Špancirancije....

utorak, 28.03.2017.


Ak hočeš v miru Božjem sedeti.. gruntati si.. popefke slagat..il morti slušat kak voda žubori.. a pri tom uživat pri Žuju..a to je po zakonu.. onda moraš dojti sim.. A gdi to je...ha.. paaa.. snajdi se..


Dan je kak zmišlen za španciranje.. takšno čisto nebo več dva dni se modri znad Zagreba.. Velim ja.. tega kaj je Zagreb nebuš našel nigdi neg v.. Zagrebu.. Tak veli i moj pajdaš Bokačo.. i ja tu nemam kaj nadodati.. Jezušek..kak sunčeko grije.. eeeh.. nemaju ljudi pojma kaj je to uživancija.. A v kafiču ja.. i nigdo drugi..konobar se ne računa..a taj se ionak ne obazire na tu ljepotu..evo ga.. mulec.. kopa nos tam spodi suncobrana....


Pa nemre človek nit sedeti pol dana na jenom mestu.. Pemo dalše.. Evo.. do Pravde se more dojti čez razcvetane magnolije...


Pa onda dalše čez Park mira i prijatelstva.. Mir je..al ja nis videl nikakšne prijatele..ak se ne računaju cucki koji tu obavlaju svoje potrebe.. narafski.. dreke nigdo ne skupla.. pa oni jedini tu prijateljuju v miru ...


I prek Parka Adolfa Mošinskog bumo sprešli na glavnu vulicu.. Znaš..taj Mošinski je bil najdugovječniji gradonačelnik Grada Zagreba.. narafski dok ni došel of današnji dotepenec z bregof i prešišal Mošinskog za puna četiri leta.. A Mošinski je gradonačelnikoval čak dvanajst let.. Of naš sadašnji obrašteni bu kak vse zgledi bil doživotno...ha ...


No..valjda znaš gdi jesmo.. Evo..zdaj bum prošel spodi Bezsmislenog mosta.. kojim jedin muhe putuju.. se reče.. dvosmjerno.. ha..

Serbus .....








Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.