Linkovi
blogovi koje čitam:
majari
malenaslatkica
zamet1987
endoftime
ivonari
iskra
Armadine pjesme
Vratite nam našu rijeku zbog
ove nam suze teku ARMADA RIJEKA!!!!


Ako zatreba srce ću dati,
tebe armada posvuda prati,
ajmo svi sada bodriti bjele
neka nas čuju tribine cijele,
idemo idemo idemo idemo
svi sa rijekom zajedno!!!

**KLOŠARI**

Autobus polazi,
rastanak dolazi,
bilo je lijepo živjeti s vama,
HVALA VAM KLOŠARI!

O društvo najdraže, sad mi je najteže,
što moram poći, i ko zna kad, bit ću s vama kao nekad.
Nekad smo bili mi najbolji frendovi
u gradu Rijeci pokraj Rječine, mladost se rastaje!

Živim u Rijeci, u gradu klošara,
spavam u parku, spavam gdje stignem
spavam sa klošarima!

U školi mi kažu: šta će ti klošari?
ti si školarac,
klošara mamac,
šta će ti klošari!

A naše djevojke, sve same klošarke
sjede u baru, puše cigaru
dok zora ne svane!

Život nam je fajtanje, kurve i kartanje
droga i cuga
i to je sve
nama je najbolje,
nama je najbolje

PURGERU..
TOVARE..
NA-PO-LJE!

Nebo je dobilo novu zvijezdu..JEDAN je Mladen Romić..



Zbog nje sam nesretan,
zbog nje sam presretan,
nama je Rijeka sve i
živimo zbog nje
za nju navijamo
pod našim stijenama
teče ko rječina
u našim venama,
i protiv hajduka
i protiv dinama
bit ćemo uz tebe
na svim tribinama
i neka svatko zna
nek čuje Hrvatska,
način života jeeee,
DA RIJEKU VOLIM JAAAA.



Znaš za pravu ekipu,
ispod stijenama naše Kantride.
Mi smo nevera s Kvarnera.
Mi smo Armada plavo-bijela...
Na zapadu našu smo mladost
uz Rijeku proživjeli mi.
Ti si nam najveća radost,
Tisuće grla nek zaori...



Ne brini se moja Rijeko,
kad ne teče med i mlijeko,
mi će mo te svojom pjesmom bodriti,
opet smo zbog
tebe došli, opet razna sranja prošli,
daj zabij pa ćemo
se napiti!



Volimo rijeku i rijecanke
mirisno vino srdelice
nasu kantridu i nas zapad
i bijele boje dresove

mrzimo boyse i tovare
prodane duše čmarove
rođen u rijeci a voli hajduk
tu ne postoji logike

jedino sto mi zelimo
je da svi rijeku volimo
prvenstvo osvojimo
europu pokorimo
nananannana

anđeli nek ih čuvaju
koji se nama zamjere
jer gdje god igrala naša rijeka
armada pravi nerede


I ALKOHOL JE, UVIJEK UZ NAS, I AJMO SVI U
JEDAN GLAS, I RUKE GORE, PJEVAJMO SVI,
TISUĆE GRLA NEK ZAORI...ALE, ALE, ALE, ALE,
ALE, ALE....JEBEM TI ŽIVOT BEZ RAKIJE!!!



RABUZIN, RABUZIN
SUNCE JE NAPRAVIO
ONO RJEČKO JE,
ONO RJEČKO JE,
I OVE GODINE..



zbog tebe bi plava mora umirila valove
zbog tebe bi na cvjetove rosne dozvao leptire
zbog tebe bi od plavih dubina kupio sjajne bisere
kad bi me tvoje usne ljubile

srcu mome tiha patnja,
oku mome radost i sjaj,
rijeko moja najljepša si znaj!!!



(1987) Evo proći će 19 godina,
ljudi kažu: NIJE ONA JEDINA,
znam da nije jedina,
al je mome srcu NAJDRAŽA..(2006)



Gdje je Rijeka tu smo mi
I na Mars bi otišli
priznajem pred ljudima
Rijeka je u grudima



Naša ljubav,
naša vjera
samo Rijeka
samo Rijeka



Sve prolazi, sve prolazi, a armada čvrsto stoji,
Forza Fiume, naprijed Rijeka, naprijed mili moji."



Bijele stijene sa KANTRIDE, znaju da smo SVETO IME,
ponosimo se njime...!



NE MOŽEŠ, NE MOŽEŠ
PENDREKOM PO LEĐIMA
KOL´KO MOGU JA
POPIT BAMBUSA,
NABUJALA RJEČINA!!



JEDNA ĆE TORCIDA
PLAKATI OVU NOĆ, JEBI SE JEBI SPLITE,
RIJEKA JE ŠAMPION!!



Plavo-bijela boja u srcu je mom,
a najveća želja Rijeka šampion!
Rijeka mi je život,
Rijeka mi je sve,
Rijeka mi je sunce
I NE MOGU BEZ NJE!!



Murja me tukla ko šugave pse.
Al za tebe Rijeko preboljet ću sve.
I da mi nožem srce raniš,
ma koliko da boli,
u svakoj će kapljici krvi pisati:
RIJEKO, ARMADA TE ZAUVJEK VOLI!!



kako je lijepo voljet te
i svaki dan mislit na tebe,
i kad gubimo
i kad vodimo,
uz tebe smo
tebe volimo
tebe bodrimo..



Bio sam naivan, zaljubljen i mlad..
volio sam Rijeku,
volim je i sad..!!



MAMA DAJ MI ŠIBICE I MALO BENZINA,
DA ZAPALIM PURGERA,
TOG KURVINOG SINA!


Ne savršeni svijet

ponedjeljak, 04.09.2006.

Prijateljice


A zorno nebo, čekamo zoru pet-šest mladih golubica nasmiješena su im lica i poslije mnogo godina u mom srcu draga sličica
Zajedno smo momke gledale, zajedno po rivi šetale pravile se da smo važne ma da smo pametne i snažne sanjale smo zemlje daleke….
HEJ LJEPOTICE, MOJA PRIJATELJICE
gdje su naši snovi ostali??
Hej ma sve smo mi kao ptice selice svaka svome jugu odleti….
Djevojčice žene postale, a neke su se već i udale, ja još čekam azurne zore, ma još želim preplivati more, ja još sanja zemlje daleke!!!
HEJ LJEPOTICE……

- 21:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Svatko bi želio postati netko ali nitko ne želi raditi na tome!!!!
Nešto o meni
Hy!!
Zovem se Melania....
Imam 17god.tj. napunit ću 30.09.
Živim u Rijeci kao što se pretpostavlja
navijam za RIJEKU.....
Idem u prometnu školu u 3 raz...
la la la la.....
Toliko o meni
btw. upoznat ćete me vi koji me neznate