Špancirancije .....

ponedjeljak, 05.12.2016.


I tak ti popoldan začne landranjem čez natrpani centrum Grada.. vse štand do štanda.. bajtica sim..bajtica tam.. šator ovak..šator onak.. i tak po vsim vulicami i vuglima.. dvoriščima .. po Doljnjem Gradu i po Griču bregu.. kaj bi človek na to rekel neg.. obično bleščeče sajmište.. zapraf.. vse je to v slavu Došašča.. se po moderno reče..Advent.. Narafski.. najbolše ide pijača .. žderilo.. pa onda razne bedarije koje ljudi kupujedu.. bi ga vrag znal zakaj.. Aaa.. takšni su to dani.. slavimo Boga.. a častimo vraga.. jer kaže se da je peneze zmislil vrag.. A kak brez penez više nit do Boga nemreš.. znači vrag je došel na svoje.. pa se tak ja denes skup z velkom procesijom ljudi vlečem naokol.. i vragu za slast trošim peneze....


Več je par dni prilično friško.. zima se najavljuje.. Celzijusi se držiju dole..a tri dni puše z Medvednice tak mrzli sjevernjak.. ti vrapca.. da se v žepima ne držim za jajca.. bi se zmrznula.. čak sam si i aparatlina zel takšnog kaj mi v žep stane.. Evo.. još par časeka i kmica bu.. a nekakšni natapirani oblaki se vlečeju znad Zagreba pa zgledi još kmičnije.. A kaj je kmičnije to se više ljudi okuplja na Trgaču i po vulicami.. još malo i jedva moreš projti a da se ne posmukneš o nekog.. No bum zdržal jer moram.. a kaj se mora.. to je težko.. zapraf čekam da se moja familja skupi.. pa da onda vsi skup navalimo na klobase ...


Jesam.. fala na pitanju.. maznul sam dve porcije klobasa na Trgaču.. mam pozadi vure.. nemam prigovora..dobre su.. I dok sam ja svoje klobase jenostavno progutal..pa kaj ti je klobasa.. ni dva metra dugačka neg jedva pol pedlja.. moja familja to gušta.. žvače.. ti vrapca.. kak da rep od kokodrila ima v kifli.. A mene več mori velka žeđa i jedva čekam da prejdemo na kakšnu splačinu kaj joj veliju da je kuhano vino..


Gda je bal..nek je bal.. Tam v Stari Vlaški pri Ameliji sam si spil dva kuhana vinčeka.. pojel najbolšu tortu v Zagrebu.. malo posedel vani na terasi.. moja familja se časti.. a ja plačam račune.. Tak ti to ide.. mene pozoveju da dojdem.. a onda me proglasiju za glavnog i odgovornog za vse kaj se zbiva.. Narafski.. prešli smo vse od Trgača prek Cvjetnoga trga.. Gajeve.. Bogovičeve.. čez Zrinjevac do Tomislafca.. jedva se more prejti čez hrpu ljudi.. kak da se celi Zagreb tu stvoril.. Narafski.. uzput bi negdo štel ovo.. pa pogleč na onem štandu ovo.. pa ono moramo probati.. a na koncu nis izpuštal svoj geltašn z ruke.. I onda je meni bilo vsega dost.. na Gornji Grad sam se ni štel pentrati nit da mi platiš..a Uspinjača je vozila vsaki čas gore dole.. zabadaf.. al je red bil dugački čez celu Tomičevu do Ilice.. Veči del familje je prešel gore.. se razme.. dal sam im i poputbinu da slučajno nebi kaj svojega potrošili..ha.. a moja najdraža i ja smo lepo ruku spod ruke odštrapacirali dol spram Malog Placa.. Nebu me tu tak naskoro...

Serbus................






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.