curice z vulice i.... tri Žuje ........

srijeda, 13.06.2018.


Nemreš poverovat kakšna su to vremena prihajala... pogleč samo... Znaš... v moje doba se ni moglo desiti da bi curička tak čekala ... ti vrapca...pa ja sam navek bil taj kaj je došel barem pol vure prije i čekal...čekal... sprevrtal daske po tikvi...Kaj ak nebu došla... Morti ju mamica ne pusti... kaj ak si je našla drugeg frajera... Noooo... na koncu vidiš kak se žuri prema tebi... herc ti hoče prodreti čez rubaču... Jeee...ja tak nekaj nebi pustil da čeka ....

Nit se v moje vreme ni moglo desit da bi ženska išla na vrelo vodu lokat... bognajoprosti...kak krava... Ak nisi imel v žepu peneze barem za dve Kokte... kino ulaznice il plesnjak... nisi nit trebal pucicu pelat po Gradu. Pogleč kak je ženska žejna... skor sam ju pozval na ........

I koja bi odbila rundu Rokenrola...ha ...

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.