Čez vulice i trge ........

petak, 24.03.2017.


Eee.. sad ste me ljepo slikali, pa onda nekaj i kupite... snubi me ova zgodna trgofkinja na sajmištu na Harmici.. I kaj.. kupil sam jen onaj..kaj mu veliju ..magnetić.. pa sam ga poklen i poklonil pipničarki Štefici v brtiji pri Mađarici v Kustošiji.. I tak smo vsi bili sretni...ha ... A je.. ženskica je onak..elegantno popunjena.. taman da se ljulja a ne žulja.. jedin me štenta kaj vruki drži oni baguš i tak ga vleče da joj se valjda i z riti dimi.. Znaš.. nigdar nis imel rad puce i ženske kaj raufaju.. ti vrapca.. joj jezika v gubec porineš..pa kak da su ga v ašnpeher gurnul.. No.. na koncu konca ipak nis bil baš tak zbirlif...ha ...


A na Zrinjefcu je procurela i fontana Gljiva.. Ti vrapca.. kolko sam se put v njoj okupal gda sam bil klinac.. A moja baka me gledela čez oblok i mahala z prstom..pa z šakom..pa na koncu si je skorom ruku v ramenu ftrgla.. a ja sam se delal da ju ne vidim.. Narafski da me je tužila mom tateku.. Ha..a taj je kak i navek izjavil.. Pusti malog .. pa mužko je ... Eee..onda mu ti kupi nove cipele.. lepo je baka posavjetovala svojeg sineka..mog japu.. drugač pa zakonitog grofofskog fačuka.. Narafski..ja sam v vodu zašel z cipelišima.. a gda su se posušile.. si ih mogel samo ..hitit.. Tak ..sam se malo prisjetil ...


Viš..oveg još nis upoznal.. pojavil se je lajnsku jesen..fort je na istom mestu.. Odlično popeva i svira one španjolske romanse.. A ima glasa da ga se čuje skroz dol do Frankopanske.. no.. cucak mirno spi.. V prvi mah mi se pričinilo da je to oni Bloger..NF.. no sam skužil da of ima vekšeg cucka..


Ha.. Vincek je i tendu zpustil.. no još je prerano za sladolede lizat.. Al čim bu zahajcalo odzgor tu bu red skroz van na vulicu.. Vrabec ga dal.. bi ja ..kakti velki znalec. slobodno izjavil da je Vincekof sladoled jen od slabših v Zagrebu.. Znam ja slastičarnice gdje je deset put bolje..a i kugle su vekše i jeftinejše neg pri Vinceku.. Gdo mi ne vjeruje.. sam nek mi se javi..


Ha.. gledim ja ovu mladu personu.. nema se tu kaj nadodat il prigovorit.. bum ju na kipeca del.. Ti vrapca.. najemput se ona nekaj zaletela..kak da je Omara Šarifa spazila.. skorom ju je trajvan pobral.. Ztiskam ja oneg svojeg zummma na aparatlinu.. morti bum ju dosegel...........

I kaj.. taj vrlo dober komad ženske.. ziher je Zagrebčanka.. je vletela praf v PimPeka.. sirotica ..valjda ju je velka glad morila.. Mmmm.. i ja sam taj časek dobil apetit.. hmmm.. na picu.. . mam sam si dve šnite naručil.. buju zdržale do Malog placa.. a tam si bum živlenje popravil z jenom Žujom... ... morti i dve ...ha..

Serbus ....











Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.