kak komu .......

subota, 04.03.2017.


Moram mam kazat da su na mestu stareg dreva kaj su ga pred dva dni zpilili još ščera vteknuli novo.. Rekli su da je ono staro bilo bolesno i da bi se oveg leta posušilo.. Tak sam si ja nekak i zgruntal da bu bilo.. nebi naš gradonačelnik.. oni dotepenec z bregof.. vsred svoje.. se reče.. kampanje.. rezal po Gradu dreva onak čist z heca.. No na sencu bu trebalo počekati barem tri leta.... I kaj.. Ništ ... ionak ni dobro sedeti spodi dreva..posere ti se ptiček z grane na tikvu il nedajbog v kriglin Žuje ...ha ...


I došel je na Trgač of siromaček.. zavrnul hlače..pa kakti da puk vidi da on ima drvenu nogu.. I onda je zvlekel z one svoje prtljage nekakšnu piščaljku.. pa je začel kak stekli puhati v tu trsku..zapraf je to mala drvena flauta..tak tomu kažu.. Ti vrapca kak stari ima jaka pljuča.. po celomu se Trgaču čuje..da su ljudi ofce..ziher bi se zdaj okupili okol starog.. no.. ovak bežiju.. ha.. valjda nigdo ne razme tu nejgovu rapsodiju šumskog boga Pana.. Na nesreču starog umjetnika.. i panduri su na drugi strani Trgača čuli taj koncert.. i evo ih.. nekaj su starom pojašnjavali i prešli tam na Splavnicu ciganke tjerat..a stari se spakiral i nestal skup z piščaljkom.. kak je dobro išel.. nebi človek rekel da mu nogi nekaj fali.........


Pa se človek z velkom pravicom zapita zakaj radniki razkopavaju tu trajvansku štreku vsaka tri meseca v leto dni..a fort na istom mjestu.. Ti vrapca.. il je na tom mjestu spodi zdenac..il morti kipi vulkan.. bi ga vrag znal.. al ja več imam pun kompjutor kipecof baš z teg mjesta.. Prafzapraf.. majnše vekše vsi znamo kak to pe.. gradcke peneze treba potrošit kaj je moguče laganejše.. kopat tam gdi je najlagše.. a da vsi Zagrepčanci lepo vidiju da se nekaj dela.. I tak ti skopaju pet metri štreke.. naplatiju dvajsetpet metri.. i.. za tri meseca spet .. pa spet..pa spet..


Meni ni bistro kak se Ljubi hoče pol dana tu stajati.. špancirat sim tam.. držati te cajtunge v rukami.. i.. nikaj prodati.. Istini za volju.. ak nekaj i proda..po propisu si smije mam pola zadržat.. al kaj.. ne proda koji put baš ništ.. Kolko ja put tu na Trgaču stojim i baš gledim dal bu kaj ..se reče.. prometa..maaa.. ni da gdo pita.. A Ljuba ti je sirota ženska.. stara frajla.. zapraf.. ja sam joj metnul to ime Ljuba.. poradi diskrecije.. drugače je nejzino pravo ime.. Več par let tu prodaje.. i po suncu i po kiši.. i po mrazu.. Znaš.. malo je ona.. bi se reklo čudna..onak.. v tikvi..razmeš.. ima več fajn leta na grbači makar tak ne zgledi.. A ima na tikvi lasi kak tri druge ženske.. jemput joj je veter špangu hitil pa su joj vlasi skroz do riti opale.. Do pred leto dni je ona kričala naslove z cajtunga.. pa su joj panduri zabranili.. Tak samo špancira sim tam.. čim nekaj proda mam otide prek puta v Pimpek po nekakšnu žemlju.. A kaj moreš.. sirota je ..sirota bu ....


V starem Čehu.. šestica je to.. se več teden dni nekaj spelava.. vsaki petak popoldan .. tak piše.. pela ljude zabadaf.. a nutra se toči nekakšna pijača.. takaj piše da je to jabukovača.. bi ga vrag znal.. več sam dva put štel zajti nutar..onak z znatiželje.. pa mi navek pobegne.. No.. pa ak se zapraf ta jabukovača toči.. to nit ni za mene.. Od prave jabukovače moreš samo sračku dobiti i podripati se prije neg gače negdi zpustiš.. Maaa.. nebum nit išel.. još da su klobase i Žuja v pitanju.. kak tak.. a ovak.. zapraf..kak komu paše...


Vrabec ga dal..kak se je ova cukrena frajlica razplakala.. da si to videl..Najme opal joj je mobitel ..puuuuf,, dol na te kamenite ploče.. ti vrapca..na tri dela se raztepel.. a njoj je ostala samo žnora viseti z vuha.. Ja sam se zabremzal.. skor sam stal na jen komad teg.. veliju.. spametnog telefona.. i još je jen človek pobral drugi komad.. Frajlica je to začela popravlat.. taj človek i ja smo skup ztisnuli te poklopce.. curička si je fteknula v vuha žnoru.. i razplakala se.. Kaj je bilo.. pitamo ju.. Ne radi.. cmizdri ona.. I kak se ja baš ne razmem v te spametne aparatline.. znaš.. ja ti imam v žepu onu staru Nokijinu ciglu.. po nejmu moreš i z čižmakima skakat a ništ mu nebu.. no.. ni of človek nezna kaj treba.. Al spasila je situaciju nekakšna mlajša ženska kaj je naletela.. Pogledi ona to čudo z vsih strana.. ztisne i veli.. Evooo.. radi... Zapraf pucica ga ni uključila.. Tak je bila sretna da je dalše odgibala a da nam ni rekla nit Zbogom.... A kaj... mladost je to ....

Serbus .......












Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.