.
˝Kakve sad to ima veze?˝
˝Pa nema, ali kad se već razbacujemo podacima...˝
˝Ja ionako ne želim biti ovdje˝, rekla sam živčano i krenula prema vratima.

To nije bila istina. Iako me zanimalo kako je bilo na predavanju još više me zanimalo što mi to Corvus treba reći. Na svu sreću on je samo preokrenuo očima i spremio cigarete. Spustila sam ruku s kvake.

˝Znaš, imaš jako lijepo sjećanje vezano uz svoju mamu,˝ prekinuo je tišinu.
˝Da, ona je stvarno...˝ počela sam, a onda mi je došlo do glave što je on upravo rekao. Od šoka sam ostala stajati otvorenih usta, bez riječi. Corvus se zadovoljno smješkao.

˝Ti... ti... ti si mi čitao sjećanja!?˝ napokon sam uspjela progovoriti. Bila sam bijesna.
˝O da. I ne samo tebi. Sjećaš se onog dana kad su bile gryffindorske metlobojske kvalifikacije?˝ upitao me. Klimnula sam glavom. Tada sam prvi put vidjela Michaela.

˝Sjećaš se što si tada radila?˝
˝Pa... obranila sam tri slobodna udarca i poslije smo imali tulum...˝ počela sam nabrajati.
˝Ne, ne, ne! Ne to! Sjeti se što si radila dok si čekala˝, govorio mi je tonom kao da govori malom djetetu.

Kao da je njegov sedamnaestogodišnji mozak puno razvijeniji od mog petnaestogodišnjeg! I kakve uopće veze kvalifikacije imaju s čitanjem sjećanja!? Njegovim čitanjem sjećanja!? A onda sam se sjetila.

˝Bila sam u Michaelovim sjećanjima˝, rekla sam napokon.
˝Tako je!˝ pobjedonosno je povikao. Meni još uvijek ništa nije bilo jasno. Osim podatka da je i on čitač. To mi je bilo kristalno jasno.
˝Ali kakve...˝
˝Sjećaš se što je Michael˝ dok je izgovarao Michaelovo ime prstima je u zraku napravio navodne znakove, ˝pomislio na kraju?˝

Toga sam se odmah sjetila, a u želudcu me nešto zaboljelo.

˝Nije valjda i ona tu˝, izgovorila sam slabašno. ˝To je pomislio.˝
˝Nije!˝ povikao je Corvus. ˝To sam ja pomislio.˝

Izgubila sam strpljenje.

˝Objasni! Sve! Odmah!˝ rekla sam tresući se od bijesa. Corvus je duboko udahnuo.
˝I ja sam čitač.˝
˝Čuj, to sam mogla...˝
˝Ali malo drugačiji od tebe˝, nastavio je ne obazirući se na mene. ˝Ja mogu ući u nečije sjećanje bez kontakta očima.˝
˝Pa to je još bolje od...˝
˝Ali ne mogu ući u sjećanja neživih stvari,˝ napokon je rekao.

Stala sam zabezeknuto stajati. Lupin mi nikada nije rekao da postoje razne vrste čitača. Zna li Corvus uopće za postojanje Kamena? Očito zna čim mi je bio u sjećanjima. Što hoće od mene?

˝Aha˝, uspjela sam protisnuti.
˝Vidiš, to je dosta velik nedostatak˝, rekao je. Je li se to meni čini ili mi se malo približio?
˝Da, ali nema ti ništa zanimljivo u sjećanjima neživih... ˝ pokušala sam ga nekako umiriti, a onda stala. Zašto se ja uopće bojim?
˝Što hoćeš od mene?˝ upitala sam oštro.
˝Ništa, samo sam htio da znaš. Da sam i ja čitač, mislim˝, rekao je.

Pogledala sam ga u oči. Činilo mi se da je stvarno iskren. Odahnula sam.

˝Pa dobro, ako je to sve, ja sad idem u Društvenu, zanima me što je bilo na predavanju˝ rekla sam i krenula prema vratima, a onda sam se nečega sjetila. ˝Jesi ti rekao ostalim da sam ga čitač?˝

Corvus se osmjehnuo.

˝Naravno da jesam˝, rekao je.

***

Ušla sam u Društvenu i osvrnula sam se oko sebe. Mnogo učenika je sjedilo u naslonjačima, ali izgleda da nitko nije primijetio da sam ušla. Ili više nisu smatrali da sam ja nešto čudno.

Vidjela sam svoju ekipu kako mi se osmjehuje. Čak su i Amelie i Michael bili tamo. Sjetila sam se da bismo trebali izvući iz Annabelle gdje to Amelie ide, ali sam bila preumorna za to. Sad kad sam znala da nije Michael izbrbljao moju tajnu osjećala sam se puno bolje. Prišla sam mu i poljubila ga u obraz. Ostali su me začuđeno pogledali.

˝Zar nije...?˝ počeo je Will.
˝Nije˝, rekla sam sretno.
˝Kako je bilo kod McGonnagalice?˝ upitala me Irma.
˝Ma ništa posebno, samo sam trebala slagati neke papire˝,odgovorila sam. ˝Kako je bilo na predavanju?˝ upitala sam. Izgleda da je Melissa jedva dočekala, počela je pričati kao navijena.

Saznala sam da je predavač bio profesor Lupin i da zapravo nije ispričao ništa novo, s iznimkom da je to pričao svim Gryffindorima. Annabelle je dodala da su i Ravenclawi, Hufflepuffi i Slytherini imali predavanje, u učionicama pokraj.

Nisam im ispričala što mi je Corvus rekao. Nisam to ispričala ni profesoru Lupinu na sljedećim instrukcijama. Znala sam i zašto. Bojala sam se da će onda i Corvus dolaziti na instrukcije i da će biti bolji od mene.



Nikome ne javljam za post. To mi je dosadno. Sami se sjetite :)

10.01.2008. | 13:32 | | 19 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Voldemort je napokon ubijen, no njegova moć još nije uništena. Prije smrti svu svoju moć stavio je u jedan predmet – kamen. Kamen je pronađen i mnogi čarobnjaci su ga probali uništiti, ali ga je Voldemort zaštitio tako da je to nemoguće. U isto vrijeme Školu vještičarenja i čarobnjaštva pohađa jedna djevojčica Melanie. Ona još ne zna za svoje posebne moći. Ona može pročitati tuđa sjećanja pa čak i sjećanja neživih stvari i tako može saznati kojom čarolijom je Voldemort zaštitio kamen. Jer kamen isto ima sjećanja. Melanie ima važnu zadaću, ali netko drugi se želi dokopati moći kako bi vladao svijetom. Hoće li Melanie uspjeti uništiti kamen?

+Kad nekoga ubacim u priču onda očekujem da me posjećuje i ostavlja komentare kako mu se sviđaju postovi, inače ću ga izbaciti iz priče. Ovo nije nikakva prijetnja ili tako nešto nego samo napomena.

+Ne primam više likova u priču. Ja želim u svačiju priču i ako me netko želi ubaciti neka samo ostavi komentar i ja ću mu ostaviti opis.

+Ako vam se ne sviđa slika koju imam na blogu za sebe, možete staviti neku drugu od Mandy Moore.

+Molim vas nemojte mi ostavljati dugačke komentare bez razmaka jer mi to skroz raširi blog, a žao mi ih je izbrisati.












Koliko znate o meni-test
link


Najbolje priče na svijetu:
Brigita Aurora Lunaris
Corvus Corax
Donna Laura Davidson
May Stox
Pia Poulain

Nadam se da će se vratiti:
Della Cecilly Tandemn
Irma/Joy Delacour

Likovi

Gryffindor

Melanie Hunter (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Melissa Alisson (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Michael Jakobs (6. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



William Rodgers (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Andrew Summer (5.godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Amelie Delacour Austen (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Irma Delacour (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Annabelle Granger (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us




Ravenclaw


May Stox (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Halle James (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us




Slytherin


Ella Evans (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Corvus Corax (7. godina)

Image Hosted by ImageShack.us

Copyright

Ovu priču sam ja izmislila i time je ona moj copyright. Ovdje neću sad pisati bezvezna upozorenja tipa ako primjetim da me netko kopira posljedice će biti gadne ili svaki pokušaj kopiranja prijavit ću blog administratoru. Mislim da kopiraju oni ljudi koji nemaju vlastite ideje ni mašte, a onda ih ja žalim i nema smisla da ih prijavljujem tko zna kome.