ništ ni ziher .......al Martinje je...

petak, 11.11.2016.


Vjutro je zgledelo dost normalno makar su prognostičari kazali da bu dež curel.. Gruntam si ja da morti i nebu baš od raneg jutra.. a kak po pitanju teg jesenskog vremena ništ ni ziher.. pem ja zbavlat kaj se još ima.. gdo zna kaj bu posle.. Na Medvednici več dva dni sipa oni beli prhlivec.. i ak coprnice na Medvedgradu začneju mahati z kikljami.. bu taj doprhal i sim dol.. Hmmm.. nekak mi denes Grad zgledi posebno pust.. je da je rano..al ipak ... Jedin je videti Duricu kak visi na štriku.. kaj je njoj došlo ....


Ipak tam malo dalše na Trgaču je bolše živo.. Radnička se klasa talasa.. kak sam to lepo rekel.. onak udarnički kak negda.. Stojim po strani i gledim kak ljudi letiju.. vse se trkaju.. al nigdo se ni na koga ne obazire.. I meni je za iti dalše.. makar mi se neče još jemput v trajvan zajti.. do sim sam se lepo dopelal brez gužvancije.. no zdaj je več nastala strka kak v kokošinjcu.. A.. zadatki se moraju rešavat.. pem dalše....


Da se ne pozabi.. denes je Martinje.. i Martine buju denes svakak dobile po kapslu.. a mi ostali Martini se bumo poškropili z mladim vinčekom .. ak ne baš zbog velke žeđi..onda poradi navade.. Pa gdo je videl na Martinje biti trezan.. nooo.. još mora nekaj cajti prejti dok si človek neda oduška pri puni kupici.. Aaa..kaj se mora.. bu se nekak zbavilo...ha ...


Narafski.. človek navek svrši tam gdi ga dobre volje nebuš dobil nit za zlatni groš.. No.. kaj je ..je.. svršil sam na Zagrebački policiji skroz dol na Hajnclovi vulici.. Maa.. zišla mi se šoferska dozvola.. pa treba novu naručit.. Se razme.. ščera sam samog sebe del na kipec i posle barem deset kipecof zabral jenega za tefter.. Denes sam se pa zduril pri Pošti za peneze v korist države.. i još nadodal državnih biljega.. I da nebu vse išlo gladko.. čekal sam jenu vuru v redu za šalter.. I to se je dobro sprešlo jer malo stareša ženska na šalteru se mam oraspoložila gda sam joj rekel.. Ljubimruke gospica Martina.. .. Me je pogledela kak da sam z Marsa opal.. prafzapraf..ja sam Mekon z Venusa.. no.. samo se nasmijala i kazala da tak nekaj ni več dugo čula i da joj je drago makar ni Martina.. Pa sam ja njoj odpovrnul da ak joj se baš tak dopada.. bum ja i zutra došel.. I tak.. smo se smijali a ostalima kaj su čekali ni bilo nikaj bistro.. Istinu bum povedal.. nit meni nigdar prije ni bilo tak dobro pri žandarskom uredu.. Ha....


Zove me moja najdraža na mobitela.. vrag jebal tu modernu tehniku..kak je bilo lepo negda gda si brez brige hodil po svetu.. zdaj mi to čudo zvoni na vsakom vuglu v žepu.. No.. javla mi moja da je prognoza loša i pita dal sam si zel ambrelu.. Maaa.. daj si mira odpovrnem ja njoj.. Daj si mira i ponašaj se kak da mobiteli ne postojiju... Bedak jen.. veli ona i zgasne mobitela.. Razmem ja nju.. brine se ona da se moja tikva ne zmoči.. Aaa..žensko je .. i nezna da su brtije na vsakem koraku.. A ja malo razgledavam naokol.. neka mi se pričinjava kak da je denes zajdni lepi jesenski dan.. istina da fali malo sunčeka.. a odzgor znad Medvednice se valjaju vse črniji oblaki..


Dok me noge držiju bum štrapaciral..ionak nis vsaki dan po tim periferijama.. Prafzapraf.. nit te periferije više ne zglediju kak negda.. na mestu negdarnjih njiva je zrasel moderni Zagreb.. ti vrapca..pa još pred deset let su tu roktali pajceki i mukale kravice a kokotički najavlivali podne.. Jeee.. ideju leta.. ništ ni kak negda.. človek se više nit nemre poscati za kakšnim drevom..fort negdo prolazi.. I kak sila boga ne moli.. moraš zajti v brtiju.. a i vreme je za Nesicu od vanilije...


Uspel sam se dovleči do mojeg Zrinjefca.. i sel sam si na klupu jer su več i moji cipeliši začeli jafkati.. baš mi je lepo tu.. pogleč samo kaj ti je Zagreb.. Istini za volju nebu dugo tak mirno.. pak bu naš gradonačelnik..oni dotepenec z bregof tu naredil celi kupleraj od sajmišta.. Norije su več ionak začele po Gradu.. vješaju se lampice po vulicama.. pa i tu su več stare platane okičene.. a za dan dva buju tu i štandi.. glazba bu svirala.. dečica se buju čudila sladkišima na štandima..a mamice ih buju vlekle za ruku i tvrdile da je to ..fuj.. Tak je i mene moja baka plemenitašica vlekla kak dečeca po Gradu a ja bi zabremzal pokraj Šiptara kaj je prodaval cukore z kištre kaj mu je visela okol vrata.. Narafski..ja sam štel baš teg cukora i ni ništ pomoglo kaj je mene baka uvjeravala da je to naređeno z ptičjeg dreka.. A kaj.. i drek je sladki gda ga poštaubaš z cukorom...


Kasno popoldan još jemput na Trgaču.. vreme se zmenilo.. zpustila se nekakšna Martinjska magla.. dež je začel bezgrešno padati po tikvama poštenih Zagrepčancof.. celzijusi su se malo zpustili .. opče se nebi preveć čudil da za koji časek i oni beli prhlivec začne plahutat z neba.. I po drugi put denes bežim domof.. zapraf mi se ne žuri al je sused Cajger pozval na finog mladog Portugizca.. negde je valjda vuru zamenil za punu velku demižonku.. ha.. A kak se podrazumjeva da bu tu nazočil i sused Špengler i sused Ivek negdarnji direktor z Končara.. pa sused Valek. onaj poznati šušter z Ilice.. taj je rekel donesti kostajnof.. ja bum donesel ogromnu suhu klobasu kaj sam ju dobil od babe Suhinke..ta ima onu poznatu restavraciju pokraj Jankomirskog mosta.. Špenglerova Marica bu spekla domaći kruh.. i još bu se našlo vsega i svačega za kulturno proslavit Martinje .. a kak je za računat da bu još negdo sa strane z susedctva dohajbal.. moram se požurit jer i onaj demižon ima dno.... Ha ...

Serbus ....















Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.