Kaj bi se zamaral ...

utorak, 21.03.2017.


Protuletje hitro prihaja.. na vse ga je strane videt.. Hmmm..tak je i lajnskeg leta bilo.. pa se zavrnulo nazaj na zimu.. Gdo bi znal.. veliju prognostičari da bu Ožujak fest topli..kak da bu ljeto.. Ha.. pa nek bu.. ak bu Ožujak topli.. Ožujsko bu mrzlo... Kaj ne ...


I kaj bi se človek zamaral z prognozama.. navek nas zlažeju oni Vakula i ona guzata ženska.. Španciraš se tak kak je.. doduše.. lepše je brez bunde i toplih štrumfi.. a da ne pripovedamo kak je ženskicami gda se malo razkomotiju.. haha.. a kak je tekar nam mužkima gda se ženskice razkomotiju..oblizeki..ha...


Uuuuh.. mi je vruče.. bormeš je zahajcalo odzgor.. ti vrapca.. do ščera sam iskal sunčeko..a zdaj iščem sencu.. Nigdar ni dobro.. A si primetil da več dugo ni dež opal.. doduše..stigne još ..ma mi nekak fali ambrela .. haha.. zafrkavam se...


Viš.. od vsih gradonačelnikof našeg lepog Zagreba..ja nekak najrajši imam teg Gustava Šenou.. valjda stoga kaj sam još kak dečec začel čitati nejgove libre.. Prvo kaj sam sprečital je bila..Kletva.. Posudila mi je te četiri libre prijatelica od moje bake.. barunesa Tinka Naumov z Ksavera.. Tam je imela ogromnu vilu punu libri.. Pa sam ja jemput gda smo tu baronesu vizitirali slučajno zgrabil baš Kletvu i mam mi se fest dopalo.. Pa mi je baronesa Tinka velikodušno posudila te libre uz strogu napomenu da ih čuvam kak oko v tikvi.. Narafski da sam ih sačuval.. još do denes su pri meni na stalaži.. haha.. nigdar joj ih nis vrnul makar je ona zahtjevala jer je ..kak je kazala.. ostala rupa na stalaži z librima.. Vglavnom ja više nigdar nis pratil svoju baku gda je išla baronesi.. a gda je ta prihajala knam na kavicu i kolačeka.. ja bi zbrisal van il bi se skril nekam.. Onda je jemput baronesa Tinka dešperantno zaiskala da se njoj vratiju libre.. Pa je moja baka mene pred njom pozvala na red.. Ja sam skrušeno rekel.. ljubimrukemilostiva.. a ona je kak stekla navalila da joj vrnem nejzine libre.. Jeee.. ja sam več v ono doba bil pokvaren da je vse smrdelo.. Lepo sam baronesu pogledel praf v oči i rekel.. Milostiva ja sam vama vrnul libre još lajnskog leta.. Jezušmarija..dragi bog.. svi sveci.. pa kak morem tak lagat.. čudila se milostiva.. Na to je oštro ..se reče.. intervenirala.. moja plemenita baka i rekla baronesi da ja.. nejzin vnuk.. naslednik grofofske titule grofofskog fačuka.. mojeg tateka.. nigdar ne lažem.. I tak su se njih dve razišle z visoko zdignutim nosevima.. Pa ni prešlo pol ljeta evo milostive Tinke na vrata.. izljubila moju baku.. Serbus conta Mimi.. pa nismo se tak dugo vidle..pa kak si.. zakaj ništ ne dojdeš.. i tak dalše i tak dalše.. I v celomu tračeraju.. narafski.. dve plemenitašice imaju navek kaj za tračati.. baronesa Tinka se nakon tri ajerkonjaka izjasnila da je ona one libre kaj je mene optužila .. ipak našla.. Znala sam da bu tak.. rekla je moja plemenita baka i sva sretna mi mam vruku pogurnula peneze da nek prejdem nakam van z hiže.. Najme..vidla je ona one Tinkine libre v moji sobi i bilo joj je mam vse bistro.. pa je moja baka šutela da skrije sramotu.. a plemenita Tinka se debelo zlagala sam da more spet dojti svojoj prijatelici na trač partiju.. Čuj.. meni nigdar v živlenju ni bilo dosadno..


Prošel je denes vjuto pokraj mene moj prvi sused Ivek kak da pe pokraj turskeg groblja.. Jeee kaj je zdaj.. ti je baba jezik vgrizla.. velim ja nejmu.. kaj nebuš nit dobro jutro rekel.. Aaaa.. zine on kak som Jura.. mi je zgledelo da je pokraj mene dimnjačar prešel.. veli on.. Aha.. bedak jen.. kak prvo.. dimnjačari imaju zlatne gumbe na obleki a moji su srebreni.. Drugo..nastavima ja.. dimnjačari nosiiu kefu i lojtru na plečima..a ja nemam nikaj neg ruke v žepima.. Pozabil si kugle.. veli moj sused.. Haha.. ostavil sam ih pri tvoji ženici.. zafrkavam ga ja..al on je ozbiljan kak kandelaber v liftu.. Da bar jesi.. mrglja.. ionak me moja fort davi da ..Jel bu kaj denes.. haha.. dužan je domof babi.. haha.. Hmmm.. kak da ja nis....ha ...


I tak ti vreme prejde.. več se vura pomiče k podnevu.. malo sam si sel na klupicu.. da si malo noge spružim.. pa onda dalše do Kavalira na Nesicu..tam ziher več negdo od poznatih sedi i čeka žrtvu da rundu plati.. A kaj moreš.. Ništ ..... kaj bi se zamaral.. bum platil i šlus ...

Serbus..










Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.