Gda Zagreb zablista......

utorak, 29.11.2016.


Nikaj ni lepše neg gda se jutro pokaže v svoj lepoti..gda se nebo znad Zagreba zaplavi.. a sunčeko zablista kak zlato ....


Gda se sunčeko nalukne na tvoj oblok..a ti žmirkaš kak pospani ptiček z duplje v drevu.. Daj.. zbudi se.. kliče jesenski friški vjetar i odfučka dalše...


I dok krovi i fasade več osječaju malo topline.. trajvani su još v senci.. ljudi znutra dremaju na stolcima.. i se pelju..pelaju.. gdo zna kam...


I najpoznatejši zagrebački poscanec se fest okuražil.. kak da mu je pimpač narasel.. ti vrapca.. nigdar ni tak dalko scal ...


I dok se tam dalko negdi dol ob Savi još maglica diže.. moj Grad se vse bolše blesiče.. pa gdo nebi zastal i užival ...


A poslednje se znamenje ljepe zagrebačke jeseni nikak neda otrgnut i vmreti.. a najlepše nebo na svetu se plavi znad Grada...


Vsaki dan ga pelaju.. tjeraju.. a ono pak znova opadne..naredi tepiha..pa šušti.. šušti.. a nekakšna posebna klupa čeka.. valjda zalublene...


Došašče je.. ljudi se veseliju..al se i hiže i štacuni veseliju.. ti vrapca ..kak smo elegantni z tim mašlekom....


Još koji časek i vulice buju obasjane.. ljudi buju žmirkali.. taubeki buju zaprhali znad Trgača.. mam bu živlenje postalo nekak lepše...


A jutro je več na izmaku.. poslednji avtomobili juriju..pelaju ljude na posle.. trajvani su več poluprazni.. a ja polahko štrapaciram na svoju domaju.. Neče mi se denes med gužvancijom bit.. lepše mi je malo okol naokol.. slabi su izgledi da bum nekog susrel.. za svet mojih pajdašof je još prerano.. a meni baš tak paše.. I Nesicu od vanilije sam pozabil.. vrabec ga dal.. viš kaj jesen načini od človeka.. Jeeee.. ta jesen.. zna to dugačko človeku zgledeti.. al kaj.. samo nek traje ta moja jesen.. kaj je dugše moguče.......

Serbus .................

















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.