Rekel sam ja....

petak, 21.04.2017.


Lepo sam ja rekel.. jemput mora i nam Zagrebčancima sunčeko zasijat.. i evo ga.. Istini za volju.. odzgor z Medvednice vleče mrzli sjevernjak.. vrag je dotepel i nekaj oneg belog prhlifca gor na breg.. aa.. vreme nori kak i oni prognostičar Vakula.. skroz je ponorel.. takšne bedarije je ščera spripovedal da nit pes z putrom to nebi zgutal.. No.. ja sem zimskeg ajncuga pospremil i zdaj se tresem kak šiba na vjetru.. jeee..a kaj.. prejdeš na drugu stran vulice gde sunce obasjava i mam je bolše.. A nit vruča Nesica nebi škodila..


Čist človeka veseli ovak nekaj videt.. kak se ti tulipani lepo zibleju na vjetreku.. kak i ja.. a spodi čučiju fijolice.. Stojim tu.. ljudi prolaziju.. i nigdo to ne gledi.. kak mutafci vsi nekam žuriju.. Heeeej..ljudi.. zdignite tikve.. poglečte..Zagreb je najlepši na ovem svetu.. Al kaj.. mulci si domof otpreju Nejšlđeografik..pa se diviju Parizu.. Londonu.. Madridu.. a tu na dva koraka okol sebe ne vidiju ljepotu..


Negda se posvud škrabalo i pripovedalo o protuletju.. cajtunge su navelko pisale o Aprilili.. dječicu se vleklo po parkima gledeti kak travica raste.. oni vekši su obilazili Botanički vrt.. zalubleni su v Maksimiru i Zelengaju gledeli kak se pupoljki otpiraju.. koseki..slavujčeki i štigleci su popevali.. ševe su se ševile..vrapčeki žifkali.. V školi smo dobili zadatak poemu naškrabat.. narafski..o proletju.. Se razme.. nas deset uzoritih fakinof smo vsi jednak naškrabali v teku za horvacki jezik.. Proljeće, proljeće, svi ljudi vele, proljeće, proljeće , djeca se vesele... I kaj.. vsi smo dobili velkog črlenog kolca v teku.. No.. smo mi začeli štajgat da to ni pravedno..Ja sam tvrdil da je of drugi od mene to prepisal.. onaj treti se žalil da je onaj peti prepisal baš od nejga.. i tak smo špilali zafrkanciju dok nas ni nastavnica hitila van z razreda.. Je kričala za nama.. Bagaža jedna.. sutra nek vaši roditelji dojdeju na razgovor.. Ja sam rekel svoji baki.. plemenita je to bila ženska.. grofica.. da mora dojti v školu.. A ona je poručila toj nastavnici da nek joj pošalju fijakera pa bu onda došla.. pa sam rekel tateku da on dojde na razgovor.. a moj japa me pital kolko let ima ta nastavnica..pa gda sam mu rekel da je okol šezdeset..samo je odmahnul z rukom i ni štel više nikaj o tom slušat.. a mamica.. ha.. i ta je nekakšna grofica bila..ali malo modernejša.. pa je na moj zahtjev odbrusila.. Nek se jebe baba nemam ja vremena.. I tak sam ja vlekel kolca z horvackog do konca školske godine..a onda je ipak moja baka vse z tom palandrom porihtala.. da je ova čak meni i pohvalu naškrabala.. Jeee.. moja baka je držala v svoji kasi dukate i raznoga šmuka za takšne slučaje..... Maaa.. tak sam se malo prisetil negdarnjeg davnog proletja...

Serbus ....




Vsi ti cajti pred nami........

četvrtak, 13.04.2017.



I tak.. pak nam se spremaju lepi cajti.. Vuzem prihaja.. a več su začeli velki dani.. pa tak velki četrtek.. velki petak.. velka subota.. Vuzem.. velki pondelek.. ti vrapca.. gdo preživi dobar bu.. A nakon vsega zbilam bu čudo preživet vse te peripetije z žderilom kaj se bu nataložilo kak mulj v trbuhu.. A kaj moreš.. ak nisi karakteran, a ja nis ni malo.. onda nit za post ne postim.. nit za blagdan ne šparam.. A kak bum postil gda su v špajzi več dopol pune stalaže vsega.. z frižidera sam kaj ne ispadaju jaca.. šunka strči da jedva vrata zapreš.. hren se oseti makar još ni nariban.. majoneze čekaju da se francuska naredi.. suhi kolači su z celofanom premotani..ha.. da ja nebi slučajno kušal kojeg.. vinska pijača je pošlihtana v podrumu.. još treba dopelat gajbu Žuje i vse bu kak zakon nalaže.. Narafski.. cela familja se bu dotepla.. veliju velka i mala dječica da je Vuzem obitelski blagdan.. pa kam drugam neg vsi kmeni i mojoj najdražoj.. Kakti je pri meni i mamici največ mesta.. velki špajzcimer.. najvekši stol.. i preveć stolcih.. tajnurof nemre zmajnkat nit punih nit praznih.. i na koncu vsega i svačega za pojesti i spiti.. i još domof dva put tolko odnesti...ha ... Ti vrapca.. valjda bumo moja i ja vse to još jemput zdržali....................


Vse to tak lepo zgledi.. al ja več dva dni vlečem domof potrepštine kak osel.. pelam posvud naokol po štacunima.. treba ovo.. treba ono.. pa još ovo.. a ono bumo zutra.. I još sam navek ja okrivlen ak se kaj pozabi nabavit.. Kriči moja na mene.. Pa kaj nisi vse dopelal..lepo sam ti kazala..ovo..ovo.. ono.. ono.. Jeee.. štitim se ja.. Pa sam pozabil.. star sam.. Neda se moja.. Kaaaj..zdaj si star.. a gda treba z susedim laufat po brtijama onda si dečec...ha.. lepo si vse zapiši kaj moraš donest.. No..dobro.. Ja si vse lepo zapisujem.. moja najdraža diktira.. i ja pak po deseti put pem v nabavu.. Hahaha... dojdem v štacun... haha.. ja sem tu.. al je cedula ostala domof.. I tak vam to od jutra do sutra prolaze cajti.. Viš.. celi teden prenemaganje z tim blagdanskim hucuntarijama.. a onda vse prejde v drek magazin.. i ak si dobreg zdravlja.. več treti dan dreki plivaju po Savi... Al kaj.. na koncu se vsi fest veselimo...


Denes sam vjutro nekakšnom siromačeku kaj držu spruženu ruku i fehta..stresel celi žetoflin sitnišof.. tak mi je nekak došlo.. ja vlečem puna kolica blaga..a on žica za kruheka.. No.. pa znam ja da bu on to negdi koristnije potrošil.. na primer za podmazivanje požiraka.. al ga poznam z firtla.. skromno živi.. hrani se pri fratrima na Svetom Duhu.. pri hiži nema štroma nit vode.. dužan je pa su mu to zeli.. Kriči on za menom.. Suseeeed.. preveč ste mi dali.. i dobeži za menom i vrne mi.. plastični žeton za kolica kaj je bil med sitnišem..haha.. Si videl kaj je poštenjak.. Vse te cajte kaj su pred nami bumo zgurali.. siromahi kak moreju.. kulaki kak hočeju.. na koncu bumo vsi zadovolni jer bumo v Raju jednaki...
Ženskami dobreg znanja za farbanje jajca.. a vi mužki.. najte si na jajca zabijat kojnske potkovice.. nisu vaša jajca od pleha kak Fabergeova...
I tak lepi i dragi moji mili.. se najeli..se napili.. veseli bili.. do sledečeg javlanja....




Tko pjeva zlo ne misli

nedjelja, 09.04.2017.


Polako odlaze dragi likovi iz meni najboljeg hrvatskog filma. Najboljeg iz žanra urbane komedije, koja oslikava male ostatke jednog načina života iz zlatnih dana Zagreba, a koji su se provlačili još u vrijeme moje mladosti.
Relju Bašića, Zagrebom znanog, pozdravljanog na ulici, uvažavanog u svakoj javnosti, kao Gospona Fulira , često sam susretao u Gradu, jer je živio u najstrožem centru u mojoj blizini. Pozdravljao sam ga kao i stotine sugrađana, a on bi strpljivo otpozdravljao s visine... bio je vrlo visok. Prilikom jednog mimoilaženja pozdravio sam ga, on otpozdravi i upita : "A odakle se mi poznajemo ?" "Paaa, iz Zagreba" odgovorio sam zatečen pitanjem. "Rođen sam i živim na Zrinjevcu" brzo sam dodao. "A, to je već rijetkost" komentirao je i pozvao me da ga posjetim u njegovim službenim prostorijama u Ilici 31 otkud je upravljao svojim vlastitim osnovanim kazalištem. Iako poslije godinama nije više koristio te prostorije, još i danas je na vratima njegovo ime.
Zadnje desetljeće svojeg života, proveo je više u stanu, jer je bio teško pokretan, a u njegovoj zgradi nije bilo lifta. Samim tim bio je sve manje vidljiv u javnosti i pomalo padao u zaborav, mada je kod kuće radio, pisao za kazalište i film. Iako znamo da svatko mora umrijeti, vrlo žalim za likovima iz moje mladosti, koji su mi bili ponekad i uzorom. Relju će do kraja zaboraviti, takav je život, dok jesi jesi, kada te više nema , bez tebe se može.

Zagreb pod oblakim stoji...

četvrtak, 06.04.2017.


Tak ti to dojde.. vlečem se naokol... kakti pravi penzijonorec ...

A..kaj.. baš mi paše...

Lepo za videti ...

Nemreš fulat....

Po gdo zna koji put.....

Z drugeg vugla....

Staro..a navek novo ...

Zagreb pod oblakim stoji....







aaa.. tak je to ....

ponedjeljak, 03.04.2017.





Komentar godine :

DOMENICO
jeee si mislin.. da ni taj gospon pital nekaj drugo .. morti koji trajvan vozi za groblje? ..
a dama (dalmatinka) mu je odgovorila: ajde stari, ča si izlazija iz groba kad se ne znaš vratit :)))


protuletni raport z Metropole.....


Nema se kaj prigovorit.. nakon one zime kaj je dojadila i Bogu i vragu.. protuletje se pokazalao v svoji najbolši sliki i priliki.. pa tak zkup z tim ideju i naši reporterski kipeci z Metropole.. Znaš.. ne treba človeku puno .. dost ti je malo postajat z strane i gledeti.. maaa.. moraš se diviti i zafaljivat kaj živiš v najlepšem gradu na svetu .....


Narafski.. datum je takšni da ljudi baš i nemaju penez..al kak vse zgledi.. i zajdni krajcar bu se potrošil na bolše živlenje.. Na Cvjetnom trgu ni moči najti prazneg stolca.. a konobari su kak ponoreli.. jedva stižeju ljude poslužit.. prafzapraf.. čeka se i pol vure da si živlenje spasiš z Žujom.. pa da spet ne ćekaš sledečih vuru vremena.. najbolše je mam naručit dve.. ha .. A sunčeko je praf zagrijalo.. suncobran nebi ništ preveć škodil...


A naš zagrebački kralj vulične popefke.. Hadži..još ga znaju i kak Pekar.. jer je negda davno kruheke delal v nekakšni pekari.. evo.. pogleč kak je namignul starešoj dami koja se nikak ni dala proč.. A ljudi rad posluhneju domaču popefku ....


A i of Slavonac je došel nekaj tržiti na Harmicu.. prodaje kožnate remene.. buđelare.. Dojde on vsako malo v Zagreb.. a navek je jednak oblečen.. Meni nekak bolše zgledi kak Sančo Pansa.. neg Slavonac.. al gda otpre gubec i razvleče praf po slavonski.. vsaka sumnja je nestala...


A evo i najpoznatejšeg dotepenca z bregof.. narafski.. naš gradonačelnik personalno.. ovaj z leve strane.. Dovlekel se malo med ljude.. kak on sam veli ..i on je človek.. no o tom bi se dalo pripovedat.. Malo dalše je i moj dobri pajdaš Dragec kaj vleče gazdinog cucka.. a prvu damu Grada Zagreba ni videt.. gospođa Vesna je ziher ostala negdi na fitnesu..ha .. A pogleč teg gorskog paura.. jebal ga vrag.. kaj mu negdo ne veli da se keper hlače i traperice nigdar ne peglaju na crtu.. Hmm.. morti človek i je.. al nigdar od nejga Purger....


Evo.. zagrebački cug pela da se nadalko čuje.. dečica se veseliju..ha.. al je v tem malom cugu više odraslih neg dječice..Znaš kak to pe.. mamica. i tatek.. babica i dedek.. pelaju malog vnuka v špancirung.. i onda se vsi ftrpaju v teg cuga.. pa onda kakti dječica uživaju.. no se nigdo ne buni...


A odnekud su se stvorili i motoristi.. im rečeju.. bajkeri.. sva sila ih je došla na Trgač.. narafski.. pratiju ih domaći policijoti na motorkotačima.. lepo su ih tu pošlihtali a ovi jadni zdihavaju od vručine na sunčeki koje je fajn zahajcalo..


I nebi človek nikak bil praf domaći Zagrebčanec ak se nebi i vizavi vsega obaziral na naše lepe Zagrepčanke.. Fučkaš i bajkere.. fučkaš i gradonačelnika.. pa i protuletje nebi bilo baš nikaj brez naših zagrebačkih ljepotica.. Vu to ime.. peš mala na kipec i na Bloghaer..

Imel bi se još fajn tega za pokazat.. no kam bi ja došel gda bi po takšnem lepom vremenu sedel domof pri kompjutoru.. Bežim van na friški luft.. med ljude.. bolše kazat med ženske.. na sunčeko..
Živela Žuja...font>













Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.