Trg Republike Hrvatske

utorak, 05.09.2017.


prekrasno jutreko... onak...zagrebačko....


sam ja navek rekel... došlo bu na naše ......


jena od lepših palača na Horvackem trgu... odnavek se tu nekaj spravlalo... škola..muzej... restavracija... disko klub... pa spet škola primenjene umjetnosti...da vidiš kakšnih tu lepih pucica ima... umjetnice vse do jene .....


jedina palača v kojoj još nekaj ljudi stanuje... ta i nebi bila poznata da dole na vuglu ni od davnine poznata Kazalištna Kavana... znani KavKaz... no nažalost... več je par let zaprta... a zdaj se nekaj tu preuređiva... čuje se da bu spet kavana........mam do nje je i razvikani Hemingvej... kafič gdi se okuplaju mladi ....


o Horvackom Narodnom Kazališču se nema kaj pripovedat a da se več ni čulo... Zagrepčanci ga od starine jenostavno zoveju Kazališče...al pa... Velko Kazališče... dame... gospoda... kavaliri... fičfiriči... i ostali napudrani svet tu prihaja gledeti opere...operete... balete... i ostala prenemaganja...


Zdenac Života... od gda ja pamtim tu žejni ljudi pijeju vodicu... no... to je čista prevara... vode nutra ni več prek deset let... a i kolko su Zagrepčanci dobri domačini... vsakom žejnom človeku bi ponudili gemišteka il pivicu... Evo...ja... gdo je za Žuju... sam nek se javi ...ha ...


velka je sreča da su vse lampe na broju... inače nekakšna bagra vsako malo razbije te kugle... znaš... i ja sam bil velki fakin i frajer zagrebački... al ni ja nit moja banda nismo nigdar nikaj od zagrebačke ljepote dirali... al kaj... dotepenci z bregof nemaju pojma kaj je to kultura ....


i v ti palači se zredalo vsega i svačega... no denes je tu Pravni fakultet... spametne lepe študentice...razmeš....................


za vskai slučaj da se ljudi ne zgubiju... pol ih još nezna da je tu stari trg z novim imenom....


negdarnji Učiteljski Dom... odnavek je bil pun vsega...a najmajnše vučitelja... bili su tu muzeji... škole... denes pa je pak nutra svakaj... a nekaj od teg je i Horvacki školski muzej... hmmm... valjda stare vučitelje pokazivaju....


Zagrebačko Sveučilište... tu se postaje fest spameten... narafski ak imaš kam v tikvu slagat znajne... Viš... gdo bi rekel da je ta ogromna palača bila prva Horvacka fabrika cigaretlina... a denes je fakultet... hmmm... zdaj mi je bistro zakaj vani v dvorišču stojiju u raufaju........


to tam šareno je nova zagrebačka Muzička Akademija... tu mladi študiraju glazbu... razvlačiju vijoline... pušeju v trumpete... lupaju po klavirima... i gdo bi znal kaj vse nemaju kaj proizvodi glazbu........
no... preporučam da se sami koji put prešpancirate po našem prelepom Trgu Republike Horvacke... a ja pem v Hemingvej spiti jenu Žuju ....

Serbus ....























Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.