Špancirancije ....

utorak, 13.12.2016.


Vrag ti dal te stare Čehe kaj se več sto let tandrkaju po zagrebačkim štrekama.. Štreke su još dobre.. njih su deleli za davnih leta Bosanci.. al ovi stari trajvani se polahko razpadaju.. Denes sam se vtrpal v jenog takšneg.. čim je krenul.. a pela ga ženska.. trajvanka.. začel je škripat kak stara kištra.. da bi se nakon sto metri počel tresti kak da je dobil trajvansku gripu.. a gda je začel cvileti.. tuleti i nekaj je fest strugalo.. ženska kaj je stajala pokraj mene glasno veli.. Nek me vrag zeme al of nebu denes došel ni do Malog Placa.. Druga mam pokraj joj odbrusi.. Najte gospica vraga prizivat.. ionak sam dojde.. Več tam pri Rudolfovim vojarnama se je stari Čeh fest zanjihal.. srednja vrata su se odprla sama od sebe i začela su klamfat .. simtam.. Na stanici dojde do prikolice trajvanka.. onak malo korpulentna ženska plavo zblajhana.. dobro spregleda vrata.. lupi po njima šakom i nogom.. vrabec ga da.. vrata se zapreju i trajvan pe dalše.. Pri samom Malom Placu dok je trajvan juril kak pijani Čeh.. vrata su se pak otprla i tak otprta ostala a nekaj je tam med pantima začelo pištat... Narafski.. trajvan nemre krenut dok su vrata otprta..pak je došla trajvanka..sva rabijatna.. vudri ona po vratima z nogom. .. gdo bi rekel.. vrata posluhneju i zapreju se.. Ljudi v trajvanu se smiju.. neki se zgražaju.. treti kak po naviki kuneju gradonačelnika..oneg dotepenca z bregof.. kak da je on trajvana naredil.. No.. trajvan pocukne.. tresel se je..al juri spram Frankopanske.. Neki mužki je primetil glasno kak on nebi štel tu trajvanku doma imeti ni za kakšne peneze.. jer ak more tak fest vudriti po trajvanu da on poslušno krene.. kak bi tekar bilo njemu znjom.. Narafski ljude se šaliju.. zafrkavaju.. i najemput par metri od stanice vrata se otpreju..pa zapreju.. pa otpreju pa zapreju.. i tak jeno pet put i na koncu ostaneju...zaprta..ha .. Ljudi bi dole al se nemre.. Of put jen mužki z nutarnje strane vudri z nogom po vratima i gle čuda.. otpreju se.. I zdaj vse z početka.. ja sam tu zišel dol kak navek.. al se vsako malo obrnem jer stari Čeh nikak da me dostigne.. Gledim.. stoji on tam pri Frankopanski nasred razkrižja.. a trajvanka nekaj ordinira okol vrat.. Ha.. za neko vreme evo Čeha.. polahko se pela.. namesto broja šest.. piše na tabli da pela v spremište..na Remizu valjda.. Prazan je.. vrata odprta.. klamfaju i dalše simtam..........


Aaa..več par put gledim tu plahtu kaj su ju razvlekli prek vulice.. taj don Paskvale.. ni mi dal vrag mira da bi se setil gde sam ja za teg čul.. I onda mi se daska v tikvi posloži i setim se da sam ja teg zajdni put čul dok je još mrdal onu Huanitu Bananu..a bilo je to tak davno .. target=_blank>
Se spominam kak smo mi fakini hodili po vulici i na saf glas drečali kak stekli.. aaahahahahahahaha... pa bi koji put z žepa zvlekli i pravu bananu.. se razme kaj hočem kazat.. pa curičkama pokazivali.. Aaa. je.. tak je negda bilo.. tom su se na vulici smijali..a denes bi ziher završil v Jankomiru na promatranju kak nekakšni manijak...


Znaš..več mi na žifce peju ta velka srčeka tu v Gajevi vulici.. vsakeg leta jeno te isto.. vrabec ga dal.. kaj nemaju kam drugam to deti malo za promenu.. No kaj.. ja tu nebum nikaj pomogel ak se bum žifciral.. srčeka buju visela na tem mestu skroz prek Božiča i noveg leta.. pa vse do Valentinova.. a morti i do Kineske nove godine..jer i to se pri nam uredno obilježava..


A za Gajevu moram kazat to kaj buju zutra i narednie dne navelko pisale cajtunge i Zagrepčanci tračali.. Najme.. celo leto dni su Gajevu prekopavali..zatrpavali.. pak znova rupe kopali.. pa nazaj vse zravnali.. da bi je konačno pred nema tomu dugo zasfaltirali i svečano na sva usta odprli..kak da su na Mjesecu naredili aerodrom.. Al kaj.. več drugi dan se primetilo kak je to vse fest sfušano.. a ja sam rekel da se bu asfalt razpal mam posle prveg snjega.. Za jezik se vgrizel..al asfalt se začel razpadat mam drugi dan..a denes je Gajeva več puna luknji.. kaj da ti velim.. dojdi.. čučni si pa z prstom malo poprčkaj po asfaltu na cesti i mam buš luknju naredil.. Tak ti je to pri nami.. zutra se bu naš gradonačelnik..taj pes dlakavi.. klel kak bu nekoga kaznil..a Gajevu bu svakak trebalo znova asfaltirat.. Gdo se hoče kladit ...


I tak ti ja zbegavam kolko god morem one djelove Grada gdi se navelko obilježava ..Advent.. Pitam ja tu neke moje susedice.. vidim da su se spremile za ..se reče.. izlazak.. narafski.. malo su se naprlitale.. dele tople šalove prek ramena.. Kaj je ženske.. pete v Grad na došašče.. Maaa.. neeee.. veli jena.. idemo malo v grad na Advent.. I kaj bi človek tu imel za kazat.. Samo se vi lepo imajte na Adventu.. i pazite da vam kakšna klobasa ne zapne.. kričim ja za njima.. A susedica Tamara.. feš ženskica.. se obrne pa se hvali.. Nikad nam kobase nisu stvarale probleme.. Aaah.. gruntam si ja.. dal bi ja tebi klobasu.. pa makar ju moral v senf namočit... ha ..
Kak bilo da bilo.. naš Zagreb je pak proglašen za najbolše mesto na svetu po pitanju..hmm.. Adventa.. pa gdo je opče i sumnjal da tak nebu.. Gdo ne vjeruje.. nek dojde i nek se uvjeri..al.. nek se onda i vrne od kam je došel...ha ...

Serbus .....














Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.