raportiram i bežim......

četvrtak, 22.09.2016.


Več se celi teden Slavonci prikazuju na Trgaču.. Se razme.. šunke.. špeka.. klobasa.. čvarki.. posvud po štandima naokol.. Kaj nisu Zagrepčanci pokupovali.. to su muhe zasrale.. Gledim malo.. pa ni čudo kaj trgovanje slabo ide.. na štandima nema mladih snaša sa salaša.. več su babe prek tarabe.. i se čudiju .. Pa da ja ne ispadnem škrtica.. lepo sam si kupil dva škarnicla domaćih slavonskih medenjakof.. To ti ja imam rad nafčer pokraj televizije.. gledim Nejšlđeografik.. pa jen po jen medenjak trpam v gubec.. I tak ti ja zajdneg medenjaka zpustim čez požirak.. i da bum zgužval škarnicl.. Pa mi oko zapne na ono kaj piše na tem papiru.. ovak.. Domaći medenjaki pekarnica Zaprešić...Jebalte slavonski vrag.. kaj su mi podvalile te slavonske babe prek tarabe .....


A turistof ima kolko hočeš.. je da su se malo ztisnuli v vjetrofke.. njim je zgledi preveć friško jutro.. Pa glediju oni.. se reče..reljef .. tam pri Bakačevi.. Narafski.. toranj od naše Prvostolnice je potrgan..mu fali križek.. To je tak od gda su to tu postavili.. Negdo vsaki put ftrgne tornjeka z katedrale.. I nakon dva leta još panduri nisu nikoga vlovili..a potrto je po stoti put.. Hmm.. morti su se Gracki poglavari dogovorili znekim da to dela. .majstor umjetnik bu to popravlal.. a negdo si bu proviziju trpal v žep.. A kak drugač....


Evo.. Evropski trg je sunčekom obasjan.. Pa i Evropska zvijezda tu stoji kak su je i metnuli.. Čak ju nit cucki nečeju zapišat.. Rekel je jen moj dobri pajdaš.. se razme.. fašist kak i ja ... da se bu on posral na vrh teg kamena.. A ja čekam i vsaki dan gledim po cajtungami gda bu glavna vijest da se negdo posral na vrh Evropskeg spomenika.. I ništ.. Susretnem ja teg pajdaša pa ga pitam da kaj je z tim sranjem.. Nikaj.. veli on.. previsoko mi je za spentrati se gor.. Jebal ga vrag.. velim ja njemu.. pa se lepo poseri v najlon vrečku i donesi to sim i iztresi.. Viš.. veli on.. teg se nisam dosjetil........


Eeeh.. dobri stari cajti kaj su prešli.. pogleč ovu lepu staru palaču.. Tu je stanoval jen moj šulkolega z osmoljetke.. a njegova je mamica delala tu dole v prizemlju gdi je bil velki restaurant..samoposluživanje.. Znaš.. dojdeš zemeš veliku tacu.. natrpaš si gore vse kaj si poželiš od ponuđenog žderila.. pa onda moraš projti pokraj blagajne i platit prije neg pojedeš.. Ha.. a mi smo fakini tu znali dojti gda je pajdaševa mamica delala na blagajni.. pa smo si natrpali ždreila kak da smo z pusteg otoka došli.. I prolazimo pokraj blagajne.. mamica se dela kak da nas ne pozna i samo promumla.. Prolazi.... ha ... Več je davno od gda teg restauranta ni..al gda god tu projdem.. nekak mi zamiriši.. v tikvi.. se razme .... Pajdaš je davnih leta prešel v Švicarsku.. mamica je vmrla.. ostala su lepa sječanja... Al je mamica imela sestru.. a ta je bila striptizeta v hotelu Palas.. ha.. to moram jemput spripovedat.. svakaj je tu bilo ....


Aaa.. nikaj.. moram dalše zbavlati zadatke kaj su mi povereni.. narafski.. ženska posla.. a mužki nastrada.. Gužvancija je po Gradu več začela.. dan bu lepi..onak po Zagrebački.. a ja se ogledavam za ženskicama.. al mi na koncu pogled zastane na.. Pekarnici ...ha ...

Serbus ...............










Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.