body Will i Melissa... - Dnevnik Melanie Hunter - Blog.hr body

Will i Melissa...

˝Molim?!˝
˝Dobro si čula. Melissa i ja smo zajedno, ako mi ne vjeruješ pitaj nju˝, nakon tih riječi se okrenuo i ostavio me samu na stubištu.

Melissu nije bilo teško pronaći. Sjedila je u knjižnici pokraj poveće hrpe knjiga iz Starih runa. Ipak, trebalo mi je nekoliko trenutaka da razmislim o svemu prije nego što sam odlučila ući. Nisam mogla vjerovati da mi je Melissa to učinila. A znala je da mi se Will sviđa (iako u zadnje vrijeme ja baš nisam bila sigurna u to). Uostalom njoj se on uopće ne sviđa. Ili se možda varam?

Kada sam napokon ušla u knjižnicu u meni je sve kuhalo od ljutnje i razočaranja. Melissa me samo pogledala i znala je da nešto nije u redu.

˝Što se dogodilo?˝ upitala me iskreno zabrinuto.
˝Will i Irma su prekinuli˝, odgovorila sam promatrajući njezinu reakciju. Nije djelovala iznenađeno što je samo potvrdilo ono što je Will rekao.
˝Da nisi ti imala nešto s tim?˝ odlučila sam je izravno upitati.
˝Kako to misliš?˝
˝Znaš ti dobro o čemu ja govorim. Will mi je sve rekao.˝

Tad je shvatila da se više ne može izvlačiti i da je vrijeme da mi kaže istinu. Zamahnula je štapićem i sve knjige su se same posložile u njenu torbu, a pergament na kojem je pisala se lagano presavinuo i ostao lebdjeti u zraku čekajući da ga Melissa uzme u ruku. Zatim smo lagano krenule prema Društvenoj prostoriji.

˝Meni se Will sviđa već jako dugo, ali on je bio tako popularan među curama da mu se nisam usudila to reći. Što bi bilo da me odbije? Ali još kad sam čula da se i tebi sviđa bila sam sigurna da mu nikad neću reći. Uostalom zašto bi pokraj tebe izabrao mene.˝

Tu sam je morala prekinuti.

˝Kako to misliš? Pa što tebi fali?˝ upitala sam je.
˝Ti si kao bolja verzija mene. Ili sam ja lošija verzija tebe. Ti si uvijek opuštena i zabavna. Nema šanse da nekome budeš dosadna. A ja samo svima služim za prepisivanje zadaća. Katkad imam osjećaj da se samo zbog toga i druže sa mnom.˝

Htjela sam se pobuniti da to nije istina, ali je Melissa nastavila dalje s pričom.

˝Dakle da nastavim. Prije nekoliko dana Irma mi se žalila da imaju problema u vezi, da se stalno svađaju oko nekih gluposti. Zato sam odlučila razgovarati s Willom. No na kraju razgovora ispalo je da je on s Irmom samo zato da mene učini ljubomornom, a Irma je znala da mu se sviđam pa je pristala biti njegova cura. Ali što je najgore on se njoj za stvarno počeo sviđati i nije htjela da prekinu. Ali ipak su prekinuli pa je Will mene pitao hoću li biti njegova cura. Naravno, pristala sam ali pod uvjetom da ja razgovaram s tobom i sve ti objasnim. Stvarno mi nije jasno zašto ti je on rekao ako smo se dogovorili da ću ja.˝

***

Trebalo mi je malo odmora nakon cijelog čudnog dana. Nisam se mogla ljutiti na Melissu jer ipak ona ništa nije kriva. Nitko nije bio kriv tako da se nisam imala na koga ljutiti zbog ovog svega. A i shvatila sam da mi se Will zapravo ne sviđa. Mislim sviđa se on meni kao prijatelj, ali ne bi htjela da bude nešto više. A sad je s Melissom i stvarno sam bila sretna zbog njih. Činili su se kao dobar par.

Na Melissinom noćnom ormariću sam kao naručen pronašla ključ od kupaonice za prefekte. Kupaonicu sam pronašla na petom katu pokraj kipa vile narikače i sretno ustvrdila da je prazna. Ušla sam unutra i zaključala se, no nisam primijetila da se treba staviti i natpis da je zauzeto. Taman sam se udobno smjestila u kadi velikoj poput bazena i napunila si kadu mjehurima od sapunice različitih veličina (jedva sam skužila koja slavina ispušta kakve mjehure) kada sam čula otključavanje brave. Nisam stigla ni povikati da je zauzeto kada se na vratima pojavio Michael.


Nadam se da post nije predugačak i da nisam previše iskomplicirala. Isto se tako nadam da ste svi primijetili da je Annabelle izbrisala blog. Stvarno mi nije jasno zašto. Njezin blog mi je bio jedan od najdražih i stvarno je imala dobru priču. Nadam se da će se vratiti. Amelie i Irma, pišite nove postove! Nećete valjda i vi izbrisati svoje blogove. Volim vas sve puno. Possa...

07.09.2007. | 18:03 | | 25 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

Voldemort je napokon ubijen, no njegova moć još nije uništena. Prije smrti svu svoju moć stavio je u jedan predmet – kamen. Kamen je pronađen i mnogi čarobnjaci su ga probali uništiti, ali ga je Voldemort zaštitio tako da je to nemoguće. U isto vrijeme Školu vještičarenja i čarobnjaštva pohađa jedna djevojčica Melanie. Ona još ne zna za svoje posebne moći. Ona može pročitati tuđa sjećanja pa čak i sjećanja neživih stvari i tako može saznati kojom čarolijom je Voldemort zaštitio kamen. Jer kamen isto ima sjećanja. Melanie ima važnu zadaću, ali netko drugi se želi dokopati moći kako bi vladao svijetom. Hoće li Melanie uspjeti uništiti kamen?

+Kad nekoga ubacim u priču onda očekujem da me posjećuje i ostavlja komentare kako mu se sviđaju postovi, inače ću ga izbaciti iz priče. Ovo nije nikakva prijetnja ili tako nešto nego samo napomena.

+Ne primam više likova u priču. Ja želim u svačiju priču i ako me netko želi ubaciti neka samo ostavi komentar i ja ću mu ostaviti opis.

+Ako vam se ne sviđa slika koju imam na blogu za sebe, možete staviti neku drugu od Mandy Moore.

+Molim vas nemojte mi ostavljati dugačke komentare bez razmaka jer mi to skroz raširi blog, a žao mi ih je izbrisati.












Koliko znate o meni-test
link


Najbolje priče na svijetu:
Brigita Aurora Lunaris
Corvus Corax
Donna Laura Davidson
May Stox
Pia Poulain

Nadam se da će se vratiti:
Della Cecilly Tandemn
Irma/Joy Delacour

Likovi

Gryffindor

Melanie Hunter (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Melissa Alisson (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Michael Jakobs (6. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



William Rodgers (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Andrew Summer (5.godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Amelie Delacour Austen (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Irma Delacour (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Annabelle Granger (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us




Ravenclaw


May Stox (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Halle James (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us




Slytherin


Ella Evans (5. godina)

Image Hosted by ImageShack.us



Corvus Corax (7. godina)

Image Hosted by ImageShack.us

Copyright

Ovu priču sam ja izmislila i time je ona moj copyright. Ovdje neću sad pisati bezvezna upozorenja tipa ako primjetim da me netko kopira posljedice će biti gadne ili svaki pokušaj kopiranja prijavit ću blog administratoru. Mislim da kopiraju oni ljudi koji nemaju vlastite ideje ni mašte, a onda ih ja žalim i nema smisla da ih prijavljujem tko zna kome.