kam se obrneš...Zagreb posvud ...

nedjelja, 19.03.2017.


Treba skoristit poslednje zimske dane.. gdo zna morti na protuletje opadne oni beli prhlivec gda ni štel za Božič.. Pri nam nigdar ni ništ ziher.. znaš kak je lanjskeg leta bilo.. gda se vse lepo razcvetalo onda je vudrul mrazek.. I tak ti još držim onu ogromnu lopatu pri ruki..a i kantu soli.. Znaš.. vrag nigdar ne spi ..


Pa kam te veter odnese.. ni važno..kam se obrneš.. posvud je Zagreb..


Prilika je za videti stare fasade.. gda se zazeleniju dreva.. dalše od haustora ne vidiš.. Vrabec ga dal.. svakeg leta gledim ..pa navek nekaj noveg najdem.. pa se čudim kak to do zdaj nis videl ..


I kaj je najvažnejše.. nigdar mi ni dosadilo razgledavat po Gradu.. ha.. pa to i delam skorom vsaki dan.. ak ne baš fasade.. al ženskice svakak...


Ti vrapca.. kolke sam ja cipeliše razdrl po tem asfaltu.. hmmm.. bi trebal iskat .. se reče.. subvenciju od gradonačelnika..oneg dotepenca z bregof kaj veli da pozna vsaku luknju v Gradu.. A drek on pozna.. ak ga ja zapelam v gradcka dvorišča.. bu se zgubil kak da je tam v Mačupiču ...


Zbilam.. imel sam pet let gda sam prvi put z Zrinjefca pobegel dol na Tomislavac.. i kam neg v cigajnsku pajdašiju kaj su tam stanovali.. To ti je denes najpoznatejši zagrebečki Braco Cigan.. je onaj kaj je z pokojnim Malnarom norije spelaval na televiziji.. No..gda bi ja došel na Tomislavac.. onda smo se naganjali po parku i namakali v fontani.. A gda je Braco pobegel gor na Zrinjevac.. onda je moja baka,, plemenitašica.. mene lepo upozoravala da pazim da ne dobim buhe.. Pa je pogladila Bracu po črnoj tikvi i kazala mu.. Hodi musavi dečec.. ima još kolačof .. A Braco je samo čkomel.. zgutal celi tajnur kolačof.. nigdar ni rekel fala.. samo je slinil.. A kaj.. i do denes je ostal slinaf.. Susrel sam ga v Palmotičevi.. narafski.. smo se pozdravili kak stari fakini.. jedin kaj Braco nema nit jenog zuba v gubici.. Pa gdje su ti zubi.. pitam ga ja.. Evo ih.. veli on i zvuče papirnati rubček z žepa..a v njemu zamotan gebis...ha .. Braco i ja smo bili velka konkurencija jen drugom na čagi v Tucmanu tam šezdesetih leta.... no to je druga pripovetka...


I tak .. vulice dugačke.. trgi široki.. navek buš nekog susrel poznatog.. a pitam ja tebe..kolko susretneš starih znancof kaj su ostali neprepoznati.. Projdemo ziher jen pokraj drugog..pa se pitamo.. neznam od kud mi je of poznat... Maa.. fučka se meni za znance..al za znanice.. e to je druga pripovest.. Maaa.. istini za volju.. težko ih je denes prepoznat nakon tolkih leta...

Serbus....












Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.