čkomi... gdo te kaj pita... ....

ponedjeljak, 27.03.2017.


Denes je jutreko kak malo gda.. je da je bilo pomalo friško..al sunčeko sija.. vjetrek popuhuje.. a nebo je plavo kak.. no ..kak znad Zagreba.. Pogleč oveg trubadura Olivera.. pak se je naslikal v Zagrebu.. no pa buju Dalmoši došli na svoje..zapraf..Spličani.. Razmeš.. vsi su Dalmoši z Splita.. još nit jenog v Zagrebu nis srel a da je taj z Kukljice il morti z Muča.. Polače.. Jeee.. pa ni Dijoklecijan zabadaf zabral baš to mesto za palaču zidat.. ima tu nekaj.. Doduše.. fučka se meni za Spličane.. moremo se jedin razpravlat o Spličankama.. narafski.. da ne čuju Zagrebčanke..


Nesica pri Glembaju.. pajdaš kak i navek kasni.. ti vrapca..pa ni v školu nigdar ni došel na vreme.. Zdaj se vidimo dva put na leto..al se človek drži svojih navada.. Velim ja nejmu..Znaš prijatel zdaj smo došli v leta gda moramo malo pripazit na vreme.. ni dobro kasnit.. Zakaj..pita on.. Pa stog ..na primer.. nesmeš nikak zakasnit na sranje.. Zakaj..opet on pita.. Paaa. stog kaj ti se bu drek kotural po gačama ak zakasniš na šekret.. daj čkomi.. gdo te kaj pita.. veli on i kak navek..naruči si Badel.. taj zbilam ni promenil stare navade...


Vjetrek vse bolše popuhuje.. bogmeš sam si kragleca zdignul i zakopčal jaknu.. Tu po Safskoj vleče durhcug praf odzgor z Medvednice drito dol prek Save v Turopolje.. Bum malo hitrejše potegnul....maa .. bum brus ...


A nemreš a da vsakih par korakof ne stanem i hitim nekaj na kipeca.. Magnolije su se praf razcvetale.. milina ih je za videt.. A i malo bum tu postajala.. tak lepo sunčeko grije.. a ja kak gušter.... gledim .....


Haha.. gledim tri riti .. bogmeš su vredne naše zagrebačke vrtlarice.. vse mora bit kak po špagici posađeno.. Viš.. te tri guzice.. vsaka je svoje veličine.. imaš kaj za zbirat.. Hmmm.. ova treta mi nekak fest opasno zgledi.. ak ta odrapi.. ti vrapca.. kak da bi puknul turski top tam dole pri Sisku..


I tak lepo palahko obidem teg trga.. nema se tu kaj delat.. Negda davno su tu bile tri gimnazije.. curički na izbor v vsako doba ispred v parku.. Al i frajera kaj su tu dežurali i čekali.. I ja sam par put tu snubil nekakšne pucice.. nikaj ozbiljnog.. al navek se je našlo nekaj ..onak.. za uzput.. razmeš.. Vse je bilo dobro dok jemput ni došlo do velke.. se reče.. masovne.. tarapane tam odostrag iza gimnazije..na Srednjoškolskom igrališču.. bogmeš je imela posla i žandarmerija i hitna pomoč.. No.. o tom sam več škrabal pa nebum spet ..al lepo se spomenut..


Opče mi nikak ni bistro zakaj su te gimnazije zaprli.. i onda tu v ti negdarnjoj kasarni naredili muzej.. Mimara.. I zdaj taj muzej malo dela..pa malo ne dela.. prafzapraf nigdo ga ne posječuje.. pa ionak su nutra izloženi sami falsifikati kaj ih je taj Mimara podvalil Horvackoj za velke peneze i ustupke..


Jezušek..kak to vreme curi.. z ranega jutra sam več bil tam v oni južni zagrebačkoj provinciji.. se nazivle..Novi Zagreb.. Ma je to brus Zagreb.. ja to ne priznam.. negdar gda si prešel prek malte na Savski cesti.. z skelom se odpelal na drugu stran Save.. mam si bil v Turopolju.. I onda su začeli tam v šoderu gradit..zidat betonske škatule.. nazvali to Novi Zagreb.. i zdaj ti se ta vukojebina razteže skroz tam do Klare i Plesa.. I tekar onda začne Turopolje tam negdi pri Orešju.. Da sam ja na mestu Turopoljcof.. svakak bi se žalil ...ha ...

Serbus.....

















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.