ŠPancirancije ..................

utorak, 09.05.2017.


Nit je vreme kak se spada nit sam ja ništ bolše.. Opadnu tri kaplice z neba.. ljudi otpireju ambrele.. za tri koraka prestane padat.. i tak deset put za pol vure.. Trajvani puni a vulice prazne.. ti vrapca.. pitam se kam se ti ljudi najemput zgubiju a zišlo ih je čudo jedno z trajvana.. No..kaj je to mene briga.. a nit me štenta ambrela jer sam ju pozabil domof na štengama...ha ...


Jebal ga vrag.. mi na Venusu od kam sam se ja zpustil na Zemlu jesmo skroz zeleni i nismo mali..al ovi Marsijanci su grehota za pogledat..


Baš su se lepo razlistali ti javori na Cvjetnom trgu.. bolše neg lajnskeg leta.. no bumo vidli kak buju zdržali gda odzgor ona lampa začne palit.. Jadna ta dreva su v betonskom koritu i nemaju kam korenje zpustit.. I tak su naređeni vsi noviji drvoredi po gradu.. betonska jama i šlus.. Mi nikak ni bistro zakaj ne pustiju da korenje raste v zemlu.. Aaaa.. valjda spametni znaju...


Navek gda vidim kakšnu staru častnu sestru se spomenem jene slične takšne dok sam ja još na vjeronauk hodil.. davno je to bilo.. Smo imeli nekakšni sobičak gor na Dolcu pri Župnem dvoru cirkve Svete Marije.. I tak bi nas dvajset vse skup.. curičke su sedele v prva tri reda..a za njim mi fakinčeki.. Pa smo delali kuglice od papira i gađali tu častnu sestru čim bi nam okrenula leđa.. pa smo joj na stolec metali rajznedle..al je stara bila lukava.. mam bi to opazila i samo z prstom pretila.. A koji put smo gledali one .. se reče.. Dija filmove.. narafski.. bi častna zpustila roletline.. zgasnula svetlo i jen po jen filmek metala v taj Dija aparatlin..se to nazivalo..projektor.,. No.. čim bi nastala kmica.. mi smo fakini začeli curice navlačit za lasi.. ščipali bi ih..a one su kričale kak stekle.. na to bi častna zažgala svetlo i kak prava inkvizitorica mam uprla z prstom v mene i mojeg pajdaša Pacova.. kak da je imela Božje proviđenje.. ta je znala da smo nas dva krivi.. I kaj.. za kaznu bi Pacof moral v jen vuglec stajat..a ja v drugi. I lepo bi nastavili vsi gledeti slikice Isuseka na Maslinovoj gori.. I tak je jen put gda smo gledeli te Dija filmove..Pacof zvlekel z žepa cirkl.. se još veli.. šestar.. i bedak jen.. porinul ga v drugu jenu utičnicu na zidu a baš je pokraj te sedel.. Ti vrapca.. je začelo bliskati z utičnice..su iskre letele i je pucalo kak na fronti.. Pacof je od straha opal z stolca.. curičke su začele kričat.. a vsemu tomu.. v tem sobičku je nastala kmica kak v mišjoj rupi.. A stara častna.. se zvala sestra Kamelija..se dobro prisječam.. je zela pravi kočijaški korbač dva metra dugački kaj ga je fort imela pri ruki.. i kaj.. Je začela kleti..Da nam bog mater.. da nam krf majke božje.. da nam deset rana Isusovih.. i pri tom je stala zvižgat z tim korbačem posvud naokol .. I za velku nevolju.. baš su največ po plečima dobile curice z prvih redova.. Na koncu je častna pobegla van i kričala da je sam nečastivi došel v sobu.. Su se na to dole dotepli i kapelan..i zvonar.. a stari je župnik ostal gor prek gelendera gledat kaj se to zbiva i se križal kak da vidi samog vraga..
I kaj da velim.. nas su mam vse poslali domof.. negdo je spromenil ziherunga..a Pacof i ja smo dobili Pakrački dekret z vjeronauka.. lepo su nas hitili van.. Se razme.. vse je to zgladila moja baka.. plemenita conta.. Je bila pri župniku..dala priloga za cirkvu.. i se zavzela i za Pacova . I tak smo se mi vrnuli nazaj na vjeronauk.. No.. stare sestre Kamelije več ni bilo.. je nekam drugam premještena v Božju službu jer su je vsi čuli kak je pohračkala i Boga i vraga.. Na nejzino mesto je došla nekakšna fest mlada častna sestra.. sam joj pozabil ime.. Nooo kaj.. Vse se spet ponavlalo..navek ja i Pacof na križ pribijeni.. no smo zgurali do prve pričesti makar su nas još dva put izbacivali.. Fest kasnejše je tu župu preuzel moj prijatel svečenik Zvonimir Sekelj.. taj me je i vjenčal i moju djecu krstil v toj župi na Dolcu.. a denes je posebni savjetnik pri kardinalu Bozaniču.. Jeeee.. bil sam ja velki vjernik....Ha...


Ovo mi več zgledi kak opsadno stajne.. kam se obrneš.. Marsijanci.. I ljudi prolaziju i čudom se čudiju..no.. Marsijanci se sasvim pristojno ponašaju.. no ja im nikak nebi veroval ...


Tusti oblaki su se navlekli odzgor z Medvednice.... Mali plac je skroz pusti.. terase kafiča zjapiju prazne kak da je bil atomski udar.. Nekak mi se neče v brtiju zajti.. bum ipak zdržal brez Nesice.. Malo tu stojim.. baš mi se dopada.. a i čekam da začne prva kaplica padat pa da pobegnem na trajvan..


A dež nikak da začne pa ja kuražno hodim naokol.. Viš kak se je tam Radnički dol lepo zazelenil.. milina za videt i najnoviju fontanu zbog koje je naš gradonačelnik..oni dotepenec z bregof.. pobral velke špotancije.. A tam fest dalše je naš..
lepi ti je Zelengaj
za fakine pravi raj
tam buš našel klupicu
tu buš pelal curicu...
Aha.. o Zelengaju..klupicama i curičkama bi se dalo fajn tega spripovedat.. al to bum jen drugi put ....


Dečki.. ovo je več ..se reče.. invazija.. Marsijanci posvud kam ti oko vidi.. Bežim domof naredit barikade i javit mojim pajdašima na Venusu da hitro pošaleju na Zemlju.. na moju adresu.. Žuju...

Serbus .................















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.