body Ma bravo Melanie - Dnevnik Melanie Hunter - Blog.hr body

Ma bravo Melanie

Kad sam se nakon svega vraćala natrag u Društvenu prostoriju srce mi je još uvijek lupalo od uzbuđenja. Michael je ostao u kupaonici za prefekte, a ja sam polako hodala usput razmišljajući o svemu. Nakon što me poljubio ja sam izletjela van ostavljajući ga za sobom i sad mi je bilo jako žao zbog toga. Nisam htjela ni zamišljati kako se sad on osjeća. Ali sve se dogodilo prebrzo, pričali smo, smijali se, poljubio me, a ja još nisam sigurna sviđa li mi se on uopće. No sad se ne moram brinuti jer on sigurno misli da mi se ne sviđa. Bravo Melanie! Super si to izvela! Ne moram ni spominjati da nigdje nisam vidjela Filcha.

U Društvenoj prostoriji nije bilo nikoga, bar mi se tako učinilo na prvi pogled, no onda su se dva naslonjača okrenula prema meni. U njima su sjedile Melissa i Amelie namršteno me gledajući. Znala sam što me čeka. Prva je počela Melissa.

˝Pa dobro jesi li ti NORMALNA?˝
˝Nar...˝
˝Nema te u spavaonici, nema te u Društvenoj, nema te u knjižnici, u... što smo mi trebali POMISLITI?˝
˝Bila sam u...˝
˝Što bi te ubilo da tu i tamo kažeš kamo IDEŠ?˝
˝Ma samo sam...˝
˝Već sam mislila da...˝
˝MELISSA!˝

Tada je napokon zašutjela sva crvena u licu od vikanja. Nakon svega stvarno mi nisu trebale njezine prodike i bila sam ljuta što me ovako bez razloga napada.

˝Bila sam u kupaonici za prefekte.˝
˝Ma št...˝
˝Uzela sam tvoj ključ, dobro? Evo, vraćam ti ga!˝ rekla sam pretjerano visokim glasom i bacila ključ prema njoj.

Ona ga je nespretno pokušala uhvatiti, ali joj se odbio od vrhova prstiju i skoro pogodio Amelie u glavu da ona nije prošaptala čaroliju i ključ je ostao lebdjeti u zraku. Zatim ga je Melissa uzela, frknula nosom i ljutito odmarširala prema spavaonicama. Ostale smo samo ja i Amelie iako mi je bilo čudno što još nekoga nismo probudile svojim vikanjem. Amelie me samo pogledala i upitala:

˝Što se dogodilo u kupaonici za prefekte?˝

Majke mi, stvarno ponekad pomislim da je ona ta koja može čitati sjećanja, a ne ja. Sve sam joj ispričala. Kako ne znam sviđa li mi se Michael, kako sam pobjegla kad me poljubio, kako me profesor Lupin uopće ne zove na instrukcije, kako se uskoro bliži prva utakmica, a ja još uvijek ne branim dobro... Amelie je cijelo vrijeme šutjela, a onda kad sam ja završila je rekla:

˝Moraš razgovarati s njima. S Michaelom i profesorom Lupinom. I s Melissom. To nikako drugačije nećete riješiti. Sigurno postoji razlog zašto ne profesor ne zove na instrukcije, a Michaelu se moraš ispričati što si pobjegla. Melissa se samo brine za tebe. Kako bi se ti osjećala da je ona tako nestala na dva sata kao ti?˝

Malo umirena, otišla sam spavati.

***

Sutradan kad sam se vraćala u Društvenu nakon doručka srela sam Michaela. Začudo, bio je sam, bez hrpe svojim prijatelja i obožavateljica. Prišla sam mu i pozdravila ga. Onda smo oboje u isto vrijeme počeli govoriti:

˝Oprosti što sam...˝
˝Ti prvi˝, rekla sam.
˝Oprosti što sam te poljubio onako iznenada, neću više, obećajem.˝ Na to sam se morala nasmijati.
˝Nisi ti kriv što sam pobjegla. Ja sam se samo prepala jer nisam znala što da napravim.˝
˝Znači ne bi imala ništa protiv da te nešto pitam?˝ upitao me.
˝Ne bi.˝
˝Bili htjela biti... mislim... je li bi htjela... mislim...˝
˝Naravno˝, odgovorila sam mu uz smiješak.
˝Znači smjet ću te poljubiti još nekoliko puta?˝
˝Apsolutno, ali me upozori prije nego što to učiniš.˝
˝Upozoravam te˝, rekao je i lagano me poljubio.



Nadam se da vam se sviđa post. Baš sam bila sretna dok sam ga pisala. U sljedećem ćete saznati zašto nema instrukcija. Kao što vidite promijenila sam sliku za sebe u box-u. Isto je od Mandy Moore. Imam jedno pitanje, je li vam se više sviđa ona od prije ili ova? Poosa... =)))

30.09.2007. | 16:25 | | 25 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Voldemort je napokon ubijen, no njegova moć još nije uništena. Prije smrti svu svoju moć stavio je u jedan predmet – kamen. Kamen je pronađen i mnogi čarobnjaci su ga probali uništiti, ali ga je Voldemort zaštitio tako da je to nemoguće. U isto vrijeme Školu vještičarenja i čarobnjaštva pohađa jedna djevojčica Melanie. Ona još ne zna za svoje posebne moći. Ona može pročitati tuđa sjećanja pa čak i sjećanja neživih stvari i tako može saznati kojom čarolijom je Voldemort zaštitio kamen. Jer kamen isto ima sjećanja. Melanie ima važnu zadaću, ali netko drugi se želi dokopati moći kako bi vladao svijetom. Hoće li Melanie uspjeti uništiti kamen?

+Kad nekoga ubacim u priču onda očekujem da me posjećuje i ostavlja komentare kako mu se sviđaju postovi, inače ću ga izbaciti iz priče. Ovo nije nikakva prijetnja ili tako nešto nego samo napomena.

+Ne primam više likova u priču. Ja želim u svačiju priču i ako me netko želi ubaciti neka samo ostavi komentar i ja ću mu ostaviti opis.

+Ako vam se ne sviđa slika koju imam na blogu za sebe, možete staviti neku drugu od Mandy Moore.

+Molim vas nemojte mi ostavljati dugačke komentare bez razmaka jer mi to skroz raširi blog, a žao mi ih je izbrisati.












Koliko znate o meni-test
link


Najbolje priče na svijetu:
Brigita Aurora Lunaris
Corvus Corax
Donna Laura Davidson
May Stox
Pia Poulain

Nadam se da će se vratiti:
Della Cecilly Tandemn
Irma/Joy Delacour

Likovi

Gryffindor

Melanie Hunter (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Melissa Alisson (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Michael Jakobs (6. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



William Rodgers (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Andrew Summer (5.godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Amelie Delacour Austen (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Irma Delacour (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Annabelle Granger (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us




Ravenclaw


May Stox (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Halle James (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us




Slytherin


Ella Evans (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Corvus Corax (7. godina)

Image Hosted by ImageShack.us

Copyright

Ovu priču sam ja izmislila i time je ona moj copyright. Ovdje neću sad pisati bezvezna upozorenja tipa ako primjetim da me netko kopira posljedice će biti gadne ili svaki pokušaj kopiranja prijavit ću blog administratoru. Mislim da kopiraju oni ljudi koji nemaju vlastite ideje ni mašte, a onda ih ja žalim i nema smisla da ih prijavljujem tko zna kome.