Ja bolujem

Nenadano se javljaš, stišćeš mi grudi
bol si moja, koja me iz sna budi
I kad bol mine, ponadam se da je to bio
zadnji trzaj
i da sutra zdrava bit ću ja.

Ali, avaj !

Ubrzo shvatim da tinjaš mi u duši
i da bolest ta sve me jače guši

Hoću li sljedeći napad bolesti preživjet ?
Ozdravljenje svoje hoću li doživjet ?

Mogu li naći sebi lijek od tebe ?
Do kada ću ti nuditi svoj život i sebe ?

Podaruje li mi život ili me ubija
LJUBAV ta koja venama mi pliva ?







31.07.2018. u 23:51 | 6 Komentara | Print | # | ^

Zbogom dragi Olivere



31.07.2018. u 00:16 | 12 Komentara | Print | # | ^

Osvoji me


meni je dosta ruka u ruci
poljubac u kosi, spleteni prsti
pogledi blagi, osmijeh tvoj
oduvijek si bio samo moj

dajem ti slobodu, dajem ti sve
ne želim te gušit, jer volim te
plela san ti rime cijeli život svoj
tkala te nitima postojanja mog

blizanac, moj idol, moj dvojnik
ja tvoja vila, ti moj vojnik
bori se za me jer čekam te dugo
zaštiti me plaštom, oboji dugom

dat ću ti svu ljubav koju čuvah za te
bit ću ti oblak, stijena i stih
probudi me , zagrmi, ne budi tih


jedna i jedina, iznad svih
jedan i jedini, iznad svih



29.07.2018. u 12:41 | 10 Komentara | Print | # | ^

Ples


more se bljeska srebrnim sjajem
odijevam večernju haljinu

za tebe

uz prve taktove tihe glazbe
izvijam se u ritmu

za tebe


pratiš mi ritam
držeć me za struk
i plešemo uronjeni u more
uz smijeh
i šapat valova

24.07.2018. u 21:19 | 10 Komentara | Print | # | ^

jednog dana

xxx
sanjati
i imati svoj stav
probudit se
vesela i radosna
početi graditi
nikad odustati
jednom dođe
dan slobode
izbora
xxx
tvoje tijelo
zagrljaj moj
veseli kliktaj
poljubac tvoj
u zraku se
osjeća miris dodira
Zemlja se pomakla
iz svemira
xxx

23.07.2018. u 06:37 | 14 Komentara | Print | # | ^

kad

kad pojaviš se ti
tko će me od tebe spasiti

21.07.2018. u 20:56 | 13 Komentara | Print | # | ^

Sudbina

već treća je godina da tipkali se nismo
još razmišljam o tebi
zašto je sve tako zamršeno bilo

je li pala koja zvijezda padalica
je li plakala koja Lovrina suzica
a tako smo malo željeli

da nazovem i tražim pjesmu za Melu
da potrošim opet tisuće kuna
za lažno tipkanje i lažnog Vranju
ili je ipak sve bila nesretna istina

crn je talog kave
na njemu ništa ne piše
najbolje je ipak sanjati
nego u sudbinu vjerovati

19.07.2018. u 23:11 | 26 Komentara | Print | # | ^

Svežanj čežnje

odavno nisam sanjala san
u kojem me za ruku vodiš
danas sam usnula baš taj
i osjetila kako me silno voliš

probudih se sretna, al trajalo je kratko
s tobom baš ništa nije glatko
bježiš mi, nestaješ, skrivaš se
Vranjo, crni vraže, igraš se

već godine idu, već godine lete
a ponašam se neozbiljno kao dijete
zar odrasla želim biti i sniti
tvojim se rukama obaviti

koliko si blizu, koliko daleko
gdje nam se sudaraju putovi
tako bi snatrila u naručju tvojem
leptiriće da lovim plesom u dvoje

a opet ne želim lanac oko vrata
da me odvuče u ponore navike
možda je bolje da ratujem sama
skupljajući ordenje tvoje



18.07.2018. u 21:26 | 15 Komentara | Print | # | ^

Dragi Vatreni

Drago moji i naši Vatreni,

„Ima jedna zemlja mala, za nju sada svatko zna“ – vaša je zasluga. Pratili smo svaki vaš napor i igru, s nestrpljenjem iščekivali utakmice, nadajući se potajno finalu, vjerujući u vas. Pružili ste nam i dali puno više. Okupili ste nas u „kockastom“ izdanju u ruhu ponosa i vjere, priuštili nam veselja i užitka kako bismo lakše prebrodili sumorno sutra. Neki ljudi koji nas gledaju poprijeko vele : „Dajte im kruha i igara:“ Da, trebala nam je vaša injekcija, i vi ste trebali nas.

Postoje mnogi koji osporavaju sve što ste napravili pod krinkom velikih političkih igara. Ova vaša igra sve je bila osim politike. Niste dozvolili da vas itko ometa, pod palicom dragog čovjeka Dalića dali ste svoj maksimum, ne kalkulirajući s kojim bi protivnikom bilo lakše igrati. Svoje ruke ne trebate prati, svoje obraze ne trebate skrivati, narod vas voli jer ste pokazali da ste dio njih.

Igrajući svoju igru uz neopisivu sreću smo navijali zdušno za vas, za svoju Hrvatsku. Drago nam je što ste baš vi odabrani da branite boje domovine. Uz vas je bio cijeli svijet, cijela Hrvatska i naša predsjednica. Bila je prava navijačica, spontana i ponosna. Ja nisam pobornica njene stranke niti ijedne druge, al ovih dana, osim za vas, navijala sam i za nju. Pravi je „igrač“.

Na ovom portalu zaigrala sam za vas igru rata. Pokrenula sam navijački rat i uključili su se mnogi blogeri. Ništa čudno za mene, svako malo dižem revoluciju. A istina je sljedeća, da vam svima ne znam ni imena, da sam do sada bila za nogomet zainteresirana samo kada su bile važne utakmice, da sam antitalent za nogomet. Neki vrag me pokrenuo ove godine. Pod krinkom humora na blogerski način, bodrila sam vas onako kako najbolje znam. Kuhale su se šampionske juhe, izmišljale taktike igre, proricali rezultati, bilo je puno smijeha i zabave. Svaku utakmicu sam gledala i zdušno navijala. To je moj doprinos.

Danas objavljujem završetak rata na blogu. Mislim da ste nam pomogli da smo se napokon oslobodili od aveti naše prošlosti koje ne želim nabrajati i da od sada imamo o čemu pričati i pripovijedati desetljećima. Vaš uspjeh grlimo objeručke i svojatamo ga. Treba nam da nas grije, da nas tješi, da nam daje vjeru da će našu domovinu i na drugim poljima obasjati sunce.

Mnogi ovu euforiju slavlja podcjenjuju i nazivaju zasljepljivanjem i odmakom od stvarnosti. Kažu nam i da smo primitivni. Vaš uspjeh nam je bilo potreban, to nam je melem na ranu. Domovina nam krvari na sve strane. Vi ste nam dotakli zvijezde, vi ste nam pokazali put ,a to je žar, ponos i ljubav.

„Još Hrvatska ni propala dok mi živimo.“ Možda. Možda neka nova Mela stane s kockastim odijelom pred narod i povede ga u novi rat protiv lažljivaca, kradljivaca, korumpiranih i drskih… koji bezlično pod krinkom domoljublja i rodoljublja potkradaju i varaju ovaj narod. Možda se to dogodi vrlo skoro, jer narod zna i može, samo treba vođu, samo treba poticaj. Ne znam zašto, ali imam osjećaj, kao što sam imala i ludi predosjećaj o autogolu, da će taj lider ovaj put biti žena. Hoće li to ovaj put biti naša predsjednica? Hoće li ona lupiti šakom o stol i napokon reći: „Dosta!!!“ Živi bili pa vidjeli. Jedna je to napravila i ne čujemo više za nju.

Eto politiziram, a nije mi bila namjera. Neka ovo pismo ostane ovako kako je iz duše poteklo. Neka se ništa ne delita.

Želim vam mnogo uspjeha u vašim klubovima. Želim vam lijepe dočeke u vašim gradovima. Mir i blagostanje vašim obiteljima.

A ja ću, kao što sam počela prije 12 godina nastaviti odgajati „najbolje navijače“ koji neće rušiti, razbijati, omalovažavati i sramotiti našu domovinu. Koji će poštivati sve zastave i himne, njegovati fair play… i voljet će boje domovine i svoje Vatrene. Među mojim vatrenim „najboljim navijačima“ imala sam dva brata blizanca, jedan je navijao za Hajduk drugi za Dinamo. Oni su nas učili kako se poštuje protivnik.

Veseli i zdravi mi bili!

Voli vas Mela!






17.07.2018. u 00:31 | 17 Komentara | Print | # | ^

Viva, viva, Croatia

Danas kada zatvran folder rat
dajem časnu ratničku riječ:
Da ću bodriti Vatrene kamo god krenuli
poštovati njihov trud i rad
i bit ću vjerna i iskrena navijačica
koja drži datu riječ.

Da ću uvijek voljeti svoju domovinu
Republiku Hrvatsku
čuvati njene granice, običaje i ljepote
i da neću podržavati vandalske ispade navijača
koji ruše ugled i dostojanstvo moje domovine.

Danas kada zatvaram folder rat
kad se oglase zvona i sirene
bez obzira na ishod bitke
ja bit ću najsretnija ratnica
ponosna na svoje Vatrene.





Zahvaljujen se svim postrojbama diljem lijepe naše i u svijetu koji su podržavali naš rat. Zahvaljujen se svim blogobojovnicima i blogobojovnicama na podršci.

Odredom časti odlikujen:

- sve vatrene blogobojovnice i blogobojovnice koje su podržavale naš rat

- izbornicu Reginu na kauču koja je smirena, pametna, zgodna i jednostavno najbolja izbornica

- krizni stožer koji je vodio brigu da sve bude pod kontrolom

- Patka i Albija koji su promicali ratnički duh

- Punta koji svira i belnda

- sve naše glasnogovornice



Uživajte i slavite danas!!!








15.07.2018. u 11:08 | 15 Komentara | Print | # | ^

Finalna borba

Naša hladno - vatrena izbornica Regina na kauču je rekla: „U nedilju se vodi ljubav, u nedilju se vodi rat!!!“
Svi bojovnicu i bojovnice su razumili i viknuli: „Domovino u srcu te nosimo. Vodimo ljubav, vodimo rat! “

Strateški plan naši trupa je taktička varka…

Taktička varka, „varijacije na temu“ je zbuniti neprijatelja polagano i nježno samo onako kako to mi znamo uz vođenje ljubavi i rata na hrvatski način. Napast ćemo neprijatelja na mjestima nacionalnog ponosa. Neka vide kako Hrvati vode ljubav uz njihove najpoznatije skladbe.



Arsenal našeg oružja, koji je strogo čuvan u kovčegu sa 7 katanaca još uvik je ispod kauča. Pretpostavlja se da je jači je od najubojitije atomske s lijeva. Zna se samo da su između ostaloga modernoga naoružanja u pitanju emocije, izdržljivost, ponos i polet. A pretpostavlja se da će ponovno biti i potres.

Postrojbe će biti raspoređene po cilome svitu. Više od pola svita priključilo se nama. Skoro svi su uz nas. Orit će se zemaljskon kuglon : „Viva Croatia! Izvještaj iz NASE kaže da nas prate i u Zvjezdanim stazama i vanzemaljci na satelitima.“


Plan A

Za početak paljbe puštamo naše postrojbe da zagriju srce vatreno uz neprijateljske ljubavne pisme. Nek sviraju, da vidimo kako plešu.








.

Plan B

Kad naše trupe budu opkoljavale neprijatelja nastupa solistica Sarah Be udarnim ljubavnim stihovima na francuskon jeziku uz glazbenu hrvatsku pratnju. Kad i ona izblesira mi krećemo u boj.







Stil borbe: nježno-polako, vedro-zanosno.


Plan C

Žestoki udar na vratara hangara svim raspoloživim sredstvima.
Nek vide Francuzi kako se ljubi domovina.




Proglas zapovjednice oružanih blogosnaga

Zapovjednica zapovijeda svim svojim trupama da za nedilju pripreme najbolje ručkove, večere, najfinije kolače, delicije, pića… jer u nedilju je FEŠTA. IZGUBIT BITKU NE MOREMO NIKAKO!!!

Dvadeset godina čekali smo na taj dan. Naše trupe zadale su neprijeteljima velike gubitke. Već smo na tronu svijeta. Još nan je samo ostalo da se popnemo na Mont Gold.


Izvještaj kriznog stožera

Zbog bezobraznog pokušaja petljanja u strategiju ratovanja pokušavajući umiljavanjem dodvorit se zapovjednici Meli, Vranjo zvani Franjo je dobio crveni karton i deportiran je doma. Mela sumnja da je on bio tajni engleški agent James Bond prerušen u Vranju.

Ako Blog.hr ne poprati naše postrojbe najavljujemo OPĆI ŠTRAJK!!!


Proglas hrvatskog Sabora

U ponediljak je nacionalni praznik, a naredni 10 dana je skraćeno radno vrime kako bi proslavili ratne uspjehe naši trupa.

13.07.2018. u 17:02 | 13 Komentara | Print | # | ^

Vranjo čuvaj se, ha, ha, ha

Večeras je naša fešta.












12.07.2018. u 07:40 | 17 Komentara | Print | # | ^

Bojna

U Moskvi bojno polje, gore Vatreni
Heroj Freš teren brani, svojoj rodbini
Heroj Freš teren brani, svojoj rodbini

Puca Vranjo, Puca Mela, krilo sudbine
Oj Englezi čuvajte se naše postrojbe
Oj Englezi čuvajte se naše postrojbe

Bojovnici korak naprid, cure isprid nji
Branit ćemo našeg gola dok smo živi mi
Branit ćemo našeg gola dok smo živi mi

Oj uskoci, oj hajduci, branitelji svi
Za dom braćo danas ćemo svi navijati
Za dom braćo danas ćemo svi navijati

Udri buro, valjaj jugo, loptom zatresi
Svijetom danas našu pismu ti pronesi
Svijetom danas našu pismu ti pronesi

Oj Vatreni slavo naša mi smo uz vas svi
Ponos, dika, vjera, nada domovini
Ponos, dika, vjera, nada domovini




11.07.2018. u 16:40 | 13 Komentara | Print | # | ^

Bojna

U Moskvi bojno polje, gore Vatreni
Heroj Freš teren brani, svojoj rodbini
Heroj Freš teren brani, svojoj rodbini

Puca Vranjo, Puca Mela, krilo sudbine
Oj Englezi čuvajte se naše postrojbe
Oj Englezi čuvajte se naše postrojbe

Bojovnici korak naprid, cure isprid nji
Branit ćemo našeg gola dok smo živi mi
Branit ćemo našeg gola dok smo živi mi

Oj uskoci, oj hajduci, branitelji svi
Za dom braćo danas ćemo svi navijati
Za dom braćo danas ćemo svi navijati

Udri buro, valjaj jugo, loptom zatresi
Svijetom danas našu pismu ti pronesi
Svijetom danas našu pismu ti pronesi

Oj Vatreni slavo naša mi smo uz vas svi
Ponos, dika, vjera, nada domovini
Ponos, dika, vjera, nada domovini





11.07.2018. u 08:45 | 7 Komentara | Print | # | ^

Želje i pozdravi



James Bonda ću ja osobno sredit!!!

Ajmo cure, sad je ura da se kuje urota.












Danas došli rođaci iz Autralije. Mama Englezica, al dite navija za Hrvatsku!!! Sutra i Punton vodin u grad na tekmu. Poreč dobiva najveći ekran.

10.07.2018. u 16:58 | 14 Komentara | Print | # | ^

Do gola s Vranjon

Izbornica Regina je rekla za medije: „U sridu igramo "grubu" igru „u sridu na kauču“!!!“


Nogometna taktika – do gola

Strategija – invazija u svlačionice

Sustav igre – operacija bauštel

Varijante sustava – svi rasploživi resursi

Koncepcija igre – do kraja

Stil igre – gruba igra

Model igre – zabij gol

Taktički plan – svim atributima u navalu

Taktičke kombinacije – borbeno i žestoko



Obavještavan sve blogobojovnice i blogobojovnike da je jučer bija prvi dejt sa Vranjon bauštelcem. Kupija je Meli sokić, sladoled, častija večeron. Fino miriše, ima dobru zurku i nogometaško tijelo. Sve je pet osin šta mu fali 5-6 zubi. Bože moj niko nije savršen. Tija je Melu mazat kremon, tija ju je mazit, tija je grlit, svašta nešto. Nije se dala. Skoro ga je ošarafila. Danas mu je rekla:“Ako pobidimo Engleze, tvoja san! Za domovinu i Vatrene dajen sve.“

Operacija bauštel je riješena bez ispaljenog metka. Svi bauštelci prijavili su se za našu borbu prsa o prsa.


Molin sve bojovnice i bojovnike da se žrtvuju za našu borbu. Jedna bomba više-manje. Iz arsenala izvadite tange, ređipete, bokserice, miomirise, pomade i ulja za masiranje…

Triba smantat Ruse da navijaju za nas. Triba umorit i iscrpit Engleze!!!


Vi gejevi molin lipo da se isto tako potrudite. Nemojte se sramit. Mi vas volimo. Ne morete cilu borbu svalit na krhka pleća bojovnica.


A sad malo navijačkih.












09.07.2018. u 13:29 | 20 Komentara | Print | # | ^

Subine rukavice



U 24 sata glasala san za Luku Bulića. On zaslužuje Subine rukavice!!!

Luka! Luka!!!

09.07.2018. u 09:59 | 11 Komentara | Print | # | ^

O lijepa, o slatka, o draga pobjedo

Vrtila se u Istri baren 5-6 puta






Pa navijačke. Plesalo se, pivalo, trubilo!!!








NEOPISIVO!!!





08.07.2018. u 06:40 | 22 Komentara | Print | # | ^

Samo za Vatrene i njihove navijače

Izbornica Regina je rekla: Dabogda van propale sve banke, agro kokoši i ostale ...arije. Neme pridaje. Iđemo dalje!!! Sve su to prvokacije za demoraliziranje naši vojakinja i vojaka. Go, go, Vatreni!!!


Zapovjednica je naredila marš i kuvanje tajne ŠAMPIONSKE JUVE..


Patak je obuka crni dres.VATRENI NAVIJAČ

Anči, Anđa, Ana, Ani četiri pištolja, Annaboni i Donabellina su u DALMACIJI DIGLE USTANAK!!!!!!


Ravnatelj je objavio kraj nastavne godine. Učiteljice su spremne za boj.

Juda je pobiga u šumu vodit partizanski rat. Izbezumija se kad ga je Mela zaprosila.

Gurmi je DIGLA SVE NA NOGE!!!

Andreja se zagrijava po uputama Majstora Ćire, POST PRIJE.

Izbornica Regina na kauču PIŠE MEMOARE I KAŽE DA NEMA PROPUSTA!!!

Nigra je regrutira sve alkare da GAĐAJU U SRIDU.

Ely sa ZVUČNIKOM I BAČVAMA OBILAZI BOJOVNIKE!!!


Krizni stožer na čelu sa Pal Modom BIRA MISS BOJOVNICE.


U Rusiji je panika, ZASJEDA KRIZNI STOŽER.


Euro traži "NAJLIPŠU" ZA NEPRIJATELJSKU SVLAČIONICU.

Kod Shadow PROBLEMSKO PITANJE.

Kod Teatrala je NERED.


Dijaspora iz Australije kaže da u 03 h budi cilu Zapadnu Australiju. Bravo teto!!!








Vatreni tribaju znat da kad čuju grmljavinu s tribina da smo mi svi u Hrvatskoj 100 puta glasniji i jači.





Zapovjednica Mela-Freš izdaje zadnju naredbu:
DRES KOD


Škare u ruke i napravite škulje na vitalnim točkama, neka se neprijetelj sablazni.


Ajmo nazuvaj KOPAČKE.


Za FIT FORMU naši Vatreni potrudila se naša Čarapica.


Ovaj post se stalno apdejta jer je situacija na terenu VATRENA!!!

07.07.2018. u 12:59 | 21 Komentara | Print | # | ^

Samo za Vatrene i njihove navijače

Izbornica Regina je rekla: Dabogda van propale sve banke, agro kokoši i ostale ...arije. Neme pridaje. Iđemo dalje!!! Sve su to prvokacije za demoraliziranje naši vojakinja i vojaka. Go, go, Vatreni!!!


Zapovjednica je naredila marš i kuvanje tajne ŠAMPIONSKE JUVE..


Patak je obuka crni dres.VATRENI NAVIJAČ

Anči, Anđa, Ana, Ani četiri pištolja, Annaboni i Donabellina su u DALMACIJI DIGLE USTANAK!!!!!!


Ravnatelj je objavio kraj nastavne godine. Učiteljice su spremne za boj.

Juda je pobiga u šumu vodit partizanski rat. Izbezumija se kad ga je Mela zaprosila.

Gurmi je DIGLA SVE NA NOGE!!!

Andreja se zagrijava po uputama Majstora Ćire, POST PRIJE.

Izbornica Regina na kauču PIŠE MEMOARE I KAŽE DA NEMA PROPUSTA!!!








Vatreni tribaju znat da kad čuju grmljavinu s tribina da smo mi svi u Hrvatskoj 100 puta glasniji i jači.





Zapovjednica Mela-Freš izdaje zadnju naredbu:
DRES KOD

Škare u ruke i napravite škulje na vitalnim točkama, neka se neprijetelj sablazni.

Ovaj post se stalno apdejta jer je situacija na terenu VATRENA!!!





06.07.2018. u 23:47 | 13 Komentara | Print | # | ^

Zauzmite položaje










Ajmo bacat uroke i čini.

05.07.2018. u 20:25 | 30 Komentara | Print | # | ^

Samo je jedan Patak

Za sve koji pate i kojima smeta, Patak je spreman za boj.

VATRENI NAVIJAČ











05.07.2018. u 06:43 | 13 Komentara | Print | # | ^

Svi za jednog , jedan za sve

Izbornica je iznila sve svoje ubojite sandale i obznanila taktiku ratovanja. Mamac je bačen. Neprijatelj je mnogobrojan i triba ga ulovit na udicu. Bićemo promatrani od strane cilog svita i zato se moramo trgnuti i stat na loptu. Naši ribari pletu mriže, prave parangale i vrše. Pri moru sve je spremno za boj. Sve morske sirene zauzele su morske pozicije, a kiklopi i divovi zaleđe i planinske lance . Alkari sa konjicon vježbaju proboj „u sridu“. Freš, Diablo i Domenico uvuć će se u neprijateljske redove i škakljat mlade Ruskinje.



Izbornica ne izdaje postav Vatrenih. Jedno što znamo je da je Shadow ključna karika našeg prikradanja i stvaranja obruča oko neprijtelja, Oda za podizanje morala i gongovske okrepe, a naša kapetanica Teta iđe podmornicon do Sočija. Sve ostalo obavijeno je velon tajne.



Zapovjednica ratnih postrojbi objavila je pješadijski, vodeni i zračni desant na neprijatelja. Igra se „svi za jednog jedan za sve“. Krizni stožer već je u ruskon zaleđu.

Priopćenje zapovjednice

„Ova bitka je vrlo važna. Primjećuje se zamor ratnika. A baš SAD je trenutak kad nan tribaju krila. Baš SAD moramo bit najglasniji. Baš SAD tribamo izvući onu našu unutarnju snagu i izvuć se iz rovova i povikati „Juriš!“ jer neprijatelj je osvojio tribine.





Kucnuo je čas borbe najteže, borbe pred nadmoćnin neprijetljen. No mi se nikad ne pridajemo, ni kad smo 1:1000. I zato braćo i sestre, drugovi i drugarice, bojovnici i bojovnice ustanite i zbijte svoje redove. Pokažimo snagu naši glasnica, pivajmo glasno, najglasnije. Od Daleke Australije priko Amerike, Europe, Azije i Afrike neka se kliče i viče, nek se čuje naš glas u Rusiji, da se Vatreni razbuktaju u požar. A kad zabubnja neprijateljski zbor, samo nek zamisle da smo to mi.





Uz svoj arsenal oružja i ratne spreme, zlu ne tribalo, pripremite sve svoje mađioničarske trikove, magiju, uroke, kletve i vračbine. Kad se neprijatelj približi našen golu poluglasno izgovarajte magične riječi: „Iglica, vilica, nož!“ , prvo polagano, pa sve brže i brže. To je magija štrige Mele! Ako zagusti zazovite Eru s onoga svita. Sve je dozvoljeno osin voodoo. To nije po propisima FIFA-e.“

04.07.2018. u 16:34 | 97 Komentara | Print | # | ^

Želje i pozdravi

Nastavljamo u iston tonu.



Kumpiri sa kumpirališta se ubrzano vade jer je kažu novinari ponestalo čipsa. Hrvatska će zahvaljujći našin dobrin ratnicima ratarima imat dosta čipsa, ako triba i do finala.

Podržimo našu poljoprivredu i s ratarima i čipson iđemo dalje!!!

Nekome je zasmeta video. Bože dragi eto novoga rata.


Večeras je zabavna emisija želja i pozdrava. Molin lipo da se uključite. Oglasi su besplatni. Svako vriđanje protivnika bit će nemilice izbrisano.

03.07.2018. u 20:02 | 21 Komentara | Print | # | ^

Genijalan



Neće mene niko izbacivat s liste. Ajmo navijači, di ste!?

02.07.2018. u 19:50 | 21 Komentara | Print | # | ^

4. ofenziva je prošla

Bitka za poljoprivredu

Operacija „Kumpirova zlatica“


Jučer u 13:07, po srednjoeuropskon vrimenu, Toma Juda je bacija keltvu na naše postrojbe. Mela mu rekla da dabogda jezik prigriza, a on ju je delita. Ne zna šta to on ima protiv nje, al ona ima protiv njega puno lipi stvari samo ne smi kazat. +¸*¸¨#$%&()?<>???€Ľ÷;hLśáˆę…


Neprijatelj je željeznon čizmom duboko zagazija u naš teritorij, sve komunikacije i radioveze su se prikinile, obruč se steza oko kukuruzišta, polja lubenica i kupusa. Potpuno su zauzeli kupusište na koti 56',1500 ha kupusa za branje. Izvoz za Kinu, koji oni posli nama šalju po duploj cijeni.



Osuđeni na propast od samog početka, jer kletva je počela djelovat, tribalo je nać protukletvu. U prvin minutama boja, taman kad se Kupus utaborija blizu našeg kupusišta stigla je direktiva da kupus dignu u zrak.“Kako ćemo bez našeg kupusišta?“ pitali su se vojaci. „Lipo posadit ćemo krumpir!“ zapritila je Mela. Kupus je odma uletija i minon razbija neprijateljski tabor mladog kupusa. Narod je plaka od sriće. „Vi ste nama, pa mi vama!“ vika je narod gazeći kletvu nogama.

Dok je Mela upala u magiju i zazivala sve duhove da nan pomognu Teta je na polju lubenica štiklon nagazila na aljinu i torpednon paljbon promašila neprijateljski štab. Odma su joj doveli bricu da joj skrati haljinicu i namjesti zurku. Posli se priključila topovskoj pješadiji i u minjaku zašuškala protutenkovsku bestrzajnu raketu. Onako svojski, onako kako samo ona zna!!!


Kletva je i dalje bila na snazi. Rastezala se od mila do nedraga ka trakavica bez kraja i konca. Mela je upregla sve svoje moždane vijuge i rješenje se nametnuo samo. Triba in poslat biološku neman. Samo koju?


Dok se kovala taktika Just Me je u taboru naše vojske, na tajnom kotnom mistu, doživila 5 moždani, 3 srčana i 2 nervna sloma. No, no, nije bilo vrimena za hitnu pomoć i ostale bakrače kao heleks i normabel. Tribalo je vodit bitku iznenađenja trizne glave. Tribalo je nać novu taktiku jer taktika densa nije urodila prodon. Koje kad vidija da muški svit zna plesat!? Zna se da kod nas pri densu uvik ženske vode.

Dok su se neprijateljske postrojbe polako i sigurno širile uzduž i popriko kukuruzišta i polja lubenica, na zgarištu kupusišta Mela je naredila da se posadi kumpir. Sempre Contra je svojski udara kontru neprijatelju dok je kumpir lipo resta priko 432 000 sekundi koje su se rastegle na 432 000 sata paklene borbe. "Drž! Ne daj! Brani! Pucaj! Gospe pomagaj! Dabogda ti tuke na rikverc u kuću ulazile! Sve ti cvalo, srce ti stalo!" …sve bi to bilo uzalud da naši nisu imali vrimena da na tenane okopaju kumpire i poberu kumpirove zlatice. Krumpir je priživija, a kumpirove zlatice su oglođale neprijateljski kumpir u visokon cvatu. Protukletva Tomi Judi i svima koji nisu u naše virovali. Misija polja lubenica uspješno je završena. Čarapa čuva lubenice, stražari i plete bičve za sjedeću bitku.


Najžešći dio bitke vodio se oko kukuruzišta, na sredini bojišnice. Jokalo se :“Kuku meni! Ajme majko! Bože pomozi!“I bilo bi bože pomozi da se nije naša zelena herojka Križarka isprsila i pokazala kako se brani domovina, kako se pleše breakdance! Svi su se križali, ljubili, plesali, urlikali… "Zabi! Brani! Zabi! Brani! Zabi! Brani!"... Srce nan je svima stalo kad smo osvojili kukuruzište. Melu su izljubili svi u kafiću, a Punto je na putu kući s dvajst na sat trubija svin kockastima.

Ovo je bilo izvješće s bojišnice za obranu naše poljoprivrede. Ajmo sad malo o nogometu.

Živili naši vatreni bojovnici i bojovnice! Živila naša vatrena vratarka Križarka! Živila naša hladna izbornica Regina!

P.S Freš kad te neko prokine nogon ne zazivaj penale.




02.07.2018. u 13:13 | 27 Komentara | Print | # | ^

Danci noćas moraju pasti!!!






01.07.2018. u 10:25 | 16 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2018 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2023 (2)
Srpanj 2023 (2)
Lipanj 2023 (5)
Svibanj 2023 (2)
Travanj 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (1)
Prosinac 2022 (3)
Studeni 2022 (1)
Listopad 2022 (1)
Rujan 2022 (3)
Srpanj 2022 (2)
Lipanj 2022 (3)
Travanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Rujan 2021 (2)
Kolovoz 2021 (2)
Srpanj 2021 (2)
Lipanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Siječanj 2021 (1)
Prosinac 2020 (4)
Studeni 2020 (3)
Listopad 2020 (4)
Rujan 2020 (5)
Kolovoz 2020 (4)
Srpanj 2020 (10)
Lipanj 2020 (2)
Svibanj 2020 (4)
Travanj 2020 (17)
Ožujak 2020 (8)
Veljača 2020 (2)
Siječanj 2020 (3)
Prosinac 2019 (4)
Studeni 2019 (12)
Listopad 2019 (13)
Rujan 2019 (10)
Kolovoz 2019 (8)
Srpanj 2019 (10)
Lipanj 2019 (4)
Svibanj 2019 (1)
Travanj 2019 (3)
Ožujak 2019 (5)
Veljača 2019 (9)
Siječanj 2019 (5)
Prosinac 2018 (2)
Studeni 2018 (8)
Listopad 2018 (15)

Opis bloga

VATRENI POZDRAVLJAJU SVOJE NAVIJAČE izvor fotografije Freš
samo za franju
najljepsezelje1@hotmail.com



a bilo vas je tu...