pravedni Bog je vmrl ...............

petak, 11.05.2018.


I tak ti ova lepota hodi simpatam... a ja na dva tri koraka dalše zdihavlem... i ja hodim simpatam... Ti vrapca...pa hodil bi za njom vse do Maksimira gda bi se štela malo obrnut i kakšni osmjeh podarit... Nooo... fučka se njoj kaj se ja tu patim...zdihavlem... a moj pali angelek je doživel reinkarnaciju... i tuče po vratima... Pustite me vaaaan. Al... šalu na stran... pokraj ovak nečeg človeku dojdu črne misli... vrabec ga dal... vse sam sakramente zbavil... bil sam ministrant v prvostolnici... imam dobrog pijatelja bivšeg župnika...a denes je glavni vikar pri Kardinalu... pričestim se vsako jutro pri Kavaliru na Trgaču... a kaj sam nazajdne zaslužil od Boga...ha ... pusta leta na grbači... Lepo ja fort velim... Ovo ovak ni pošteno... jer ovo kak se ja zdaj tu patim nebi mi priuštil nit vrag paklenski... Prafzapraf... nit ja nebi štel v Raj... doduše veliju da tam plahutaju prekrasni angeleki... da svira ona Betovenova glazba Oda radosti... da su vsi v beloj obleki... da je tam človek tak savršen da mu ni potreba nit za jelom nit za pilom... i tak se dalše nabrajaju vse same bedastoče... Paaa.. gdo bi se od nas mužkih štel najti med angelekima koji nemaju spola... to bi značilo da nit nemam svoju vucibatinu med nogami... a kaj buš naokol plahutal kak bedak brez pijače i žderače...a ono najgorše... ni ženskih .
Viš... stoga sam ja svoju dušu dal v koncesiju črnom vragu... pem ja dole v podrum pokraj ognjišta jesti i piti... dimiti cigare... i naganjati ženske ... To kaj veliju da mi buju narasli rogi i kopita...haha... pa moraš nekakšnu članarinu platit... i to kaj ženske taki imaju dugačke repove...ha... pa koga to smeta... ne veliju zabadaf da je...pimpek bedak... Znaš... ja i moji stareši pajdaši koji put znamo o bedarijama pripovedat... pa si gruntamo kak bi bilo najbolše vmreti... Veli moj sused Cajger... najbolše je vmreti pri spanju...zaspiš i nema te... A sused Špengler dometne... maaa.. nek me pukne herc tak da odgibam mam v komadu... sused Ivek se zmisli... najbolše je skočit z nebodera... a sused železničar v penziji veli... Hitit se pod brzi vlak... Posluhnem ja njih i onda priupitam... Dečki a kaj mislite da je nabolša stvar... Fukat i vmreti... Vrabec ga dal... veliju skorom v jen glas... A kak fukat.... Evooo... ponovim ja svoju tvrdnju... dokaza da je dobri Bog vmrl ....
I tak.... črne su me misli prešle jer sam spazil prek puta Pimpek pekarnicu... pem si pojesti dva štrudla da ne razmišlam o bedarijama...narafski... posle sledi Žuja... morti i dve... Baš je lepo živet....
Serbus ....

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.