tak mi dojde ...pa me projde .........

utorak, 29.08.2017.


i makar se je ščera zlijala voda z neba... ni denes vjutro nikaj bolše...dok si v senci još kak tak... a čim zajdeš pod lampu začneš se švicat................


i tak sam se dovlekel do sim... nebuš mi veroval ak tim velim da nemam pojma zakaj sam tu... sam sam se najemput tu našel ..........


razmeš... tu voda klokoče...šumi...pa se človeku vse zmeša v tikvi... i onda neznaš dal bi slušal vodu il glas zdraveg razuma koji veli da je tu na tri koraka brtija... debela senca... stolec za sesti si i zpružiti noge... se razme... več mi miriši Nesica od vanilije ......................


i dok si tak lepo zasluženo odmaram noge... gledim tam prek vulice tu pohabanu palaču... pa nikaj čudnovato kaj je pohabana i derutna... nutra su čak dva ministarstva... negdar v neka dalka vremena tu dole v prizemlu je bila velka rastavracija... Risnjak... brtija z dugačkim aluminijskim šankom... no... brtija kak brtija... al je pipničarka bila nekaj ekstra... Đurđa se zvala... tak ženska onak srednjih leta al za videt i zapamtit si... imela je cice valjda broj osam... i ni nosila brushaltera... ta su dva brega tak ravno strčala da si na njima mogel slobodno držati punu čašu z gemištom a da se nit kaplica ne razlije ... Drugač pa ženska je bila rastavlena... razpuštenica... i to je znala itekak dobro skoristit... drugim rječima... lahko se bilo znjom sporazumet okol teh ciceka i ostalog... mam pozadi šanka je bila mala kakti špajza... nutra ofucani otoman... i kaj da človek dalše pripoveda... Đurđa ni bila bahata i razmela je svačiju volju... i tak smo jemput mi fakini odlučili...maaaa... bum o tem drugi put .................................


i dok se tak spominam teh prešlih cajti... najemput sam tu pokraj teg kamenitog korita... mu veliju vodoskok makar voda skače da bi ja bolše i višlje scal .... morem ti kazat da je to jedina fontana v našemu lepom Zagrebu koja na nikaj ni slična...kak korito za pajceke ..........................


kak sam i rekel... nigdo nema poštovanja za tu fontanu...evo... človek je odlučil gume na biciklinu oprati... i gda je zgotovil još je i debelo hračnul nutra... pred mesec dni je došla cela čerga malih cigana i tu su se kupali kak da su na Azurnoj obali...narafski... negdo je pozval pandure... al daj ti cigana vlovi...ha ........................


malo sam si sel na te štenge baš fino hladi za guzicu... još da naide kakšni konobar z mrzlom Žujom...ha ...............................


Grad se vse bolše budi... se vidi da je konac Avgusta... pomalo ljudi zvireju na vulice... avtomobili pak brundaju... trajvani zvrndaju... zgotovleni su urlaubi... a još malo bu se sprešlo i đačko ferije... pak bu vse po starom ..............................


čuj... do sim sam došel z voljom... bogmeš mi se nazaj nekak nejde... a nit tu sedeti ni bogznakaj... zbilam neznam kaj to človeku kopa po riti pa navek mora nekam prejti... aaaa...kaj ti ja znam ................................


hmmm...v ovo doba znaju trajvani biti puni... hmmm... nikaj... pem ja polahko cipelcugom nazaj do Trgača... morti uzput naletim na kakšnog poznanika... poznanica je vse majnše... više ne laufaju naokol... domof čuvaju vnuke...ha ................


i tak čez vulicu nekakšne kraljice...pa na Hrvojevu... okol Križaničeve... na Draškovičevu... Boškovičevu... Zrinjevac...Praškom do Trgača i drito na broj 15 kod Kavalira na mrzlu Ožujsku.... je..sam štel kazat da je nekdašnji med najpoznatejšim gradckim plesnjakima bil Kulušič...i zdaj je več prek deset let zaprt z gitrami...čak je zašvasan .... eeeeh... tu su se frkali prvi đojnti v Zagrebu... tu se začela točit vodka Viborova z zrnima črne kave koja je još od oneg doba ostala fest poznata...tu se čekalo v redu za šekret al ne za srajne i scajne neg za fukanje... a cela ta pizdarija je delala do tri vure vjutro dok su vsi drugi samo do jedanajste...aaaa... bilom pa se spominalo ..............................

Serbus...................

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.